לעיונכם ועצתכם
החלטתי לערוך מפגש של הורה -גננת-ילד. בו בכל כ-5 דקות מוזמן ילד אחר. מהלך המפגש קצר לעיונכם ולשיפוצכם: ההורה ימלא יחד עימי שאלון שאדפיס ובו: האם לילד יש שם חיבה? האם יש פעילות מסויימת שהילד אוהב לעשות? האם לילד יש בעיות כלשהן? האם הוא מטופל? מה ההורים יכולים לתרום לגן ? (צילומים, הבאת דפים לציורים? ...) לאחר מכן. ההורה יכתוב ברכה לילד לתחילת השנה והילד יעטר בצבעים דמות של ילד שתיתלה בלוח התוכן. בזמן הפעילות הסייעת תהייה עם הילד ואני אתפנה לקבל את הילד הבא. אני זקוקה לדמויות של ילד וילדה שניתן לגזור ולצבוע. ביי שיר
החלטתי לערוך מפגש של הורה -גננת-ילד. בו בכל כ-5 דקות מוזמן ילד אחר. מהלך המפגש קצר לעיונכם ולשיפוצכם: ההורה ימלא יחד עימי שאלון שאדפיס ובו: האם לילד יש שם חיבה? האם יש פעילות מסויימת שהילד אוהב לעשות? האם לילד יש בעיות כלשהן? האם הוא מטופל? מה ההורים יכולים לתרום לגן ? (צילומים, הבאת דפים לציורים? ...) לאחר מכן. ההורה יכתוב ברכה לילד לתחילת השנה והילד יעטר בצבעים דמות של ילד שתיתלה בלוח התוכן. בזמן הפעילות הסייעת תהייה עם הילד ואני אתפנה לקבל את הילד הבא. אני זקוקה לדמויות של ילד וילדה שניתן לגזור ולצבוע. ביי שיר