יכול להיות שב-23:30 מגיעה חלופה אחרת של קו 2?למה אין נתונים נורמלים על זמני הגעת המטרונית?
אני מסתכל עכשיו באיפה בוס... על קו 2.. רשום שיש מטרונית ב 20:36 ואז הבאה בתור היא ב 23:30 שזה כמובן לא הגיוני.
אין לקו 2 של המטרונית מספר חלופותיכול להיות שב-23:30 מגיעה חלופה אחרת של קו 2?
באיפה בוס זמנים מתוכננים מופיעים רק עבור האוטובוס הקרוב. רק כשיש זמני אמת, יש גם את השלוש נקודות האלה, שמראות שיש עוד אוטובוסים בדרך.
באופן מצער לכל קווי המטרונית יש חלופותאין לקו 2 של המטרונית מספר חלופות
זה משהו שממש לא ברור למשתמש הממוצע...באופן מצער לכל קווי המטרונית יש חלופות
וזאת מכיוון שמרכזית המפרץ ומרכזית חוף הכרמל סגורות בלילה ובשבת.
אתה מוזמן לבדוקזה משהו שממש לא ברור למשתמש הממוצע...
מעבר לזה שזו בעיה ברמת משרד התחבורה שחלופה נושאת את אותו המספר כמו הקו הרגיל..
יש פה בעיה בצורת הצגת המידע למשתמש באפליקציה.
 
עובדה שהבנתי משהו לא נכון.
נכון, מושיקו, באמת נראה לי שכדאי להוסיף את הזמנים הבאיםזה משהו שממש לא ברור למשתמש הממוצע...
מעבר לזה שזו בעיה ברמת משרד התחבורה שחלופה נושאת את אותו המספר כמו הקו הרגיל..
יש פה בעיה בצורת הצגת המידע למשתמש באפליקציה.
 
עובדה שהבנתי משהו לא נכון.
שווה בדיקה, אעשה משהו דומה לזמני אמת, אבל בירוקנכון, מושיקו, באמת נראה לי שכדאי להוסיף את הזמנים הבאים
גם כשהם רק מתוכננים, בשלוש נקודות.
צריך להיות משהו שמבהיר שיש עוד אוטובוסים בין לבין...נכון, מושיקו, באמת נראה לי שכדאי להוסיף את הזמנים הבאים
גם כשהם רק מתוכננים, בשלוש נקודות.
לא מדובר בהבדל שמצדיק מתן מספר שונהזה משהו שממש לא ברור למשתמש הממוצע...
מעבר לזה שזו בעיה ברמת משרד התחבורה שחלופה נושאת את אותו המספר כמו הקו הרגיל..
יש פה בעיה בצורת הצגת המידע למשתמש באפליקציה.
 
עובדה שהבנתי משהו לא נכון.
באיפה בוס אני מגדיר חלופהלא מדובר בהבדל שמצדיק מתן מספר שונה
אני גם לא ממש מבין למה אפליקציות צריכות להתייחס לנסיעות שלא נכנסות לתחנות המרכזיות כחלופה נפרדת, אבל כנראה יש סיבה טכנית.
בעיה יותר חמורה מבחינת האפליקציות שמשרד התחבורה גורם לה זו בעיית הכפילות במספרים בין קווים שונים באותם אזורים.
הבעיה החמורה יותר שאני התכוונתי אליה היא קווים שונים עם אותובאיפה בוס אני מגדיר חלופה
כרצף של תחנות. אז אם קו מסויים מקבל מספר זהה אך רצף התחנות שלו שונה, מבחינתי הוא קו שונה, והסיבה לכך היא שגם לצרוף הזה של תחנות יש לו"ז ונפרד לנסיעות השונות.
אני חושב שכל צרוף שונה של תחנות היה חייב לבוא לידי ביטוי בסימון הקו. כמו הוספת אות או משהו דומה.
כמו שזה כרגע, הנוסעים לא תמיד יודעים להבחין מהוא הקו העיקרי ומהי חלופה, לבטח כשהקווים והחלופות נוסעים באותם זמנים. אני מניח שזה מה שהגדרת כבעיה החמורה יותר.
אבל בכל המקרים האלהבאיפה בוס אני מגדיר חלופה
כרצף של תחנות. אז אם קו מסויים מקבל מספר זהה אך רצף התחנות שלו שונה, מבחינתי הוא קו שונה, והסיבה לכך היא שגם לצרוף הזה של תחנות יש לו"ז ונפרד לנסיעות השונות.
אני חושב שכל צרוף שונה של תחנות היה חייב לבוא לידי ביטוי בסימון הקו. כמו הוספת אות או משהו דומה.
כמו שזה כרגע, הנוסעים לא תמיד יודעים להבחין מהוא הקו העיקרי ומהי חלופה, לבטח כשהקווים והחלופות נוסעים באותם זמנים. אני מניח שזה מה שהגדרת כבעיה החמורה יותר.
רק לסגור את נושא החלופותאבל בכל המקרים האלה
החלופה נוצרת כתוצאה מסגירת המרכזית ולכן בשום מצב לא קורה שחלופה ולא חלופה עובדים במקביל.
בשורה התחתונה הבלבול נובע מהפער שהצגתי בהודעה הראשית... זה נראה כאילו יש זמן המתנה של שעות בין קו אחד לשני, זה מאוד לא ברור למשתמש הממוצע. בויקיפדיה היו קוראים לזה.. מסך ליודעי ח"ן.
אולי תעשה אלגוריתם שבודק אם יש התאמה של 90% בין הקוויםרק לסגור את נושא החלופות
בקובץ של משרד התחבורה מופיעות כ 400,000 נסיעות שונות שרובן חוזרות על עצמן ומיעוט קטן מאד הן נסיעות מיוחדות.
כאשר מפורטת נסיעה ספציפית, לא כתוב מה שזו נסיעה רגילה "אך ללא מרכזית" או נסיעה אופיינית "ללג בעומר" או אפיון אחר.
הדבר היחיד שמצוין לגבי הנסיעה הוא התאריך (במשתמע) והזמן ההגעה לכל תחנה כך שרשימת התחנות נגזרת אך ורק מציון זמני ההגעה. אין מידע שאומר "זו רשימת התחנות של קו 2 ולפעמים הוא עוצר במרכזית ולפעמים לא".
כך שכל נסיעה, לכל דבר ועניין מתארת קו עצאי לחלוטין, שאנו כבני אדם מפרשים את זה כקו שאנו מכירים.
הדבר להגדיר "קו" היא למעשה דרך השם שלו ורצף התחנות שלו, אך כמו שאמרתי, לנו כבני אדם זה נראה יותר פשוט "קו 2 שעובר דרך המרכזית" ו "קו 2 שלא עובר דרך המרכזית".
אך מכיוון שאני לא מטפל אישית בכל קו אלא תוכנת מחשב עושה את זה, אין דרך לומר לתוכנה לכל קו וקו מתוך 400000 נסיעות, איזו נסיעה דומה לשניה רק עם שינוי מינורי כזה או אחר.
ולכן שני קווים בעלי מספר זהה שנוסעים במקומות שונים בארץ, דינם כקו אחד שנוסע עם או בלי תחנה מסויימת.
ככה זה לפחות באיפה בוס.
מושיקו
קשה מאד לחשוב על אלגוריתם כזהאולי תעשה אלגוריתם שבודק אם יש התאמה של 90% בין הקווים
(כן, כן, אני יודע, 400,000 מעל 2 זה 159 מיליארד, פרטים...)
נכון, בכל מקרה אולי אפשר שברשימה יוצגו סימנים של מספר שייצגוקשה מאד לחשוב על אלגוריתם כזה
כי הבעיה האמיתית בסופו של דבר היא הסימון. איך מציגים באפליקציה שהשטח שלה מוגבל רעיון שמבדיל בין האפשרויות השונות של אותו קו ובכל האפשרויות יש לקו אותו שם.
תאמין לי שחשבתי על זה מזמן. כל עוד סימני הקווים הם כמו שהם, לא ניתן להציג סוג כזה של מידע ללא השכלה מתאימה, זה יבלבל את כולם ובעיקר תתחיל להיווצר חוסר אחידות בין מה שמפורסם בשלטים הםיזיים, אתר חברות האוטובוסים והאפליקציות.
כמו שהתייחס "הרוכב לאוטובוסים", יש טוב ורע בשיטה הנוכחית בכלל ועם זה צריך להסתדר, עוד לפני שצריך להסתדר עם אפליקציה זו או אחרת.
אני חושב שזה רק יבלבלנכון, בכל מקרה אולי אפשר שברשימה יוצגו סימנים של מספר שייצגו
חלופה?
ואז נניח יהיה כתוב 2(2) וזה יהיה ברור שמדובר על חלופה של 2, כי בראשון יהיה כתוב 2(1).
אבל אתה יכול לצמצם את מימדי הבעיה הספציפית שאיטלקי8 הציגאני חושב שזה רק יבלבל
חייב להיות סימון זהה למה שהאנשים מכירים, אני לא יכול ליצור "סטנדרד איפה בוס".
אכן אני מסכים איתךאבל אתה יכול לצמצם את מימדי הבעיה הספציפית שאיטלקי8 הציג
על ידי אי הצגת זמנים מתוכננים שרחוקים (נניח יותר מחצי שעה או שעה) מזמן האמת.
הרי כשההצגה היא רק של האוטובוס הקרוב אין באמת טעם להציג אוטובוס בעוד יותר מ-3 שעות.
גם אם מדובר בחלופה אמיתית או בקו אחר, עדיף לדחות את ההצגה מאשר להציג מצג שאפשר בטעות להבין ממנו שיש חור של מספר שעות בין שני האוטובוסים הקרובים.
במקרה הזה תוספת המידע מזיקה ואפשר מבחינה טכנית להגביל את טווח זמן ההצגה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.