להריץ, לא להריץ, להריץ, לא להריץ 8-
אני יודע שהנושא הזה ממש נטחן בפורום 8 ו 3 אבל הדבר היחיד שיצא לי מכל זה זה בלבול עוד יותר גדול ניסיתי לקרוא בלי סוף הודעות בנושא ,אבל אחד אומר ימין, אחד אומר שמאל... מישהו מוכן לעשות לי סדר? זה ממש קריטי בשבילי האופנוע שלי ממש עכשיו עובר אוברול מנוע עליון (בוכנה+רינגים) אצל מכונאי (התייאשתי לנסות לתקן לבד). המכונאי טוען שאני צריך לעשות הרצה של 1000 ק"מ בלי לעבור את ה50 !!! . wtf??? הבנתי שיש מחלוקת בנוגע להרצה של דו"פ, אבל מה בנוגע ל50 סמק? יש כאלה שאומרים שדווקא בהתחלה צריך "לקרוע למנוע תצורה" כלומר לאמץ אותו ואח"כ להחליף שמן (שמן גיר? איזה שמן בדו"פ הרי השמן מנוע נשרף עם הדלק ולכן המיכל בו נמצא "נקי" לא?) אחרים טוענים שיש לנסוע מיכל אחד רגוע ואח"כ בהדרגה, ואחרים טוענים שצריך הרצה. איפה אני עומד בכל זה? יש לי tsw50 . איך אני יעשה 1000 ק"מ בלי לעבור את ה50?
עוד 4 חודשים אני מתגייס חשבתי להנות מהזמן הזה עם האופנוע
מה אתם אומרים? בטח להרבה מכם יש 2 פעימות ככה שיש לכם בטח נסיון עם זה, ומה עושים רוכבי המוטוקרוס לדוגמה? או שזה כבר סיפור אחר?
אני יודע שהנושא הזה ממש נטחן בפורום 8 ו 3 אבל הדבר היחיד שיצא לי מכל זה זה בלבול עוד יותר גדול ניסיתי לקרוא בלי סוף הודעות בנושא ,אבל אחד אומר ימין, אחד אומר שמאל... מישהו מוכן לעשות לי סדר? זה ממש קריטי בשבילי האופנוע שלי ממש עכשיו עובר אוברול מנוע עליון (בוכנה+רינגים) אצל מכונאי (התייאשתי לנסות לתקן לבד). המכונאי טוען שאני צריך לעשות הרצה של 1000 ק"מ בלי לעבור את ה50 !!! . wtf??? הבנתי שיש מחלוקת בנוגע להרצה של דו"פ, אבל מה בנוגע ל50 סמק? יש כאלה שאומרים שדווקא בהתחלה צריך "לקרוע למנוע תצורה" כלומר לאמץ אותו ואח"כ להחליף שמן (שמן גיר? איזה שמן בדו"פ הרי השמן מנוע נשרף עם הדלק ולכן המיכל בו נמצא "נקי" לא?) אחרים טוענים שיש לנסוע מיכל אחד רגוע ואח"כ בהדרגה, ואחרים טוענים שצריך הרצה. איפה אני עומד בכל זה? יש לי tsw50 . איך אני יעשה 1000 ק"מ בלי לעבור את ה50?