לא תאמינו איך עבדו עלי!! - כנסו לראות

לא תאמינו איך עבדו עלי!! - כנסו לראות

שלום, קרה לי מקרה שאני רוצה לשתף בו את כולם כדי שאתם לא "תאוכלו אותה" כמוני, פשוט רמאות! אם מישהו מכיר אתר שעוסק בזה אני ישמח שתפנו אותי. הנה מה שקרה בקצרה: רכשתי בחנות "זול יותר" הנמצאת בת"א רחוב יהודה הלוי 47 פינת אלנבי117,מכונת גילוח של פיליפס המכונה לא נראתה חדשה אבל המוכר התעקש שזה שום דבר ואם ארצה להחליף אין שום בעיה. בנוסף לא הייתה לו בכלל תעודת אחריות מצורפת, אז (רק לאחר שהסבתי את צומת ליבו כמובן) הוא לקח ממכונה אחרת ושם אצלי. בסוף כשהגענו לקופה הוא רצה יותר מהמחיר שהיה על המכשיר ובאתר שלו, לאחר ויכוח די סוער הוא הסכים למכור לי את המכונה במחיר של האינטרנט (באמת תודה),אבל לא נתן לי קבלה ואמר לי שלא מקבלים קבלה על מזומן! (שיקר לי!) שוב פעם ויכוח,ונתן לי לאחר דיונים קשים. כשהגעתי הביתה ראיתי שבכלל יש שריטה שהורידה את הצבע של המכשיר, חזרתי אליו והוא לא היה מוכן להחזיר לי את הכסף, רק בזיכוי, אז אמרתי טוב תחליף לי לחדש. "אין", אבל אמרת לי שאתה תחליף אם תהיה בעיה."מה אני יעשה, אין" (שיקר לי).רציתי כבר לסיים עם זה אז אמרתי טוב תביא אחרת. במכשיר הזה על הקופסה רשום 1090שח אז הוא אמר שהוא בא לקראתי ואני ישלם תוספת קטנה מהמוצר הקודם עוד 120 על ה700 ששילמתי. שילמתי לו(ולא נתן לי קבלה), אך להפתעתי כשאני הסתכלתי באתר של זאפ הופיעה החנות שלו עם אותו המוצר במחיר של 700שח!!! (שיקר לי שוב!!), וכדי להיות בטוח התקשרתי באילום שם ושאלתי כמה עולה אותה מכונה הוא ענה לי "כמה אתה רוצה לשלם?" (שימו לב איך הוא מנסה לגנוב אותך במחיר!) אז עניתי לו: "מה, המחיר משתנה מאדם לאדם?" והוא לא רצה להגיד לי כמה זה עולה. רק אחריי שאמרתי לו שאני ראיתי באתר הוא אמר אני חושב שזה700שח, (הבדל גדול למה שנדרש ממני בחנות). חזרתי אליו והוא לא רצה לתת לי החזר למרות הוא שיקר לי במצח נחושה. אני רק חולק איתכם את מה שקרה, כדי להגן עליכם.
 
אתה ממש ../images/Emo163.gif וסליחה שאני נוהג בך בשפה כזאת. אבל ההתנהלות שלך מטומטמת לחלוטין. זה לא שרימו אותך. אתה רימת את עצמך. הראו לך, הציגו לך, ראית בעצמך, ואחרי כל זה עוד החלטת לקנות. יכולתי להבין, אם זאת היתה מכונה זולה, אבל לשלם 1000 שקל ? תגיד, הכסף אצלך גודל על העצים ? ושוב אני מתנצל, הצלחת להוציא אותי משלוות השבת....
 

ישראל1948

New member
אתה באמת רציני ??

אמר לי שלא מקבלים קבלה על מזומן! (שיקר לי!) פעם ראשונה שאני שומע מישהו שלא מקבל קבלה בחנות ( לא בשוק, שם גם לא אמורים לתת קבלה ) וחושב שזה בסדר גמור. ועוד על מוצר של 1,000 שקל. אם זה באמת קרה היית צריך לצאת מהחנות באותו הרגע . ולמנהל הפורום : אם מישהו מוציא דיבה או לשון הרע על אדם אחר אז יאשימו אותך. לא את הכותב. אתמול קראתי ב THE MARKER על מנהלת פורום שמשלמת מכיסה 100,000 שקל בגלל שלא מחקה הודעות נגד בעל עסק .
 

ישראל1948

New member
ואם הוא משקר ??

תן לבעל החנות לעלות פה לפורום ולענות לבחור. לא עושים משפט רק עם מאשים ללא נאשם.
 
שיבוא בעל העסק ויטען.... אני מבטיח ומחוייב למחוק, אם הוא יטען כך. קרה לי לא פעם שבעלי עסקים דווקא נזכרו לאחר שההודעה היתה מזמן בארכיון לבוא ולבקש למחוק. למה ? כי לפעמים חיפוש בגוגל מעלה את התלונות....
 

ישראל1948

New member
מאיפה לך שזה מה שקרה לו ??

אולי הוא בעל העסק ממול ?? אין לי מכונת אמת על המחשב ... אבל ... הטלת דופי במקצועיות אדם בתחום עיסוקו[11] מוכרת אף היא כלשון הרע. סעיף 1(3) לחוק קובע כי פרסום העלול לפגוע במשרתו של אדם, בעסקו, במשלח ידו או במקצועו מהווה לשון הרע. כך לדוגמה, נפסק בפסק הדין איירמק נגד אליאב כי פרסום בו נאמר כי חברה יצרנית מסוימת אינה אמינה מהווה לשון הרע.
 
לפי דבריך אין כל זכות קיום לפורום צרכנות או

לפורום בכלל. למנהל הפורום הרי אין כל דרך לבדוק אמיתות של טענה זו או אחרת. אתה הרי לא מצפה ממנהל פורום ללכת לכל חנות ולבדוק כל טענה שמועלית. זה לא תפקידו. מה גם, שברור שמנהל חנות שייתקל במצב כזה יגיד "מה פתאום" - ולך תבדוק מי צודק. למנהל הפורום אין את הכלים לכך כלל. איני יודע מה ההתנהלות במקרה בו בעל חנות בא ואומר להד"מ. איך בודקים - אם בכלל - מי צודק. אבל לא זה מה שחשוב. אם מראש תאפשר רק הודעות "מאומתות" ע"י שני הצדדים - לא תהייה פה ולו הודעה אחת.
 

ישראל1948

New member
את החוקים לא אני כותב

וכל הנושא הזה של פירסומים באינטרנט עדיין בחיתוליו בישראל. כשמישהו כותב בעיתון משהו אז אפשר ללכת למצוא את האדם - באינטרנט הסיכוי למצוא את האדם הוא קלוש . לכן אני חושב שבית המשפט הטיל את האחריות על מנהלת הפורום הזה את הקנס. יש עוד כמה מקרים דומים - אם רק תחפרו קצת בגוגל. אני לא רואה שום סיבה נראית לעין לאדם אחד להשמיץ אדם אחר בלי שהוא הוכיח כלום . תתארו לעצמכם שבכלבוטק רק יגידושההוא עשה ככה וככה... את מי זה יעניין בכלל ?? הרייטינג יצנח לאפס. אבל כשיש מצלמה נסתרת אז הפושע הכי חכם בעולם לא יתנגד למה שמראים לו .( 31 עונות !!! ) מנהל הפורום - כל פורום - הוא האחראי
 
אוי, זה ממש לא דומה. כמו שכבר ציינתי, הפורום פתוח לכל תגובה. גם של בעלי העסקים. לא פעם אני מעביר תלונות שעולות כאן בפורום לעסקים ומבקש שיגיבו, ובפורום, לעיני כל. אני גם מוחק כשצריך, גם שיש חשד. המקרה כאן הוא לא כזה. בסך הכל תיארו כאן מצב. יבוא בעל העסק ויטען שזה לא נכון, אני אבדוק ואחליט מה לעשות, ואם תדרש מחיקה, זה ימחק. ורגע, למה אתה לא כותב לגבי התלונות נגד "הוט" למשל ? גם שם אפשר לטעון את מה שאת טוען. בקיצור. תשאיר לי את ניהול הפורום.
 

dani666

New member
חבל שאתה לא טורח לקרוא מה כתוב

בלינק שאתה מפנה אליו. אשמח כמובן אם תטרח לקרוא ותשווה את מקרה הפרסום ההוא לפרסום שאתה מתייחס אליו כאן.
 

sailor

New member
הדבר הכי אפקטיבי

לדרוש ממנו שוב את ההחזר או את כל כספך חזרה תמורת החזרת המכונה, ולציין שאתה שוקל להודיע למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
 

שלוקמן

New member
מס הכנסה ישמח לדעת שיש מישהו שלא

נותן חשבניות.... תאמיני לי, הוא עשה לך קטע מסריח אז גם את יכולה..
 
זה התגובה שאני מקבל ממך-אני קונה בדיוק כמוך!

אני מופתע לשמוע שאתה חושב אני סתם רושם את זה, הסיבה היחידה שאני משתף את כולם בזה היא שאני כלכך כועס על כל העיניין הזה שאני הייתי חייב ליידע את כולם לגבי ה"עסק" שהם מנהלים שם. התגובה האחרונה שהייתי מצפה לה היא : אולי הוא משקר. במקום שאני יקבל תמיכה זה מה שאני מקבל.
 

saveit

New member
נשמע מסריח

הסיפור שלך נשמע מסריח, אין אני אומר שבעל החנות או המוכר לא עשה דברים שגויים, אבל כל השגוי שעשה היה אמור להתריע לך על לא לבצע את העסקה. יש אנשים "שנדפקים" בסוכמים הרבה יותר גבוהה אם זה מעודד בכל מקרה, בשורה התחתונה כל שיעור עולה כסף, אני מבטיח לך שאם תראה את אותם הסימנים בשנית לא תבצע את הרכישה...
 

yairnatty

New member
../images/Emo151.gif, חובב עדיף שהיית משתמש בסמל הזה.

שמע בסרטי בורקס של טוביה צפיר (נישואין נוסח ת"א) לא ראיתי קטעים מצחיקים כאלה. לא מאמין שכל הפרטים בסיפור נכונים. ואם כן מציע למעלה המקרה לעבור קורס אישי בצרכנות אצל חובב.
 

3תיתי

New member
עשו הכל, הכל

חוץ מלצעוק לך לתוך האוזן "אל תקנה!" ובכל זאת קנית.
 

crisRobin

New member
נסיון עזרה

כשקונים מוצר בחנות לא ניתן, בדרך כלל, להתחרט ללא סיבה. בשני מקרים קיימת זכות החזרה: כאשר העסק פרסם כי הוא מאפשר ביטול עיסקה, או כאשר העסק לא עמד בהוראות החוק לגבי פרסום. חשוב, לכן, לדעת מהן חובות העסק לפי החוק: החוק מחייב כל עסק לידע את לקוחותיו לגבי מדיניותו בעניין החזרת מוצרים: האם הוא מאפשר השבת מוצר, תוך כמה זמן ובאילו תנאים, סוג ההחזר שיקבל הצרכן - כסף מזומן, מוצר אחר או זיכוי - ומהן מגבלות הזיכוי, אם קיימות (תקופה, סוג מוצרים וכו'). בנוסף חשוב לזכור, כי אם המוצר פגום צריך העסק לפעול כדי שהצרכן יקבל מוצר תקין, ואם הצרכן הוטעה, זכותו לבטל את העיסקה ולקבל בחזרה את הסכום ששילם וכן פיצוי בגין הנזק שנגרם לו. אגב, מה עושים כשהעסק מתעלם מחובתו על פי חוק, איך ניתן לחייב אותו? הרי רוב הצרכנים לא יגישו תביעה בגלל החזר של עשרות שקלים. המחוקק היה מודע לכך, ולכן קבע כי אם מקרה כזה מגיע לבית המשפט והצרכן מוכיח כי פנה אל העסק בדרישה, גם בכתב, והעסק עמד בסירובו לכבד את החוק - תהיה לבית המשפט סמכות לחייב את העסק לשלם לצרכן פיצויים לדוגמה של עד 10,000 ₪ בשל הפרת החוק. האופציה הנכונה בעייני הינה למצוא את פרטי החנות ובעלייה. ליצור קשר עימו ולדרוש פיצוי הולם. מוצר פגום חייב להיות מוחלף ואם אין לחנות מוצר מתאים להחלפה, הם מחוייבים להחלפה גם במוצר יקר יותר וללא תשלום נוסף. לא להתבייש להיות תקיף. אני לא בטוח לגבי חוקיות הקלטת השיחה, אך זאת תמיד אופציה, כי כפי שנשמע מתיאורך, לא תהיה פה בעיה לגרום לא למעוד על לשונו.
 
למעלה