לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו

מצב
הנושא נעול.
לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו

לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל





 

amit1270

New member


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל

כל הכבוד לכם!

ידוע לך כבר איפה יוצב הקטר המשופץ?
 


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
 

alantan

New member
בשעה טובה ובהצלחה!


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
בשעה טובה ובהצלחה!
 
בהצלחה רבה חבל שלא נותר קטר קיטור כזה שאפשר היה לשפץ גם אותו

לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
בהצלחה רבה חבל שלא נותר קטר קיטור כזה שאפשר היה לשפץ גם אותו
 

easylivin

New member
ובהצלחה!

לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
ובהצלחה!
זה בוודאי לא יהיה קל במצבו הנוכחי של הקטר... כל הכבוד שהחלטתם ללכת על "תוכנית מקסימום" בנוגע לשיחזור, בלי שום ויתורים! וההתמדה של כל הנוגעים בדבר לאורך שנים, פשוט ראויה להערצה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תכנית מקסימום היא החזרתו למצב נסיעה...

ובהצלחה!
זה בוודאי לא יהיה קל במצבו הנוכחי של הקטר... כל הכבוד שהחלטתם ללכת על "תוכנית מקסימום" בנוגע לשיחזור, בלי שום ויתורים! וההתמדה של כל הנוגעים בדבר לאורך שנים, פשוט ראויה להערצה.
תכנית מקסימום היא החזרתו למצב נסיעה...
 

בועז ל

New member
ו


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
ו

כבר עשר שנים, דוק'? אוי ואבוי...
 

אוהדא11

New member
וב


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
וב
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חדשות נהדרות בקנה מידה לאומי!

לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
חדשות נהדרות בקנה מידה לאומי!
ממש במקרה לפני מספר ימים נתקלתי בסקיצה לאתר אינטרנט שבזמנו הכנתי כאשר התחלנו במאבק.
אני מאוד מקווה שיצא לי להגיע למוזיאון לתת יד. תעשכן אותנו בצורה שוטפת בהתקדמות. עכשיו, כשנהיית אדם חופשי, בוודאי תוכל להקדיש לכך את מירב האנרגיות שלך. כל הכבוד!!!
 

ירון כץ

New member


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
 

Ccyclist

Well-known member
האם זהו שיחזור המתנדבים הראשון ברכבת ?

לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
האם זהו שיחזור המתנדבים הראשון ברכבת ?
אני עוקב כמובן אחרי שיחזורי האוטובוס, ומודע ששם המועדון מתייחס למספרי רישום רכב היסטוריים, ולכן האם נכון לומר שזהו שיתוף הפעולה הראשון עם ר"י ?
&nbsp
יתכן שבהמשך יהיה אפשר לשפץ משהו היסטורי לרמה שתאפשר הפעלת קו היסטורי.
&nbsp
אני משווה כמובן לקווי החובבים פה שהצליחו במנותק מהרשת הארצית, אך חושב שמבחינה כלכלית שיתוף פעולה בין ר"י לחובבים יקל על התחביב בארץ.
 

raminec

New member
מדהים!

לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
מדהים!
כל הכבוד על ההישג וההתמדה
 

mauzer

New member


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
 

stratomaximus

New member


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
 

Golf Bravo

New member


לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל

כמובן שכשמתחיל להתגשם חלום, חולמים כבר על הדבר הבא.
האם באופן תאורטי המנוע הזה ניתן לשיפוץ, או שזה total loss?
 

יעל ל4

New member
כל הכבוד!!! מרגש

לאחר 10 שנים...קולוקולוקולו...101 פעמים קולוקולו
10 שנים עברו מאז המערכה הציבורית שניהלנו נגד שחיטת קטר הדיזל הראשון של רכבת ישראל, ה- 101.
כזכור החליטה הרכבת למסור אותו לשוחט וממש שנייה לפני שהמאכלת ירדה עליו, לאחר פרסום בעניין בכלי התקשורת, עשתה הרכבת U Turn או בלשוננו U Train והחליטה לשמר אותו. זה קרה ב 2005 ומאז במשך כמה שנים שכבה המכונה בסדנאות הרכבת, נפגעה עוד קצת עד שבא חברנו חן מלינג, גרר את הקטר למוזיאון, מועדון החמש נכנס לפעולה, חן השיג תקציב ואתמול (יום שני) התחילה העבודה המעשית בשטח.
הוקמה ועדת היגוי של שלושה מחברי המועדון, בעלי יידע בשיפוץ רכבים, הלא הם שלמה גידרון, אורי זינגר ועבדכם הנאמן. הוגדרנו כמתנדבים ברכבת.
נעשתה עבודת תחקיר די מאומצת כי המפעל שייצר את הקטר נסגר (יש שם קניון, אלא מה?) והניירת? איפה הניירת? איך נוכל לדעת איך נראה הקטר כשיצא מהמפעל (יש תמונות ש/ל אבל זה לא זה)
נעשה מאמץ בלשי בעזרת חברים טובים מגנזך המדינה הבלגי והגיע חומר חשוב כולל סכימת הצביעה המקורית בצבע!.
אז אתמול נעשו שלוש פעולות: נלקחו מדידות על מנת ליצור ציורים של הקטר, בקנ"מ מדוייק עד לסנטימטר האחרון שיעזרו בתהליך הצביעה, התחילו בניקוי חול של השילדה כדי לדעת בין היתר אם אפשר ליישר אותה (היא התעקמה בתאונה), נלקח הפנס האחורי כדי ליצור העתק בחזית (לאחר שהחזיתי נהרס בזמן השהות בקישון).
אז זהו, העבודה יצאה לדרך והיא תכלול החלפת פחים, יישור חלקים שלא ניתן להחליף (השילדה למשל...), צביעה כללית כפי שייצא מהמפעל בבלגיה בשנת 1951, ייצור מחדש של פריטים קטנים (לפי מה שנמצא ב 102 שנמצא במוזיאון וקטר מאד דומה שנמצא במוזיאון בלוקסמבורג), צביעת המנוע על מנת להציג אותו עם דלתות פתוחות, שיחזור תא הנהג עם שילוט הסבר וכו' וכו'.
חשוב לציין את הגיבוי המנהלי והחברי של חן מלינג שבלעדיו החלום לא היה מתגשם
בתמונות, אורי זינגר ממועדון החמש לוקח מידות עבור המאייר ב Day One
התחלת הניקוי חול

שיהיה במזל
כל הכבוד!!! מרגש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה