ילדה בכיתה ד אובחנה כמחוננת

  • פותח הנושא רינה 123456 שש טוס
  • פורסם בתאריך
ר

רינה 123456 שש טוס

Guest
אך משתתפת בחובר רצון בתכנית המחוננים או בתכנית אמירים שמתקיימת בביהס. יש שיעורים שנהנית מהם. בעיקר קשה לה עם חברת הילדים אותן רואה כ"חנונים". חברותיה מביהס מפעילות לחץ מסויים שתבלה איתן במקום להשתתף בשיעורים. אני מאפשרת לה מפגשים עם חברים כרצונה, וכן לוותר אחת לשבוע על שיעור מהמסגרות הללו, שכן נוצר עומס זומים.
מתלבטת עד כמה להשאיר במסגרות או דווקא לוותר לה... ככ לא ברור לי עד כמה חוסר הרצון שלה נובע מכך שפתאום היא אחת מ... ולא בהכרח הכי טובה, כלומר מהימנעות או מכיוון שלא יצרה קשרים חברתיים משמעותיים עם ילדים מהקבוצות ההללו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אך משתתפת בחובר רצון בתכנית המחוננים או בתכנית אמירים שמתקיימת בביהס. יש שיעורים שנהנית מהם. בעיקר קשה לה עם חברת הילדים אותן רואה כ"חנונים". חברותיה מביהס מפעילות לחץ מסויים שתבלה איתן במקום להשתתף בשיעורים. אני מאפשרת לה מפגשים עם חברים כרצונה, וכן לוותר אחת לשבוע על שיעור מהמסגרות הללו, שכן נוצר עומס זומים.
מתלבטת עד כמה להשאיר במסגרות או דווקא לוותר לה... ככ לא ברור לי עד כמה חוסר הרצון שלה נובע מכך שפתאום היא אחת מ... ולא בהכרח הכי טובה, כלומר מהימנעות או מכיוון שלא יצרה קשרים חברתיים משמעותיים עם ילדים מהקבוצות ההללו.
תראי אם זה ממשיך גם עכשיו שחזרו לפרונטלי ואם ממשיך, אני לא רואה סיבה להמשיך בתכנית שזה לטעמי, שקול לחוג כייפי בכדי ללמוד רק דברים שנהנים מהם ולפגוש חברים באותה רמה, כך שאם 2 האחרונים לא מתקיימים, חבל"ז וגם חבל על הכסף.
 
למעלה