טיסה שהתבטלה
לפני חצי שנה טיסה חזור לארץ שהייתי אמור להיות בה בוטלה, עקב "תקלה במטוס" , רק בשעה 1:30 בלילה, שעתיים אחרי מועד הטיסה (עד אז אמרו שיש עיכוב) הודיעו לנו שהיא בוטלה ולקחו אותנו לבית מלון בעיירה נידחת ליד שדה התעופה, אחרי שהכרחו אותנו לפנות את החדרים ב-10:00 בבוקר למחרת, השאירו אותנו לשבת בלובי של המלון, עד השעה 18:00 בערך שאז רק הודיעו לנו מה קורה שנעלה על הטיסה הבאה, וזה מה שהיה עלינו על הטיסה יום אחרי. אני כבר בהתכתביות עם חברת התעופה הנ"ל כבר חצי שנה, ועכשיו הם סוף סוף מוכנים לתת לי פיצוי בס"כ 75 יורו, על זה שאיבדו לי את המטען (כן היה עוד כמה דברים חוץ מהביטול טיסה), הם טוענים שבגלל שהטיסה בוטלה בגלל בעיה טכנית במטוס לא מגיע לי פיצוי. האמת שבדרך כלל אני באמת לא מישהו שמחפש פיצויים על כל דבר קטן, אבל הפעם אני באמת חושב שמגיע לי כי שילמתי המון כסף על הכרטיס ועשו לי המון בעיות במהלך כל הטיול, כול גם הוצאות על מספר לא קטן של שיחות בינלאומיות כדאי לסדר דברים. אני מניח שרובכם כבר מבינים באיזה חברה אירופאית מדובר, אבל המטרה היא לא להכפיש אז אני לא אציין את שמה. אז מה אתם אומרים? לכתוב להם חזרה שיקחו את ה-75 יורו שלהם חזרה ויפצו אותי בצורה יותר הולמת? או לגשת לבית דין לתביעות קטנות? כי לפי מה שאני הבנתי מגיע פיצוי על כל ביטול טיסה ואפילו עיכוב, לא משנה מאיזה סיבה. אני רוצה פשוט לשמוע מה יש לאנשים יותר מנוסים בעניין להגיד בנושא.
ואגב בקשר לשרשור שפתחתי לפני כמה שבועות על שהייה מעבר ל-90 ימים בשנגן - כתבתי לכמה שגרירויות, ואלו שטרחו לענות נתנו את אותה תשובה : אין שום דרך להשאר יותר מ-90 ימים, אז כנראה שאני אאלץ לקצצץ ולספור את הימים ...
לפני חצי שנה טיסה חזור לארץ שהייתי אמור להיות בה בוטלה, עקב "תקלה במטוס" , רק בשעה 1:30 בלילה, שעתיים אחרי מועד הטיסה (עד אז אמרו שיש עיכוב) הודיעו לנו שהיא בוטלה ולקחו אותנו לבית מלון בעיירה נידחת ליד שדה התעופה, אחרי שהכרחו אותנו לפנות את החדרים ב-10:00 בבוקר למחרת, השאירו אותנו לשבת בלובי של המלון, עד השעה 18:00 בערך שאז רק הודיעו לנו מה קורה שנעלה על הטיסה הבאה, וזה מה שהיה עלינו על הטיסה יום אחרי. אני כבר בהתכתביות עם חברת התעופה הנ"ל כבר חצי שנה, ועכשיו הם סוף סוף מוכנים לתת לי פיצוי בס"כ 75 יורו, על זה שאיבדו לי את המטען (כן היה עוד כמה דברים חוץ מהביטול טיסה), הם טוענים שבגלל שהטיסה בוטלה בגלל בעיה טכנית במטוס לא מגיע לי פיצוי. האמת שבדרך כלל אני באמת לא מישהו שמחפש פיצויים על כל דבר קטן, אבל הפעם אני באמת חושב שמגיע לי כי שילמתי המון כסף על הכרטיס ועשו לי המון בעיות במהלך כל הטיול, כול גם הוצאות על מספר לא קטן של שיחות בינלאומיות כדאי לסדר דברים. אני מניח שרובכם כבר מבינים באיזה חברה אירופאית מדובר, אבל המטרה היא לא להכפיש אז אני לא אציין את שמה. אז מה אתם אומרים? לכתוב להם חזרה שיקחו את ה-75 יורו שלהם חזרה ויפצו אותי בצורה יותר הולמת? או לגשת לבית דין לתביעות קטנות? כי לפי מה שאני הבנתי מגיע פיצוי על כל ביטול טיסה ואפילו עיכוב, לא משנה מאיזה סיבה. אני רוצה פשוט לשמוע מה יש לאנשים יותר מנוסים בעניין להגיד בנושא.