חשבתם להזמין שרות מחברת הוט? תחשבו שוב

ykiki

New member
חשבתם להזמין שרות מחברת הוט? תחשבו שוב


לפני פחות מחודש, הזמנתי קו טלפון למשרד.
במעמד ההזמנה ניסו לשכנע אותי לקחת גם אינטרנט, וסירבתי.
הטכנאי שהגיע סירב לבצע את ההתקנה בחדר המיועד, והציע להתקין בחדר אחר (WTF?!). כמובן שהוא נשלח בחזרה.
לאחר שיחה עם המוקד של הוט, תואם מועד התקנה חדש - והפעם הטכנאי הואיל בטובו להתקין בחדר המבוקש. אותו טכנאי בגיע גם עם ראוטר לאינטרנט, אך הסברתי לו שלא הזמנתי ואינני מעונין, והוא אכן לקח איתו בחזרה את הראוטר שלו.
כעת ביקשתי נקודת טלפון נוספת בחדר אחר, נאמר לי - 130 שח (כולל מעמ). אחרי שסירבתי למחיר, הוא מיידית ירד בחצי ל-65 שח (שיטת מצליח הידועה).
ומה קרה? נכון: הטכנאי שהיה מתואם (הפעם הוא התקשר מהדרך, אפילו לא טרח להגיע) סירב לבצע את ההתקנה, בתואנה שהוט לא מבצעת כאלה דברים אלא רק חשמלאי פרטי.
שיחה עם המוקד העלתה בעיה מענינת אחרת: הטכנאי שהתקין את הטלפון במקור, אמנם לקח עימו את הראוטר - אבל את המודם השאיר גם השאיר, ועימו החיוב הכספי.
המודם נזרק מאחורי ארון התקשורת, כשהוא אפילו לא מחובר לחשמל (!!), אבל כסף הוט גובה גם גובה.
שיחה עם גב' שירה, מקשרי לקוחות הוט, צוות טלי (סיירת מטכ"ל וונאבי?), העלתה כי החיוב בגין האינטרנט ישאר על כנו כיון שהמודם אצלי. היא לא יכולה לראות שהוא היה מנותק בכל התקופה הזו, ולכן היא משאירה את החיוב על כנו.
אני ביקשתי שיבואו לאסוף את הציוד שלהם (כולו), והודעתי להם חגיגית שלמשרד הזה הם לא יכנסו בעשרים שנה הקרובות לפחות - גם אם הם יציעו שהם ישלמו לי 39.90 שח בחודש עבור טלפון...

כאמור, אם חשבתם להזמין מחב' הוט שירותים כלשהם - תחשבו טוב טוב.
וכן, אני מרגיש קצת יותר טוב עכשיו.
 

ספוקי

New member
לא ממש ברור לי....

יש לך טופס הזמנה על קו טלפון בלבד?
יש לך חוזה עבור קו טלפון בלבד?
הוט לא יכולים לחייב עבור אינטרנט! גם אם הטכנאי יתקין מודם, ראוטר לוויני, ממיר טלויזיה, מקרן SUHD (super ultra high def).
תודיע לחברת האשראי לקבל רק את החיוב עבור הטלפון (ועכשיו, בגלל שביטלת, הוט בטח ירצו כסף על התקנה במידה והציעו קודם לכן התקנה בחינם). ואז תיפגשו בבית משפט.
 

ykiki

New member
זה לא יפה לומר שיהיה להם לתרופות

אז אני לא אגיד את זה.
ואין לי עצבים להתעסק עם זה כבר, והזמן שלי יקר יותר.
אז שיהנו מה-59 שח האלה עד הסוף, כי זה הכסף האחרון שהם יראו ממני.
 
נו באמת.... רק לפני שבוע הנציג שלהם כאן לא הצליח להתמודד עם תלונות של מעשי רמיה בחיובים שנעשים מול לקוחות שלא אישרו בכלל לבצעם. אתה רוצה שעכשו יעלו ויציגו להנהלת החברה שיש טכנאים שדואגים לחייב לקוחות על ציוד שלא הוזמן ?

הוט, מה קורה לכם ?
 

z1george

Member
מנהל
בימינו טכנאי= איש מכירות

את הנוהג הזה רואים לא רק בהוט אלא גם בyes
וגם בענפים אחרים תנורי גז, מחשבים נייחים, מכונות כביסה
כל מי שמגיע הביתה מנסה בכוח להוציא עוד כמה שקלים מהלקוח
לפעמים מי שבבית לא מבין או לא כשיר להתנגד
פה ראינו דוגמא קיצונית שגם לקוח מבין ומתנגד, את הטכנאי זה לא מענין
כל מה שנקבל , במקרה הטוב, זה כיבוי שריפה לאותו לקוח
אולי אפילו ״ רעננו שוב את הנהלים״ חול בעיניים , בשפה העברית

נדרש שינוי חקיקה שאוסר על מכירת שירותים ומוצרים נלווים על ידי איש שירות שמבקר בבית הלקוח
ללקוח אין ברירה אלא להכניס את הטכנאי הביתה (הפעלה ראשונה של מכשירים לבנים)

הלקוח שהתלונן כאן לא מוכן להרים את הכפפה ולתבוע. אני מבין אותו
עד שלא יצטברו תלונות באותו נושא , בטוח שלא ישתנה דבר

יש כאלה שמחכים בשקיקה ל1/1/13 החלת חוק מענה אנושי תוך 3 דקות
אחרי שנים של חקיקה, לחברות יקח עשר שניות לעקוף את זה.
יהיה מענה אנושי ואז יגידו ״אני מעביר אותך״ ואז חוזרים למה שהיה קודם .
 

partner7

New member
טכנאי התקנה בהוט הם של חברות קבלן,וברוב הזמן

יש שם בלגן לא מעולם הזה,הוט דורשת החתמות על טפסים שונים, אני אישית יודע שיש טכנאים (שמקבלים שכר מחברות שלהם פר התקנה ,ומכאן חוסר זמן תמידי,להספיק כמה שיותר או מה שנקרא בשפת טכנאים ''להפיל'' התקנה שאורכת הרבה זמן וכתוצא מזה הוא מפסיד עוד התקנות )שחותמים על טפסים האלו בעצמם.בלי שיבינו מה שום בטופס.ד''א זה קורה ברוב חברות התקנות.
 

Mesarim

Member
סיפור הזוי


לי יש טלפון של הוט ואף פעם לא היו לי בעיות
 
? ? ?

לי יש ואף פעם לא היו לי....
איזה שיטות מכירה ילדותיות...........................
נראה לי שאתם שם בהוט ממש נואשים.............

ובדיוק בשנייה זאת התקשרה נציגת מכירות של הוט,
לנסות למכור לי את השירותים התקולים של החברה...
ביקשתי ממנה בכל לשון להסיר את מס' הטלפון שלי
מספקית השירותים הגרועה הזאת.

(נסיוני האישי - שנה וחצי של נסיונות התנתקות עקרים+
פנייה לאמון הציבור שגרמה לבסוף להחזרת הכסף
שנגנב ממני ב-ת-ש-ל-ו-מ-י-ם)....
 
אם כך, למה אתה חושב...

שהניסיון האישי והפרטי שלך,
בניגוד לניסיון הרב והעגום עליו קוראים,
בין היתר בפורום זה, עשוי להעיד על
הכלל (ועוד בליווי סימן קריאה)?
 

laviil

New member
קשקוש

גם לי מעולם לא היו תקלות בטלפון של הוט.
אז למה שאני אאמין לכל מי שכותב שיש לו תקלות עם הוט...
אולי כולם פה סוכנים של בזק או חברה קווית אחרת?!
מותר להביע דעה (ועל אחת כמה וכמה אם היא מניסיון אישי) גם אם היא לא עומדת בקו אחד עם הדעה שלך.
 
הבנתי מהכותרת...

כאילו אם לך לא היו בעיות,
אז הסיפור שהובא כאן הוא הזוי - לא אמיתי.

אבל אם טעיתי אז קבל התנצלותי
.
 
למעלה