חיוג קטר במערך דו קומתי
חיוג קטר במערך דו קומתי
לפני בערך שנה חזרתי מוקדם מהבסיס שבו אני משרת (ח"א - פלמחים) ומצאתי טרמפ לתחנת רחובות כדי לנסוע לתערוכת מחשבים COMPUTAX שהתקיימה בגני התערוכה. הרכבת נסעה פחות מ-10 מטר ונתקעה והחליטו לחייג את הקטר לקרון הכח (ברכבת דו קומתי הקטר בצד הדרומי שלה וקרון הכח בצפוני) היות ואני טכנאי אלק' בח"א נראה לי כי או שמע' תא הניהוג התקלקלה או כי מע' השליטה מרחוק בקטר. תהליך החיוג לקח כ-30 דק'!!! המסוט הקידמי והאחורי היו נראים לעין כך שהוא לא עבר מרחק גדול של נסיעה. בתחנת לוד החלפנו רכבת אחרת (לדו קומתי אחר) ובת"א מרכז עוד רכבת כי הפרברית שנסעתי בא הגיע 10 דק' לפני פרברית של שעה אחרת. בת"א מרכז החלפתי לאחת מהגרוטאות עד לת"א אוניברסיטה (הרכבת המשיכה לנהריה).
חיוג קטר במערך דו קומתי
לפני בערך שנה חזרתי מוקדם מהבסיס שבו אני משרת (ח"א - פלמחים) ומצאתי טרמפ לתחנת רחובות כדי לנסוע לתערוכת מחשבים COMPUTAX שהתקיימה בגני התערוכה. הרכבת נסעה פחות מ-10 מטר ונתקעה והחליטו לחייג את הקטר לקרון הכח (ברכבת דו קומתי הקטר בצד הדרומי שלה וקרון הכח בצפוני) היות ואני טכנאי אלק' בח"א נראה לי כי או שמע' תא הניהוג התקלקלה או כי מע' השליטה מרחוק בקטר. תהליך החיוג לקח כ-30 דק'!!! המסוט הקידמי והאחורי היו נראים לעין כך שהוא לא עבר מרחק גדול של נסיעה. בתחנת לוד החלפנו רכבת אחרת (לדו קומתי אחר) ובת"א מרכז עוד רכבת כי הפרברית שנסעתי בא הגיע 10 דק' לפני פרברית של שעה אחרת. בת"א מרכז החלפתי לאחת מהגרוטאות עד לת"א אוניברסיטה (הרכבת המשיכה לנהריה).