חיוב כפול של רב קו אנונימי

מצב
הנושא נעול.

רן רן5

New member
חיוב כפול של רב קו אנונימי

חיוב כפול של רב קו אנונימי
שלום לכולם

אינני חבר פעיל בפורום, אך נראה לי שזה מקום מתאים לשתף מקרה שקרה לי, שאולי יוכל לסייע לאנשים נוספים שנתקלו במקרה דומה.

ברשותי רב-קו אנונימי (ללא פרטים אישיים).
לפני זמן לא רב עברתי בין שני אוטובוסים של חברות שונות. כאשר העברתי את כרטיס הרב-קו שברשותי במכשיר התיקוף, הנהג של האוטובוס השני חייב את הכרטיס פעם נוספת (על אף שלא עברו 90 דקות מרגע החיוב הראשון). הפניתי את תשומת ליבו של הנהג לכך, אך הוא אמר שאין ביכולתו לעשות דבר.
למחרת, התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת האוטובוס בו נעשה החיוב השגוי ותיארתי את המקרה. נציגת השירות ענתה שפנייתי לקבלת החזר תידחה מכיוון שמדובר בכרטיס רב-קו אנונימי, וזאת מהסיבה שלא ניתן להוכיח כי אני ביצעתי את התשלום (יש להדגיש כי ציינתי בפניה שברשותי קבלות עבור שתי הנסיעות).
לאחר מספר ימים שלחתי מכתב פנייה למחלקת שירות הלקוחות של אותה חברה, שוב תיארתי את המקרה בקצרה (כולל השיחה עם נציגת השירות) והסברתי את חוסר ההיגיון בתשובתה של נציגת השירות. בנוסף, צירפתי תצלום של הקבלות ושל כרטיס הרב-קו (ככדי להוכיח שהתשלום נעשה על ידי).
כמו כן, שלחתי העתק למשרד התחבורה (אגף תחבורה ציבורית)
למחרת, קיבלתי התקשרו אלי משירות הלקוחות של אותה חברה, וביקשו את כתובתי למשלוח זיכוי.
לאחר כמה ימים נשלח מכתב הכולל שובר זיכוי (יש לציין, כי לטענתם, הדבר נעשה לפנים משורת הדין)

בסיכומו של דבר, אם נראה לכם שחברות התחבורה עוברות על הנהלים, לדעתי, כדאי להתעקש על זכויותיכם ולשתף (בהעתק) גם את משרד התחבורה

חנוכה שמח
 
תמיד יגידו לך שזה "לפנים משורת הדין"

חיוב כפול של רב קו אנונימי
שלום לכולם

אינני חבר פעיל בפורום, אך נראה לי שזה מקום מתאים לשתף מקרה שקרה לי, שאולי יוכל לסייע לאנשים נוספים שנתקלו במקרה דומה.

ברשותי רב-קו אנונימי (ללא פרטים אישיים).
לפני זמן לא רב עברתי בין שני אוטובוסים של חברות שונות. כאשר העברתי את כרטיס הרב-קו שברשותי במכשיר התיקוף, הנהג של האוטובוס השני חייב את הכרטיס פעם נוספת (על אף שלא עברו 90 דקות מרגע החיוב הראשון). הפניתי את תשומת ליבו של הנהג לכך, אך הוא אמר שאין ביכולתו לעשות דבר.
למחרת, התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת האוטובוס בו נעשה החיוב השגוי ותיארתי את המקרה. נציגת השירות ענתה שפנייתי לקבלת החזר תידחה מכיוון שמדובר בכרטיס רב-קו אנונימי, וזאת מהסיבה שלא ניתן להוכיח כי אני ביצעתי את התשלום (יש להדגיש כי ציינתי בפניה שברשותי קבלות עבור שתי הנסיעות).
לאחר מספר ימים שלחתי מכתב פנייה למחלקת שירות הלקוחות של אותה חברה, שוב תיארתי את המקרה בקצרה (כולל השיחה עם נציגת השירות) והסברתי את חוסר ההיגיון בתשובתה של נציגת השירות. בנוסף, צירפתי תצלום של הקבלות ושל כרטיס הרב-קו (ככדי להוכיח שהתשלום נעשה על ידי).
כמו כן, שלחתי העתק למשרד התחבורה (אגף תחבורה ציבורית)
למחרת, קיבלתי התקשרו אלי משירות הלקוחות של אותה חברה, וביקשו את כתובתי למשלוח זיכוי.
לאחר כמה ימים נשלח מכתב הכולל שובר זיכוי (יש לציין, כי לטענתם, הדבר נעשה לפנים משורת הדין)

בסיכומו של דבר, אם נראה לכם שחברות התחבורה עוברות על הנהלים, לדעתי, כדאי להתעקש על זכויותיכם ולשתף (בהעתק) גם את משרד התחבורה

חנוכה שמח
תמיד יגידו לך שזה "לפנים משורת הדין"
אבל בדרך כלל כבר הנציג הראשון ידאג לקבלת הכסף חזרה.
לפי התיאור שלך מדובר בחברת קווים, הם הוציאו את המענה הטלפוני למיקור חוץ. הכנראה מי שענתה לך בהתחלה לא מבינה הרבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה