חוקים , נא עזרו

מעוין

New member
חוקים , נא עזרו

שלום, אני מנסה ללמוד איך הולך הטור ומקווה מאד למצוא הסברים אמינים בעברית. קראתי את המאמר שפרסתם פה אבל נראה שהוא לא מכיל את כל הפרטים. להלן כמה דברים שקראתי ואני לא יודע אם הם נכונים: כאשר רוכבים מסיימים בדבוקה כלשהיא (לא משנה עם קבוצה שלהם או לא) הם מקבלים את הזמן של הראשון בדבוקה, גם אם בין הראשון לאחרון יש מרווח של דקות (מה שקורה בדבוקה הגדולה). (והכוונה במרוץ רגיל לא כזה נגד השעון או של הקבוצה מול השעון). שרוכב נופל הוא מקבל את הזמן של הדבוקה איתה רכב רק אם זה קרה בקילומטר האחרון אחרת הוא מקבל את הזמן שלו... או שהוא מקבל את הזמן של החמישי בקבוצה שלו??? אני כבר לא בטוח ונראה שהצלחתי להתבלבל... המאמר שפורסם מכיל מידע בסיסי ואני מאד שמח שפרסתם אותו אבל אני מאד אשמח אם תחליט לשדרג אותו מעט שיכיל יותר פרטים. וגם מעט על אסטרטגיה הייתי שמח לדעת, מה מטרת הרוכבים? האם כולם הולכים על כל הטור, האם המאיצים בוודאות מוותרים על הצהובה והאם המטפסים רק רוצים את הפסגה הראשונה וגומרים את הכח שלהם על ההתחלה או שקורה מה שראינו היום בו הבחור רכב לבד וגם ניצח בלי דבוקה ובלי חברים וגם לקח את הצהובה מלבד הנקודות של ההרים... ומה קורה בקבוצות? האם המאמן קובע וכולם עושים מה שאומרים או שמשהו מחליט אני חם היום ולמרות שהמאמן רצה שנעזור לרוכב איקס הוא פורץ לבדו??? : ) הרבה שאלות ואני מקווה שחובבי הספורט באתר יעזרו לי עם התשובות.
 

מעוין

New member
לא עזר...

אולי צריך גם תוכן בשביל להקפיץ. אני מבין שלבטח נכנסים לאתר הרבה חובבים שלא מבינים ואולי מעצבן אתכם לענות לכולם, אבל אני מקווה שבכל זאת תעזרו קצת.
 
אני חושב שהבנת את העסק לא רע

ובכל זאת עוד קצת עזרה 1) כאשר רוכב מסיים עם דבוקה, כל הדבוקה מקבלת את אותו זמן. אני לא זוכר במדויק כמה צריך להיות הפער בין רוכב לדבוקה כדי שהזמנים יהיו שונים, אבל זה משהו בסדר גודל של שני אורכי אופניים. 2) אתה מערבב בין מרוץ כביש רגיל לנגד השעון קבוצתי. במרוץ כביש רגיל, רוכב שנפל ב-3 הק"מ האחרונים (רק בקטע שטוח) יקבל את הזמן של הדבוקה איתה הוא רכב. במרוץ נג"ש קבוצתי, הזמן של הקבוצה נקבע ע"פ הזמן בו הרוכב החמישי של הקבוצה עובר את קו הסיום.
 

מעוין

New member
עוד מעט והכל יעבוד : )

מצאתי את הקישור לחוקים באתר הטור באחד השרשורים ומעט סדר זה עשה לי (אולי שווה שמשהו מהאחראים ישים את הקישור במאמרים זה מאד יכול לעזור) אז לפי מה שהבנתי החוק של שלוש הקילומטר תופס ברוב הקטעים מלבד שישה שצוינו ביניהם הנג"ש האישי והקבוצתי. בנגש הקבוצתי קורה דבר מוזר בו אם החמישי בקבוצה שסיימה ראשונה קובע את הזמן לכל הקבוצה הזמנים של שאר הקובצות נמדדים במרווחים קבועים ביחס אליו. קרי גם אם החמישי בקבוצה השניה הגיעה 10 דקות אחרי, הזמן של חמשת הרוכבים באותה קבוצה יהיה 20 שניות מעל זה של החמישיה המנצחת... מאד מוזר לדעתי שהזמן הכולל של הרוכבים למעשה לא ממש מציין זמן כולל אמיתי לאותו רוכב... הנושא האחרון שנשאר פתח הוא הבנוסים והקנסות, האם הם מתייחסים רק לנקודות על הירוקה והמנוקדת או שגם נופסים או קונסים זמנים מהזמן הכולל. ואחרון חביב, היה סעיף 22 אותו לא הבנתי - למה הכוונה "זמני סיום אפשריים" ?? ומהם ה Coefficiants ??? בכל מקרה תודה בועז... ואולי גם תסביר לי קצת איך עובדת הדינמיקה בקבוצות?
 
למעלה