ווספה 250 טיפול 10K

mz 2t power

New member
ווספה 250 טיפול 10K

לאחר כמעט 4 שנים על ווספה 2008 אני מכיר את הטיפול בכלי הרבה יותר טוב מלא מעט מכונאים במוסך המרכזי של אבניר.
כיום יש לי אותו כלי מבציר 2011 עדיין באחריות מה שמחייב אותי לעשות את הטיפול במוסך מורשה.השאלה אם לעשות את הטיפול במוסך המרכזי או במוסך מורשה כלשדהוא.ומן הסתם אני חושב שאני חייב לקחת קבלה חשבונית על הטיפול מה שייקר את העניין.יש לי את כל החלקים המקוריים לטיפול האם באבניר ישכימו שאשלם רק על העבודה ואני אביא את החלקים?הכל מקורי של פיאג'ו בשקיות המקוריות.
 

פרארי1

New member
לא סביר שבמרכזי יסכימו לעבוד עם חלקים שלך

מבחינת החוק, כל מוסך מורשה משרד התחבורה יכול לטפל לך בכלי מבלי שזה יפגע באחריות.
זה החוק היבש, אבל כמובן שבקומבינלנד, אם תזדקק לאחריות, אבניר עלולים להערים קשיים אם תטפל במוסך שאינו לפחות מורשה שלהם.
אז ברמת העקרון, אתה יכול ללכת לגארדמן והכל בסדר, אם אתה חושש, חפש מורשה יבואן שאתה סומך עליו, סביר שעדיין יצא זול יותר מהמרכזי.
 

mz 2t power

New member
זה פשוט אבסורד

אני עושה את הטיפול הזה בעיניים עצומות וגם סיימתי קורס מכונאות אופנועים שהמורה כמה אירוני הוא שלומי מנהל מוסך האופנועים המרכזי של אבניר(החלק של סוזוקי ליד הקטנועים) ובכל זאת צריך לשלם להם את המחיר השערורייתי שלהם
 

אם פי 3

New member
למה?

אתה יכול לטפל בעצמך, ומן הסתם יצא לך יותר זול.
אבל אם אתה רוצה אחריות, הם רוצים לדעת שמי שטיפל בכלי הוא מישהו מוסמך שמכיר את הכלי - והדרך לדעת את זה הוא המושג "מורשה יבואן".
אחרת, איך הם יודעים שמי שטיפל בכלי הוא בוגר קורס מכונאות אופנועים כנ"ל, ולא סתם מישהו שקיבל הוראות מהאינטרנט, ולא שם לב שכשהוא (או היא) פירק את <חלק כלשהו> הוא דפק תוך כדי חלק אחר, או סתם הרכיב לא נכון?

אתה יכול להוציא אישור "מורשה יבואן", ואז תוכל לטפל בעצמך....
 
למעלה