התנהלות מול hp - עצתכם?

MayaTheBee

New member
התנהלות מול hp - עצתכם?

אהלן,

לפני כחצי שנה קניתי מדפסת deskjet 3070a שהמליצו לי עליה באופיס דיפו, ולצערי התבררה כחרא של מדפסת. אבל ניחא, אני לא משתמשת במדפסות הרבה.
לפני כמה שבועות המדפסת נתקעה, והתקשרתי לשירות הטכני, שקבענו איתי שיגיעו לאסוף ממני את המדפסת ולהביא לי חדשה. בפעם הראשונה שתיאמנו שעה (מרווח של 4 שעות - זה עדיין חוקי??? מבזבז את כל היום), הגיע השליח בלי המדפסת שהוא צריך להביא לי, אז לא הבאתי לו את שלי. יומיים אחרי (כשאמרו לי בhp שתוך כמה שעות מתאמים איתי), בלי לתאם איתי, הגיע שליח שטרח להתקשר אליי 10 פעמים כשהייתי בשיעור כי הוא חיכה מחוץ לדלת - לא ברור למה לא מתאמים כאלו דברים מראש...
סבבה, דיברתי שוב עם hp ותיאמנו ליומיים אחרי. הגיע השליח עם מדפסת והחלפנו מדפסות.
כשחיברתי את המדפסת, גם היא לא עבדה. התקשרתי לhp ואמרו לי שאני צריכה לשלח את המדפסת למעבדה ושהם לא יכולים להחליף לי אותה (כשאני טוענת שזו המדפסת ה"חדשה" שהם הביאו לי ושהם צריכים להביא לי מדפסת פועלת ולא שאני אחכה לתיקון במעבדה!!!)
הנציגת שירות אמרה שתבדוק מה אפשר לעשות ותחזור אליי - דבר שלא קרה. זה היה ביום חמישי.
היום התקשרתי שוב לhp - הנציג שירות שדיברתי איתו לא הבין שום דבר משום דבר, זה היה על סף המביך. בסוף הוא אמר לי שהנציגת שירות שדיברתי אתה בחמישי בהפסקה והיא תחזור אליי. ביקשתי שתחזור אליי בשעה מסויימת כי אני בשיעורים כל היום. כמובן שהיא חזרה אליי שעה אחרי השעה שביקשתי ולא יכולתי לענות.

אני כבר קצת מתוסכלת... לא ברור לי איך להתמודד איתם מפה, ואני שוקלת פשוט לזרוק את המדפסת הזו מהחלון ולא לגעת יותר בדברים של hp.
בגלל הסיכון שאני אפגע במישהו אני לא אעשה את זה,
אבל השאלה היא - איך גורמים להם להתנהל כמו חברה נורמלית ולהביא לי כבר בימים הקרובים מדפסת שעובדת, כשיש איתי מישהו של hp שמוודא שכך הדבר ושהסאגה לא תמשך. האם זו בקשה נורמלית או שאני חיה בסרט?

תודה מראש
 
אחלה סרט..... חברת HP נחשבת לאחד מהחברות שלה את השרות בין הטובים בארץ.

את צריכה ללמוד איך לנצל אותם נכון.
 

dani666

New member
כרגע - הייתי מציע לפנות אליהם *בכתב* מתועד,

... לגולל את הכל בקצרה ולהבהיר שאם המדפסת לא תתוקן בזמן, זכותך תהיה לתבוע מהם עד 10,000 ש'ח כפיצוי לדוגמא לפי "תקנות הגנת הצרכן (אחריות שוירות לאחר מכירה)" ו"חוק הגנת הצרכן".

אם לא יטפלו בבעייה, חזרי לכאן ונדריך אותך לגבי זכויותיך וכיצד לתבוע.
 

MayaTheBee

New member
אוקיי, תודה לשניכם

דיברתי איתם היום בבוקר,
עברתי מנציגת שירות שאמרה לי "תחליטי, או שאני מעבירה אותך לטכנאי או שלא!" כשביקתשי שתעביר אותי לאחראי... ם_0
וכשהעבירו אותי לטכנאי, הטכנאי המשיך לשאול את אותן השאלות ששאלו אותי שבוע שעבר, ובסוף אמר שיחליפו לי למדפסת חדשה, ושיצרו איתי קשר ב48 שעות הקרובות כדי לתאם איתי מועד הגעה. כשאמרתי לו שאני מבקשת שיצרו איתי קשר היום כי נמאס לי לחכות להם, הוא אמר ש"אני אבקש אבל אני לא יכול לוודא". ם_0

המנהלת שם אמורה לחזור אליי ואני אבהיר לה בדיוק מה אני חושבת על השירות שלהם, אבל הוא בטח לא שירות טוב... מלבד העבודה שהמוצרים שלהם לא משהו.

דני - מה זה אומר "תתוקן בזמן" מה הפרק זמן שיש לזה?
 

amithi1

New member
אני לא חושב שהם מחוייבים לתת לך מדפסת חלופית

בזמן שהם מתקנים את המדפסת שלך. האם זה מופיע בתנאי השירות שלהם? אם לא, אני בספק אם קיימת הוראה/תקנה שמחייבת אותם לעשות כן. זכותם לקחת את המדפסת הישנה (והם גם לא מחוייבים לאסוף אותה ממך, יכולים לבקש ממך להביא אותה לתיקון בתחנת שירות שלהם) ולקרוא לך לאחר מספר ימים כשהיא מתוקנת.
 

MayaTheBee

New member
כן, חלק מהתקלות הם שולחים למעבדה

וחלק מהתקלות הם לוקחים למעבדה בלי מחוייבות ללקוח- כמו שקרה אצלי, שפשוט קיבלתי מדפסת חדשה (כמובן שאני בספק שהיא חדשה ולא מחודשת, אבל לא אכפת לי).
אם הם היו אומרים לי שהמדפסת שלי צריכה ללכת למעבדה, סבבה. זה לא העניין.
העניין הוא שהם בחרו להחליף לי את המדפסת - רק שהמדפסת שהם הביאו לי, ה"חדשה", גם לא תקינה. ועכשיו, אחרי שהם עשו פאשלה שהמדפסת שאמורה להחליף לי את המקולקלת גם מקולקלת, אני לא חושבת שבגלל שהתקלה היא ברת תיקון אני זו שאשמה. אנחנו מדברים פה על תהליך שנמשך כבר כ-שבועיים.

זה לא מגיע ממקום של "בכוונה" אלא מקום של תסכול ושזה כבר באמת מבזבז לי את הזמן,
יוצא מצב שאני אחכה לטכנאי פעם שלישית בשבועיים האלו, ומי יודע מה יצא מזה?
 

amithi1

New member
אגב, מה בדיוק התקלה שלה?

היא לא מגיבה לפקודת ההדפסה? היא לא מצליחה למשוך תקין את הדפים? הדפים יוצאים מקומטים?
 

MayaTheBee

New member
השירות לקוחות חזרו אליי

מסתבר שכשמקבלים מדפסת חדשה חייבים להשתמש בדיו שהם מביאים עם המדפסת. אבל אני לא קיבלתי דיו עם המדפסת החדשה אז פשוט שמתי את הדיו שהיה אצלי במדפסת הקודמת, והמדפסת לא מתפקדת ככה.

לקח להם כמה שעות לעלות על זה... חבל לי שבטח כל כך הרבה אנשים נתקלים בבעיה הזו כי השירות לקוחות לא טורח לציין שחייבים לקבל דיו עם המדפסת החדשה ושחייבים להשתמש בו ולא בדיו אחר.

מקווה שמחר יגיע הדיו / מדפסת חדשה עם דיו והכל יגמר...
 

dani666

New member
על העדכון. בסופו של דבר HP יצאו בסדר

 

bongoo

New member
התגובה הזו נשמעת מוזרה מאוד

ומה קורה כשהדיו נגמר?
הרי אפשר לקנות דיו חלופי שאינו מקורי והוא גם אמור לעבוד.
מוזר ביותר


אבל העיקר שחזרו אלייך ויסדרו את זה.
 

einat162

New member
באתי להגיב עם משהו דומה למה שכתבת-

למרות שאח"כ חשבתי שזה הגיוני מבחינת דרישת אחריות (אם התקלה נובעת מחלק חלופי ולא מקורי).

שמעתי כמה פעמים - מכמה מקורות - כולל איש IT, שבמדפסות HP להשתמש רק בדיו מקורי.

אני יודעת שאני לא חייבת (אם אקנה מדפסת) אבל זה עוד מינוס גדול מבחינתי.
 

einat162

New member
גם אני בעד "תואמים" , אז כבר

אפשר ללכת על מותגים יותר זולים של המדפסות עצמן שעושות את העבודה.

(עם עדיפות נמוכה הרבה יותר לממוחזרים)
 

MayaTheBee

New member
זה הדיו ששמתי, דיו אחר, שמן הסתם עבד במדפסת

לפני שהיא נדפקה. גם אני לא הבנתי, הבחור שדיבר איתי גם לא הבין האמת, הוא העביר לי את התגובה של המחלקה הטכנית. הוא אומר שהסיפתח של המדפסת חייב להיות עם הדיו שמקבלים איתה.

אני רק מקווה שהדיו שיש לי עכשיו לא יתייבש וימות לו.
 

bongoo

New member
גם אם לא יתייבש, הוא יגמר מתישהו


מקסימום תצטרכי לקנות דיו מקורי, אם שוב החלופי לא יעבוד
 

danadandana

New member
מה ציפית ממדפסת שעולה כ-350 ש"ח?

תאמיני לי שמדפסות של חברות אחרות בעלות הזו הן באותה הרמה. מציעה לך בחום כפי שרשמת לזרוק את המדפסת מהחלון.
 

MayaTheBee

New member
אני לא מומחית גדולה במדפסות אבל

המחירים נעים בין 100-500 ש"ח למדפסות סטנדרטיות, חשבתי שב350אני אקבל מדפסת שתחזיק יותר מחצי שנה...
 
גם אצלי המוצרים של HP לא החזיקו הרבה

מצלמה מדפסת סורק...פחות משנתיים כולם הלכו ......
 
למעלה