התייעצות קטנה:

slide2129

New member
התייעצות קטנה:

רכשתי באיביי מוצר לפני שבוע (מארה"ב) ובפירוט משלוח היה רשום "PRIORITY INTERNATIONAL" (לא היו בחירות ארחות) וגם המשלוח לא היה זול. לפני יומיים קיבלתי את מספר הדואר הרשום ובדקתי באתר USPS. ראיתי שהמוכר שלח את החבילה דרך "FIRST CLASS" (משלוח זול יותר). כמובן שאני יחכה לקבל את החבילה, אבל מה לדעתכם כדאי לי לעשות ברגע שהיא תגיעה? לשים לו פידבק שלילי המציין את העובדה שלא שלח כמו שציין בפירוט המוצר? בכל מקרה כתבתי לו, דרך איביי, ושאלתי אותו מדוע לא שלח דרך PRIORITY. טרם קיבלתי תשובה, אבל מסקרן אותי מה נכון לעשות במצבים כאלה.
 

ozitex

New member
ז ה לא מצדיק שלילי!

זה מטריד אותי לדעת שאנשים חושבים שאם הם לא קיבלו 100% ממה שהובטח להם זה אומר שהם קיבלו 0%. שלילי נותנים על אי קבלת מוצר+התייחסות לא נעימה של המוכר+ אי התייחסות+ הרבה סיבות אחרות לא נעימות אבל.. המרחק עד שלילי כל כך רחוק... אתה יכול להניח שאו שהוא טעה או שהוא חסך כמה שקלים..בכל מקרה תוכל לבקש ממנו את ההפרש עבור המשלוח הנחות יותר מזה שהובטח.
 

slide2129

New member
שאלה קטנה נוספת הקשורה לעניין

מספר המעקב שהמוכר סיפק לי מתחיל ב "LC" לדוגמא: LC00000000US אם היה מדובר בדואר רשום, המספר היה מתחיל ב RR. מה הכוונה ב LC?
 
למעלה