התחלת עבודות על הרק״ל בזבוטינסקי

מצב
הנושא נעול.

bralor4247

New member
התחלת עבודות על הרק״ל בזבוטינסקי

התחלת עבודות על הרק״ל בזבוטינסקי







 

בועז ל

New member
התמונה הרביעית.

התחלת עבודות על הרק״ל בזבוטינסקי
התמונה הרביעית.
אני שב ומזכיר לכל מי שמעלה תמונות לפורום: העלאה של תמונות בכמות שעולה על שלוש להודעה, פוגעת מאוד בחוויית הצפייה. אנא מכם: עוד מאמץ קטן
.


 
בשורה טובה ובשורה רעה

התחלת עבודות על הרק״ל בזבוטינסקי
בשורה טובה ובשורה רעה
הבשורה הטובה: העבודות מתחילות באוקטובר 2014 ולא במאי 2015.
הבשורה הרעה: משרד התחבורה לא השכיל ליצור קווי אוטובוס בצירים חלופיים וממשיך לקדש את ז'בוטינסקי הקדוש שעומד להפוך לז'בוטינסקי הסתום.
 

טל 2010

New member
איזה הצעות אחרות יש לך? אשמח לשמוע. טוב שעושים כן ירבו

בשורה טובה ובשורה רעה
הבשורה הטובה: העבודות מתחילות באוקטובר 2014 ולא במאי 2015.
הבשורה הרעה: משרד התחבורה לא השכיל ליצור קווי אוטובוס בצירים חלופיים וממשיך לקדש את ז'בוטינסקי הקדוש שעומד להפוך לז'בוטינסקי הסתום.
איזה הצעות אחרות יש לך? אשמח לשמוע. טוב שעושים כן ירבו
לא בא להתנגח או משהו, אני מסכים עם רוב מה שאתה אומר, אבל תן חלופה ריאלית על הדרך, לא לפסול כשזה היחיד שיהיה בזמן הקרוב כנראה באזור.
 
לא פסלתי שום דבר ובתוכן שכתבתי גלומה הצעה

איזה הצעות אחרות יש לך? אשמח לשמוע. טוב שעושים כן ירבו
לא בא להתנגח או משהו, אני מסכים עם רוב מה שאתה אומר, אבל תן חלופה ריאלית על הדרך, לא לפסול כשזה היחיד שיהיה בזמן הקרוב כנראה באזור.
לא פסלתי שום דבר ובתוכן שכתבתי גלומה הצעה
הצעה שכבר כתבתי (ולא רק אני) פעמים רבות והיא מאוד ריאלית, אם משרד התחבורה רק היה יוצא מהקיבעון שהוא תקוע בו:
לפתוח קווים שנוסעים בצירים חלופיים לז'בוטינסקי הקדוש.
זה דבר שהיה צריך לקרות כבר מזמן אבל בתקופת העבודות על הקו האדום הופך לקריטי.
בינתיים העבודות בכניסה/יציאה הראשית של העיר השישית בגודלה במדינה מתחילות ללא קווים בצירים חלופיים (למעט הקו דל הנסיעות - 350 שגם אותו משרד התחבורה מתעקש להצמיד לז'בוטינסקי הקדוש מערבית למחלף גהה).

יש לך ביומיים האחרונים נטייה לקרוא כל דבר כפסילה, עד כדי כך שאתה אפילו לא מבחין בהצעות המוצעות.
 

טל 2010

New member
גם אם זה נראה לך אנטי, אני מאוד בעדכם

לא פסלתי שום דבר ובתוכן שכתבתי גלומה הצעה
הצעה שכבר כתבתי (ולא רק אני) פעמים רבות והיא מאוד ריאלית, אם משרד התחבורה רק היה יוצא מהקיבעון שהוא תקוע בו:
לפתוח קווים שנוסעים בצירים חלופיים לז'בוטינסקי הקדוש.
זה דבר שהיה צריך לקרות כבר מזמן אבל בתקופת העבודות על הקו האדום הופך לקריטי.
בינתיים העבודות בכניסה/יציאה הראשית של העיר השישית בגודלה במדינה מתחילות ללא קווים בצירים חלופיים (למעט הקו דל הנסיעות - 350 שגם אותו משרד התחבורה מתעקש להצמיד לז'בוטינסקי הקדוש מערבית למחלף גהה).

יש לך ביומיים האחרונים נטייה לקרוא כל דבר כפסילה, עד כדי כך שאתה אפילו לא מבחין בהצעות המוצעות.
גם אם זה נראה לך אנטי, אני מאוד בעדכם
ואני חושב שהסברתי טוב מאוד מה השורה התחתונה מבחינתי.
 
כי המצגת הזו הוכנה לפני שקיצצו את הקו הסגול

במפה שבעמוד 4 יש 3 נקודות מפגש עםה קו הסגול
אחת מהן בת"מ פתח תקוה.
כי המצגת הזו הוכנה לפני שקיצצו את הקו הסגול
נכון לתכנון העכשווי השלוחה הצפונית של הקו תגיע עד בר אילן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה