התגעגעתם?

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
התגעגעתם?

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
 

olli3

New member
מנהל
מאד! היה צפוי...

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
מאד! היה צפוי...
 

בועז ל

New member
הסערה עוד לפנינו

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
הסערה עוד לפנינו
חכה להשבתה באוגוסט של הקו לדימונה...
 

jarondl

New member


הסערה עוד לפנינו
חכה להשבתה באוגוסט של הקו לדימונה...
 

טשאפק 2

New member
"דוחק נורא, לא היה מושב פנוי באוטובוס!"

הסערה עוד לפנינו
חכה להשבתה באוגוסט של הקו לדימונה...
"דוחק נורא, לא היה מושב פנוי באוטובוס!"
מסרה גברת דימונאית עם סלים שנזקקה לכל הספסלים בשובה מהשוק בבאר שבע.
 

olli3

New member
מנהל
מאד! היה צפוי...

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
מאד! היה צפוי...
 

zahipan10

New member
תמיד זה ככה אני לא מופתע

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
תמיד זה ככה אני לא מופתע
תמיד כשברכבת משביתים קווים מרכזיים הם לא דואגים לאוטובוסים, וגם בחברות האוטובוסים בקושי מתגברים אוטובוסים ואז נוצר בלגן, חוויתי את זה הרבה בהשבתות בקו לבאר שבע, אבל מה שקורה היום בקו ת"א-חיפה זה שיא השיאים מבחינת בלגן וזה בגלל שמדובר בשני הקווים הכי עמוסים של הרכבת.
אבל מה שכן בהשבתות של עכו ונהריה תמיד היו מספיק אוטובוסים ואני לא זוכר פעם אחת שהיה בלגן גדול (לפחות כשאני נסעתי), חבל שהרכבת לא התכוננה מספיק בהשבתה הזו.
 
ישראל היום מבקר בצדק את משרד התחבורה.

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
ישראל היום מבקר בצדק את משרד התחבורה.
 

25306yosef

New member
תודה רבה לך שאתה דואג לי לעבודה


התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
תודה רבה לך שאתה דואג לי לעבודה

עד ליום ראשון יש לי פול עבודה עם פסטיבל כרמיאל וגם עם ההשבתה הזו...
 

cwen

New member
היום בדרך נמיר ראיתי מספר גבוה מהרגיל

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
היום בדרך נמיר ראיתי מספר גבוה מהרגיל
של קווי 600 השונים. נתיב אקספרס כנראה תגברו. אבל אני לא יודעת אם זה מספיק מהצד של נתניה.

ומה שמתואר שם בכתבה זה באמת ביזיון. הרכבת צריכה להיות אחראית לנוסעים שלה. אנשים עם חופשי חודשי צריכים לקבל כרטיס ללא תוספת תשלום והפניה לאוטובוס *מטעם הרכבת*.
ואנשים בלי חופשי חודשי צריכים לקנות כרטיס לפי היעד שלהם ולהשלח לאוטובוס המתאים. הרכבת לא צריכה להיות פה ראש קטן, אלא לארגן את ההסעות בעצמה. לא חשוב אם באמצעות קווים סדירים של אגד או הסעות פרטיות, אבל הרכבת צריכה כחלק מסידורי ההשבתה לדאוג למספיק אוטובוסים שימתינו בתחנה ויהיו משולטים בהתאם לתחנות המשנה השונות שאנשים צריכים להגיע אליהן.
ברכבת הרי יודעים כמה נוסעים רוצים להגיע ולאן.
 
מה זו הרכבת? הרכבת זו מדינת ישראל, כפי שחברת

היום בדרך נמיר ראיתי מספר גבוה מהרגיל
של קווי 600 השונים. נתיב אקספרס כנראה תגברו. אבל אני לא יודעת אם זה מספיק מהצד של נתניה.

ומה שמתואר שם בכתבה זה באמת ביזיון. הרכבת צריכה להיות אחראית לנוסעים שלה. אנשים עם חופשי חודשי צריכים לקבל כרטיס ללא תוספת תשלום והפניה לאוטובוס *מטעם הרכבת*.
ואנשים בלי חופשי חודשי צריכים לקנות כרטיס לפי היעד שלהם ולהשלח לאוטובוס המתאים. הרכבת לא צריכה להיות פה ראש קטן, אלא לארגן את ההסעות בעצמה. לא חשוב אם באמצעות קווים סדירים של אגד או הסעות פרטיות, אבל הרכבת צריכה כחלק מסידורי ההשבתה לדאוג למספיק אוטובוסים שימתינו בתחנה ויהיו משולטים בהתאם לתחנות המשנה השונות שאנשים צריכים להגיע אליהן.
ברכבת הרי יודעים כמה נוסעים רוצים להגיע ולאן.
מה זו הרכבת? הרכבת זו מדינת ישראל, כפי שחברת
נת"ע זו מדינת ישראל.
מי שצריכה להיות אחראית זו מדינת ישראל באמצעות משרד התחבורה שלה.
ההתנהלות של משרד התחבורה והחברות הממשלתיות הפועלות בתחום עליו הוא מופקד זה נושא למשרד מבקר המדינה.
 

25306yosef

New member
כל מילה בסלע !!!

היום בדרך נמיר ראיתי מספר גבוה מהרגיל
של קווי 600 השונים. נתיב אקספרס כנראה תגברו. אבל אני לא יודעת אם זה מספיק מהצד של נתניה.

ומה שמתואר שם בכתבה זה באמת ביזיון. הרכבת צריכה להיות אחראית לנוסעים שלה. אנשים עם חופשי חודשי צריכים לקבל כרטיס ללא תוספת תשלום והפניה לאוטובוס *מטעם הרכבת*.
ואנשים בלי חופשי חודשי צריכים לקנות כרטיס לפי היעד שלהם ולהשלח לאוטובוס המתאים. הרכבת לא צריכה להיות פה ראש קטן, אלא לארגן את ההסעות בעצמה. לא חשוב אם באמצעות קווים סדירים של אגד או הסעות פרטיות, אבל הרכבת צריכה כחלק מסידורי ההשבתה לדאוג למספיק אוטובוסים שימתינו בתחנה ויהיו משולטים בהתאם לתחנות המשנה השונות שאנשים צריכים להגיע אליהן.
ברכבת הרי יודעים כמה נוסעים רוצים להגיע ולאן.
כל מילה בסלע !!!
רק חבל שאנשי הרכבת משחקים אותה ראש קטן וממש לא מעניין אותם הנוסעים. יש להם הרי פנסיה מטורפת לכל החיים, אז למה בכלל להשקיע קצת מחשבה מינימלית ?

כנ"ל גם לגבי אנשי משרד התחבורה.
 
רק שים לב שבאירוע ההשבתה הנוכחי, שניים משלושת

כל מילה בסלע !!!
רק חבל שאנשי הרכבת משחקים אותה ראש קטן וממש לא מעניין אותם הנוסעים. יש להם הרי פנסיה מטורפת לכל החיים, אז למה בכלל להשקיע קצת מחשבה מינימלית ?

כנ"ל גם לגבי אנשי משרד התחבורה.
רק שים לב שבאירוע ההשבתה הנוכחי, שניים משלושת
הגורמים שהכי אחראיים למצב, הם שני מפעילי התח"צ שאתה בדרך כלל מהלל ומשבח.
 

25306yosef

New member
מהלל ומשבח בגלל שזה הרע במיעוטו...

רק שים לב שבאירוע ההשבתה הנוכחי, שניים משלושת
הגורמים שהכי אחראיים למצב, הם שני מפעילי התח"צ שאתה בדרך כלל מהלל ומשבח.
מהלל ומשבח בגלל שזה הרע במיעוטו...
כל שאר המפעילים אינם שווים אפילו התייחסות, ואם ישבתו אני אפילו לא ארגיש בדבר מכיוון שאני לא משתמש בהם ומעולם לא השתמשתי בשירות שלהם.
 

droriko

New member
נכנסתי עכישו לפייסבוק של הרכבת

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
נכנסתי עכישו לפייסבוק של הרכבת
שאלתי אותם למה הם לא עובדים בשישי-שבת(כי זה מה שפשוט הבנתי מהתקשורת) ומסתבר שהם כן עובדים בשישי-שבת הזה. אז מה כאילו ה"עיתונאים" רצו? שהרכבת יעבדו על הגשר בשישבת,יפתחו אותו לתנועה במהלך השבוע כשהעבודות בו לא גמורות ויחזרו אליו רק בשישבת הבא?
 

טשאפק 2

New member
זה תלוי

נכנסתי עכישו לפייסבוק של הרכבת
שאלתי אותם למה הם לא עובדים בשישי-שבת(כי זה מה שפשוט הבנתי מהתקשורת) ומסתבר שהם כן עובדים בשישי-שבת הזה. אז מה כאילו ה"עיתונאים" רצו? שהרכבת יעבדו על הגשר בשישבת,יפתחו אותו לתנועה במהלך השבוע כשהעבודות בו לא גמורות ויחזרו אליו רק בשישבת הבא?
זה תלוי
מה שעיתונאי *הרכב* של וינט רוצים זה כנראה שהרכבת תיעלם מהעולם.

עיתונאי אמיתי היה רוצה שהרכבת ואגד יספקו חלופה הולמת לשירות המושבת, היה די זמן להיערך.
 
יש לי שאלה בהיבט אחר:

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
יש לי שאלה בהיבט אחר:
ההשבתה של קטע הרצליה-בנימינה גורמת לכך שקו הרכבת נהריה/חיפה מרכז - מודיעין וקו הרכבת נהריה - באר שבע מתפצלים לארבעה קווים, כאשר אין יכולת להעביר ציוד נייד בין הצפון לדרום.
האם יש לרכבת מספיק ציוד נייד ונהגים לקיום הפיצול הזה?
 

Mister Eli

New member
כאשר,

יש לי שאלה בהיבט אחר:
ההשבתה של קטע הרצליה-בנימינה גורמת לכך שקו הרכבת נהריה/חיפה מרכז - מודיעין וקו הרכבת נהריה - באר שבע מתפצלים לארבעה קווים, כאשר אין יכולת להעביר ציוד נייד בין הצפון לדרום.
האם יש לרכבת מספיק ציוד נייד ונהגים לקיום הפיצול הזה?
כאשר,
יש השבתה ורכבת מסיימת את נסיעתה בתחנה מוקדמת יותר זמן השימוש בה הוא קצר יותר ולכן גם פחות מערכים נחוצים לתפעול השוטף.
אם רכבת מתחילה בנהריה ומסיימת את הנסיעה בבנימינה ולא מודיעין מרכז למשל, שזה פחות שעה ורבע נסיעה, מבחינת התפעול היומי, פחות מערכים נחוצים כי המערך הנ"ל חוזר כרכבת מוקדמת יותר מבנימינה לנהריה
 

Ccyclist

Well-known member
פיצול מסילתי של המדינה נוסח "שיסעו במטרונית"

התגעגעתם?
שיבושים ותורים: אין רכבות בקו תל אביב-חיפה

הרכבת אינה פועלת בקו תל אביב חיפה והבלגן בתחנות האוטובוס חוגג. נוסעים רבים הופתעו לגלות שאין מספיק אוטובוסים והתורים ארוכים מאוד: "אני מאחר לעבודה והדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה להתעסק באיך להגיע לעבודה"

ynet
פיצול מסילתי של המדינה נוסח "שיסעו במטרונית"
ארבעה ימים של קטיעת הקו הראשי זה סיוט תחבורתי שאין פתרונות אחרים שיוכלו להתגבר עליו בצורה סבירה, אבל כל התלונות והעיכובים שימלאו את העיתונות הם כאין וכאפס לעומת מה שיקרה אם המצב הזה ייכפה על המסילות בחיפה לטווח ארוך הן בגלל סירוב לחשמל (ראו את תמונות הרכבת השוויצריות שלי, שירשרתי אתמול ואנסה לשרשר פרק נוסף הערב) וכן כמצב ל3-4 שנים אם לחציהם הפוליטיים ישאו פרי ויוחלט "לשקע" את המסילה בחיפה.

מה שלא טוב למישור החוף הצפוני למשך ארבעה ימים לא יכול להיכפות על הצפון למשך שנים ארוכות.

רק תזכרו את זה כשכתבות העניין האנושי על נוסעים כאלו ואחרים וההשבתה הנוכחית יעלו למהדורות החדשות ויפורסמו בעיתונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה