הקו לנתב"ג 2000

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
הקו לנתב"ג 2000

הקו לנתב"ג 2000
האם יפעילו בקו זה קרונות ייחודים בהם יהיה מקום נוסף למטען ולמזוודות, כדי שיהיה נוח לנסוע? הרי כשאני חושב על אנשים שחוזרים מחו"ל עם מזוודות ועוד דברים שהביאו איתם מהדיוטי, ידחסו לקרונות הרגילים, זה יהיה בלאגן אטומי. אני יודע שבחו"ל, בקוים שמשרתים ש"ת למרכזי הערים, יש מרחב מיוחד עבור מיטען.
 

oren*

New member
אני מניח שיהיו תאים מיוחדים

הקו לנתב"ג 2000
האם יפעילו בקו זה קרונות ייחודים בהם יהיה מקום נוסף למטען ולמזוודות, כדי שיהיה נוח לנסוע? הרי כשאני חושב על אנשים שחוזרים מחו"ל עם מזוודות ועוד דברים שהביאו איתם מהדיוטי, ידחסו לקרונות הרגילים, זה יהיה בלאגן אטומי. אני יודע שבחו"ל, בקוים שמשרתים ש"ת למרכזי הערים, יש מרחב מיוחד עבור מיטען.
אני מניח שיהיו תאים מיוחדים
למזוודות, הרי לא הגיוני שיחסמו את המעברים ברכבת.
 
רכבות לנתב"ג

הקו לנתב"ג 2000
האם יפעילו בקו זה קרונות ייחודים בהם יהיה מקום נוסף למטען ולמזוודות, כדי שיהיה נוח לנסוע? הרי כשאני חושב על אנשים שחוזרים מחו"ל עם מזוודות ועוד דברים שהביאו איתם מהדיוטי, ידחסו לקרונות הרגילים, זה יהיה בלאגן אטומי. אני יודע שבחו"ל, בקוים שמשרתים ש"ת למרכזי הערים, יש מרחב מיוחד עבור מיטען.
רכבות לנתב"ג
השאלה של אילו רכבות יופעלו ע"י רכבת שראל בקו לנתב"ג עלתה בפורום כבר מספר פעמים בעבר, ולצערי עדיין אין ביכולתי לתת תשובה של ממש, בין היתר מפני שהפתרון לנושא עדיין לא הוחלט, למיטב ידיעתי, גם ברכבת ישראל עצמה. אני מניח שלכל קוראי הפורום ברור מה הצרכים המיוחדים שיש לנוסעים ברכבות לשדות תעופה, אבל חשוב לי להדגיש שלפי התוכניות הנוכחיות, כלל / מרבית הרכבות לנתב"ג יהיו בעצם רכבות בין-עירוניות ´רגילות´ שיתחילו את נסיעתן בנהריה ובחיפה לסירוגין. בהתחשב בנתון זה, אני בספק אם רכבת ישראל יכולה להרשות לעצמה קיצוץ במספר המושבים ברכבות אלו לטובת תאים נפרדים/מפוזרים למטען.
 

יהוושע

New member
רע מאוד . אם כך , האנדרלמוסיה

רכבות לנתב"ג
השאלה של אילו רכבות יופעלו ע"י רכבת שראל בקו לנתב"ג עלתה בפורום כבר מספר פעמים בעבר, ולצערי עדיין אין ביכולתי לתת תשובה של ממש, בין היתר מפני שהפתרון לנושא עדיין לא הוחלט, למיטב ידיעתי, גם ברכבת ישראל עצמה. אני מניח שלכל קוראי הפורום ברור מה הצרכים המיוחדים שיש לנוסעים ברכבות לשדות תעופה, אבל חשוב לי להדגיש שלפי התוכניות הנוכחיות, כלל / מרבית הרכבות לנתב"ג יהיו בעצם רכבות בין-עירוניות ´רגילות´ שיתחילו את נסיעתן בנהריה ובחיפה לסירוגין. בהתחשב בנתון זה, אני בספק אם רכבת ישראל יכולה להרשות לעצמה קיצוץ במספר המושבים ברכבות אלו לטובת תאים נפרדים/מפוזרים למטען.
רע מאוד . אם כך , האנדרלמוסיה
הקטסטרופלית כבר בפתח . אני כבר מדמיין את הסקנדלים שירוצו בעיתונות כשיתברר שאין די מקום גם לנוסעים וגם למטענם . " ושלא יסדרו אתכם..."
 

ashmash

New member
אני מניח שלא

הקו לנתב"ג 2000
האם יפעילו בקו זה קרונות ייחודים בהם יהיה מקום נוסף למטען ולמזוודות, כדי שיהיה נוח לנסוע? הרי כשאני חושב על אנשים שחוזרים מחו"ל עם מזוודות ועוד דברים שהביאו איתם מהדיוטי, ידחסו לקרונות הרגילים, זה יהיה בלאגן אטומי. אני יודע שבחו"ל, בקוים שמשרתים ש"ת למרכזי הערים, יש מרחב מיוחד עבור מיטען.
אני מניח שלא
הרי אנחנו חיים במדינת חלם. סליחה, ישראל וכאן יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. הדבר המתבקש והמובן מאליו, לא בהכרח יבוצע אם לא תהיה יד מכוונת שתכפה את זה... אגב שנסעתי בהולנד, למיטב זכרוני הרכבת משדה התעופה היתה רכבת רגילה... ואם דיברנו על הולנד, אז שם יש רכבת 24 שעות ביממה לשדה התעופה, כך שבלילה כל שעה עגולה יוצאת רכבת לאמסטרדאם... אולי צריך לחשוב על שירות כזה גם פה... סה"כ זה די מעצבן שבלילה יש כאן רק מוניות...
 

Man Dark

New member
אולי תנסו לשלוח

אני מניח שלא
הרי אנחנו חיים במדינת חלם. סליחה, ישראל וכאן יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. הדבר המתבקש והמובן מאליו, לא בהכרח יבוצע אם לא תהיה יד מכוונת שתכפה את זה... אגב שנסעתי בהולנד, למיטב זכרוני הרכבת משדה התעופה היתה רכבת רגילה... ואם דיברנו על הולנד, אז שם יש רכבת 24 שעות ביממה לשדה התעופה, כך שבלילה כל שעה עגולה יוצאת רכבת לאמסטרדאם... אולי צריך לחשוב על שירות כזה גם פה... סה"כ זה די מעצבן שבלילה יש כאן רק מוניות...
אולי תנסו לשלוח
לרכבת ישראל אי-מייל? לא כמו רשות שדות התעופה, הם עונים... תשאלו אותם אילו רכבות הם חושבים שישימו בקו הזה והאם יהיו תאים מיוחדים. אולי הם אפילו יודו לכם על זה שפתחתם להם את עינהם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה