המשטרה בעקבות מנהרה 4

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
חנויות?

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
חנויות?
לשם מה קיימת הנישה שבישורת הראשונה (מבנה 28), אני שואל. ולדימיר מתלוצץ ועונה: קיוסקים לנוסעים ואח"כ מסביר שנישות אלו מיועדות למנועי הדרגנועים.
 
ביעסת אותי כי חשבתי לתומי התום ש....

חנויות?
לשם מה קיימת הנישה שבישורת הראשונה (מבנה 28), אני שואל. ולדימיר מתלוצץ ועונה: קיוסקים לנוסעים ואח"כ מסביר שנישות אלו מיועדות למנועי הדרגנועים.
ביעסת אותי כי חשבתי לתומי התום ש....
שתיפתחנה חנויות תקליטים במנהרה....
זה מזכיר לי את החתונה עם אשתי. היא ניסתה לגרור אותי לכותל. אני חיכיתי לה בחוץ והייתי עסוק בצילום אוטובוסים בקו 1....
היא שאלה למה אני לא נכנס איתה לכותל. עניתי: "אם יש ברחבת הכותל חנות תקליטים, אני נכנס...". מה איבדתי שם?
 

בועז ל

New member
אעביר את בקשתך להנהלה. CD NOW!

ביעסת אותי כי חשבתי לתומי התום ש....
שתיפתחנה חנויות תקליטים במנהרה....
זה מזכיר לי את החתונה עם אשתי. היא ניסתה לגרור אותי לכותל. אני חיכיתי לה בחוץ והייתי עסוק בצילום אוטובוסים בקו 1....
היא שאלה למה אני לא נכנס איתה לכותל. עניתי: "אם יש ברחבת הכותל חנות תקליטים, אני נכנס...". מה איבדתי שם?
אעביר את בקשתך להנהלה. CD NOW!
 

בועז ל

New member
בסוף הדרך, סוף הדרך

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
בסוף הדרך, סוף הדרך
יש סולם לאמיצים...
 

בועז ל

New member
עד כאן ניתן לטפס.

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
עד כאן ניתן לטפס.
מעבר לנקודה זו מצפה סכנת נפשות של ממש. סחבקכם גאה להיות שותף בכיבוש האוורסט של פירי הדרגנועים.
 

בועז ל

New member
ועכשיו יורדים

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
ועכשיו יורדים
וגם בירידה צריכים להיזהר.
 

בועז ל

New member
הגיעה לטופ

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
הגיעה לטופ
נטאלי.
 

בועז ל

New member
העין הגדולה של "הבונים החופשיים"

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
העין הגדולה של "הבונים החופשיים"
צופה בנו ברדתנו מן הפיר.
 

בועז ל

New member
376? 16?

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
376? 16?
ירדנו מפיר הדרגנועים, המשכנו מזרחה באולם הנוסעים ויצאנו דרך G3 אל הרציף הדרומי. ברציף הדרומי אנו הולכים רגלית דרך ממלכת הבוץ (כן-כן, לא ניתן לברוח מהבוץ המרושע) עד לקצה הרציף. בדופן הימנית, כמטר לפני הקיר המזרחי שחותם את הרציף, אני מבחין בסימון "376" על הקיר. משמעות הדבר היא שאורך הרציף הנו 377 מ'. בצדו השמאלי של קצה הרציף הדרומי מצוי פתח שמוביל למבנה 16 המסתורי. אנו עוברים דרכו.
 

בועז ל

New member
עבודות איטום במבנה 16.

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
עבודות איטום במבנה 16.
במבנה 16 מבוצעות עבודות איטום. אם תביטו בתרשים העזר תבחינו שמבנה 16 מצוי אחרי אולם הנוסעים. אנ מביט לעבר המבנה ומבחין בשתי נישות שנחצבו מערבה בתוך מבנה 16 ולעבר אלם הנוסעים. בתקרת אולם 16 מצוי פתח שמופיע בתרשים ומהווה חיבור לזרימת אוויר מאולם הנוסעים אל הרציפים. הוסבר לי כי הקמתו של מבנה 16 במיקום זה היא בשל הארכת רציפי התחנה ומתן מענה לזרימת האוויר שנדרשה עקב כך מאולם G לרציפים. את תפקידן של הנישות, שאינן נראות בתמונה (נמצאות בצד שמאל), עדיין איני יודע.
 

בועז ל

New member
הפסקה.

עבודות איטום במבנה 16.
במבנה 16 מבוצעות עבודות איטום. אם תביטו בתרשים העזר תבחינו שמבנה 16 מצוי אחרי אולם הנוסעים. אנ מביט לעבר המבנה ומבחין בשתי נישות שנחצבו מערבה בתוך מבנה 16 ולעבר אלם הנוסעים. בתקרת אולם 16 מצוי פתח שמופיע בתרשים ומהווה חיבור לזרימת אוויר מאולם הנוסעים אל הרציפים. הוסבר לי כי הקמתו של מבנה 16 במיקום זה היא בשל הארכת רציפי התחנה ומתן מענה לזרימת האוויר שנדרשה עקב כך מאולם G לרציפים. את תפקידן של הנישות, שאינן נראות בתמונה (נמצאות בצד שמאל), עדיין איני יודע.
הפסקה.
לילה טוב.
 

בועז ל

New member
מבט משופר על כל פתחיו של מבנה 16.

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
מבט משופר על כל פתחיו של מבנה 16.
בתמונה זו, שצולמה מפתח הרציף הצפוני, ניתן להבחין בצד הרחוק במעבר לרציף הדרומי. בתקרת מבנה 16 מצוי פתח נוסף שדרכו יזרום אוויר מ/אל אולם הנוסעים. שתי נישות עמוקות בנות כמה מטרים נמצאות בדופן הימנית של מבנה 16. נישות אלו תשמשנה עבור ציוד מערכות מיזוג האוויר.
 

בועז ל

New member
****

מבט משופר על כל פתחיו של מבנה 16.
בתמונה זו, שצולמה מפתח הרציף הצפוני, ניתן להבחין בצד הרחוק במעבר לרציף הדרומי. בתקרת מבנה 16 מצוי פתח נוסף שדרכו יזרום אוויר מ/אל אולם הנוסעים. שתי נישות עמוקות בנות כמה מטרים נמצאות בדופן הימנית של מבנה 16. נישות אלו תשמשנה עבור ציוד מערכות מיזוג האוויר.
****
 

בועז ל

New member
סיפור שאפשר לשמוע כנראה רק בתחנת האומה.

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
סיפור שאפשר לשמוע כנראה רק בתחנת האומה.
במבנה 16 פגשתי את אחד מעובדי האיטום. לאחר שערכנו היכרות בינינו שאל אותי העובד: "נו, אז מה לדעתך בונים פה?" "תחנת רכבת?", הצעתי בזהירות מבלי לדעת למה לצפות. "לא", פסק העובד. "מכאן יגיע המשיח והרי כתוב במקורות שלקראת בואו יוכנו דרכים חדשות". "זאת הדרך ומכאן הוא יגיע"...
"רגע-רגע", הרגעתי את התלהבותו, "המשיח אמור להגיע על חמור לבן, לא?"
"לא, הוא יגיע עם רכבת לבנה", פסק וחייך בן שיחי.
 

amit1270

New member
IC3?


סיפור שאפשר לשמוע כנראה רק בתחנת האומה.
במבנה 16 פגשתי את אחד מעובדי האיטום. לאחר שערכנו היכרות בינינו שאל אותי העובד: "נו, אז מה לדעתך בונים פה?" "תחנת רכבת?", הצעתי בזהירות מבלי לדעת למה לצפות. "לא", פסק העובד. "מכאן יגיע המשיח והרי כתוב במקורות שלקראת בואו יוכנו דרכים חדשות". "זאת הדרך ומכאן הוא יגיע"...
"רגע-רגע", הרגעתי את התלהבותו, "המשיח אמור להגיע על חמור לבן, לא?"
"לא, הוא יגיע עם רכבת לבנה", פסק וחייך בן שיחי.
IC3?
 

בועז ל

New member
דיפון סופי באולם הנוסעים.

המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.


ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
דיפון סופי באולם הנוסעים.
הגב מופנה לעבר פיר המעליות והפנים לכיוון מזרח. קצה אולם הכרייה אינו קצהו של אולם הנוסעים אלא קיר תמך חוסם לרמפת העפר שנבנתה בשעתו מאחוריו, בכדי להתחיל את כרייתו של פיר הדרגנועים. הקמת פיר הדרגנועים יצרה למעשה חיץ בתוך אולם הנוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה