המפה המלאה של חפירות הרכבת הקלה: כך ייראו תל אביב ורמת גן

מצב
הנושא נעול.
המפה המלאה של חפירות הרכבת הקלה: כך ייראו תל אביב ורמת גן

המפה המלאה של חפירות הרכבת הקלה: כך ייראו תל אביב ורמת גן
בשש השנים הקרובות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4652585,00.html[/URL]
[URL]http://my.ynet.co.il/pic/news/train.pdf[/URL]

"
ממשרד התחבורה נמסר כי בימים אלה מגבשים את לוחות הזמנים הסופיים לביצוע העבודות להקמת הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב. "בחודשים הקרובים צפויות להתחיל עבודות תשתית לחפירת התחנות". הם התחייבו כי בחודשים הראשונים לתחילת העבודות לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית לאורך התוואי, אך עם תחילת העבודות צפוי תגבור משמעותי של התחבורה הציבורית בגוש המרכזי של המטרופולין. "בזמן הקרוב יתפרסמו כל השינויים והחלופות המוצעות לנוסעים ולנהגים".
"

איך לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית אם כבר ביולי 2015 לא תתאפשר פניה שמאלה מז'בוטינסקי לאבא הלל ובספטמבר דרך בגין תיחסם באזור קרליבך?
 
האם יבוצע חפיר עומק לרכבת הקלה? או שתהיה גם עלה כביש?

המפה המלאה של חפירות הרכבת הקלה: כך ייראו תל אביב ורמת גן
בשש השנים הקרובות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4652585,00.html[/URL]
[URL]http://my.ynet.co.il/pic/news/train.pdf[/URL]

"
ממשרד התחבורה נמסר כי בימים אלה מגבשים את לוחות הזמנים הסופיים לביצוע העבודות להקמת הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב. "בחודשים הקרובים צפויות להתחיל עבודות תשתית לחפירת התחנות". הם התחייבו כי בחודשים הראשונים לתחילת העבודות לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית לאורך התוואי, אך עם תחילת העבודות צפוי תגבור משמעותי של התחבורה הציבורית בגוש המרכזי של המטרופולין. "בזמן הקרוב יתפרסמו כל השינויים והחלופות המוצעות לנוסעים ולנהגים".
"

איך לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית אם כבר ביולי 2015 לא תתאפשר פניה שמאלה מז'בוטינסקי לאבא הלל ובספטמבר דרך בגין תיחסם באזור קרליבך?
האם יבוצע חפיר עומק לרכבת הקלה? או שתהיה גם עלה כביש?
 
הרכבת הקלה תנוע בתוואי תת-קרקעי בבני ברק, רמת גן ותל אביב

האם יבוצע חפיר עומק לרכבת הקלה? או שתהיה גם עלה כביש?
הרכבת הקלה תנוע בתוואי תת-קרקעי בבני ברק, רמת גן ותל אביב
ובתוואי קרקעי בפתח תקוה, יפו ובת-ים.
התוואי התת-קרקעי של הרכבת (לא כולל התחנות והשלוחה לדיפו) ייחפר באמצעות מכונות TBM.
התחנות ייחפרו בשיטת חפירה וכיסוי.
 
תודה. הקרקעי זה על ציר המוות/ציר האוטבוסים מגהה?

הרכבת הקלה תנוע בתוואי תת-קרקעי בבני ברק, רמת גן ותל אביב
ובתוואי קרקעי בפתח תקוה, יפו ובת-ים.
התוואי התת-קרקעי של הרכבת (לא כולל התחנות והשלוחה לדיפו) ייחפר באמצעות מכונות TBM.
התחנות ייחפרו בשיטת חפירה וכיסוי.
תודה. הקרקעי זה על ציר המוות/ציר האוטבוסים מגהה?
 

mauzer

New member
נחיה ונראה...

המפה המלאה של חפירות הרכבת הקלה: כך ייראו תל אביב ורמת גן
בשש השנים הקרובות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4652585,00.html[/URL]
[URL]http://my.ynet.co.il/pic/news/train.pdf[/URL]

"
ממשרד התחבורה נמסר כי בימים אלה מגבשים את לוחות הזמנים הסופיים לביצוע העבודות להקמת הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב. "בחודשים הקרובים צפויות להתחיל עבודות תשתית לחפירת התחנות". הם התחייבו כי בחודשים הראשונים לתחילת העבודות לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית לאורך התוואי, אך עם תחילת העבודות צפוי תגבור משמעותי של התחבורה הציבורית בגוש המרכזי של המטרופולין. "בזמן הקרוב יתפרסמו כל השינויים והחלופות המוצעות לנוסעים ולנהגים".
"

איך לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית אם כבר ביולי 2015 לא תתאפשר פניה שמאלה מז'בוטינסקי לאבא הלל ובספטמבר דרך בגין תיחסם באזור קרליבך?
נחיה ונראה...
 

olli3

New member
מנהל
השערה לגבי מה יכול לקרות ללא ביטול תחנות>>>

המפה המלאה של חפירות הרכבת הקלה: כך ייראו תל אביב ורמת גן
בשש השנים הקרובות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4652585,00.html[/URL]
[URL]http://my.ynet.co.il/pic/news/train.pdf[/URL]

"
ממשרד התחבורה נמסר כי בימים אלה מגבשים את לוחות הזמנים הסופיים לביצוע העבודות להקמת הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב. "בחודשים הקרובים צפויות להתחיל עבודות תשתית לחפירת התחנות". הם התחייבו כי בחודשים הראשונים לתחילת העבודות לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית לאורך התוואי, אך עם תחילת העבודות צפוי תגבור משמעותי של התחבורה הציבורית בגוש המרכזי של המטרופולין. "בזמן הקרוב יתפרסמו כל השינויים והחלופות המוצעות לנוסעים ולנהגים".
"

איך לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית אם כבר ביולי 2015 לא תתאפשר פניה שמאלה מז'בוטינסקי לאבא הלל ובספטמבר דרך בגין תיחסם באזור קרליבך?
השערה לגבי מה יכול לקרות ללא ביטול תחנות>>>
המשך מעל פרשת דרכים ישר לערבי נחל, שמאלה לשפע טל וימינה להמעיין, ביציאה מהמעיין ימינה לגלעד, ימינה לז'בוטינסקי וימינה לאבא הילל.
&nbsp
זה ישפיע על זמני הנסיעה אבל לא לא על התחנות.
 

orchilit

New member
זה בדיוק מה שחשבתי גם. מעקף דרך הרי הגלעד דרך המנהרה החדשה.

השערה לגבי מה יכול לקרות ללא ביטול תחנות>>>
המשך מעל פרשת דרכים ישר לערבי נחל, שמאלה לשפע טל וימינה להמעיין, ביציאה מהמעיין ימינה לגלעד, ימינה לז'בוטינסקי וימינה לאבא הילל.
&nbsp
זה ישפיע על זמני הנסיעה אבל לא לא על התחנות.
זה בדיוק מה שחשבתי גם. מעקף דרך הרי הגלעד דרך המנהרה החדשה.
 

orchilit

New member
בעצם לא צריך להיכנס בכלל לשפע טל,

השערה לגבי מה יכול לקרות ללא ביטול תחנות>>>
המשך מעל פרשת דרכים ישר לערבי נחל, שמאלה לשפע טל וימינה להמעיין, ביציאה מהמעיין ימינה לגלעד, ימינה לז'בוטינסקי וימינה לאבא הילל.
&nbsp
זה ישפיע על זמני הנסיעה אבל לא לא על התחנות.
בעצם לא צריך להיכנס בכלל לשפע טל,
לפי המפה של תחנת אבא הלל, תתאפשר פנייה שמאלה מז'בוטינסקי לגלעד ישירות. כלומר, רק התחנה שהייתה באבא הלל בבורסה תועתק בטח לז'בוטינסקי ושאר התחנות לא תושפענה.
 

darkshadow1

New member
לדעתי השאלה היא בעיקר מה יקרה במסגר ובבגין.

המפה המלאה של חפירות הרכבת הקלה: כך ייראו תל אביב ורמת גן
בשש השנים הקרובות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4652585,00.html[/URL]
[URL]http://my.ynet.co.il/pic/news/train.pdf[/URL]

"
ממשרד התחבורה נמסר כי בימים אלה מגבשים את לוחות הזמנים הסופיים לביצוע העבודות להקמת הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב. "בחודשים הקרובים צפויות להתחיל עבודות תשתית לחפירת התחנות". הם התחייבו כי בחודשים הראשונים לתחילת העבודות לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית לאורך התוואי, אך עם תחילת העבודות צפוי תגבור משמעותי של התחבורה הציבורית בגוש המרכזי של המטרופולין. "בזמן הקרוב יתפרסמו כל השינויים והחלופות המוצעות לנוסעים ולנהגים".
"

איך לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית אם כבר ביולי 2015 לא תתאפשר פניה שמאלה מז'בוטינסקי לאבא הלל ובספטמבר דרך בגין תיחסם באזור קרליבך?
לדעתי השאלה היא בעיקר מה יקרה במסגר ובבגין.
סתימה של שני העורקים האלה תוביל לפגיעה בהתנהלות של עשרות קווי אוטובוס ראשיים ולקטסטרופה תחבורתית.
 

orchilit

New member
לפי המפות שראיתי, זה הולך להיות מחריד, בייחוד אם יתנו לרכבים

לדעתי השאלה היא בעיקר מה יקרה במסגר ובבגין.
סתימה של שני העורקים האלה תוביל לפגיעה בהתנהלות של עשרות קווי אוטובוס ראשיים ולקטסטרופה תחבורתית.
לפי המפות שראיתי, זה הולך להיות מחריד, בייחוד אם יתנו לרכבים
להגיע כרגיל. צריך לתגבר בטירוף תח"צ ולתת לרכבים חניונים גדולים לחנות בהם ומשם לקחת אוטובוסים/שאטלים.
 
אני כתבתי כבר מזמן שתהיה קטסטרופה תחבורתית

לפי המפות שראיתי, זה הולך להיות מחריד, בייחוד אם יתנו לרכבים
להגיע כרגיל. צריך לתגבר בטירוף תח"צ ולתת לרכבים חניונים גדולים לחנות בהם ומשם לקחת אוטובוסים/שאטלים.
אני כתבתי כבר מזמן שתהיה קטסטרופה תחבורתית
האם משרד התחבורה הכין חניונים (גדולים או קטנים)?
בעבר דיברו על כך שיהיה חניון חנה וסע גדול ליד מחלף גהה. יש חניון?
האם הכינו נת"צים בצירים חלופיים? האם העבירו קווים לצירים אחרים?
גם היום משרד התחבורה מבטיח שבחודשים הראשונים לא יהיו שינויים משמעותיים במסלולי האוטובוסים.
אני חוזר וטוען: משרד התחבורה לא יודע כיצד להתמודד עם הצפוי בתקופת העבודות.
לכן הוא דוחה את הקץ.
נת"ע כבר אמרו שהם יהיו מוכנים לתחילת העבודות ביוני, אבל העבודות יתעכבו בגלל שמשרד התחבורה עוד לא החליט מה יהיו השינויים.
 

darkshadow1

New member
זה מה שקורה כשכל הפרויקטים מפגרים בשנים אחרי הלו"ז.

אני כתבתי כבר מזמן שתהיה קטסטרופה תחבורתית
האם משרד התחבורה הכין חניונים (גדולים או קטנים)?
בעבר דיברו על כך שיהיה חניון חנה וסע גדול ליד מחלף גהה. יש חניון?
האם הכינו נת"צים בצירים חלופיים? האם העבירו קווים לצירים אחרים?
גם היום משרד התחבורה מבטיח שבחודשים הראשונים לא יהיו שינויים משמעותיים במסלולי האוטובוסים.
אני חוזר וטוען: משרד התחבורה לא יודע כיצד להתמודד עם הצפוי בתקופת העבודות.
לכן הוא דוחה את הקץ.
נת"ע כבר אמרו שהם יהיו מוכנים לתחילת העבודות ביוני, אבל העבודות יתעכבו בגלל שמשרד התחבורה עוד לא החליט מה יהיו השינויים.
זה מה שקורה כשכל הפרויקטים מפגרים בשנים אחרי הלו"ז.
אם הקו האדום היה מושלם ב-2012, אז הפקקים שנראה ב-2020 בגלל העבודות היו קטנים בהרבה.
אם היו משלימים את A1 לפני שנים, אז הרחבת כביש 1 הייתה מסכנת הרבה פחות מכוניות, ולנהגים הייתה אלטרנטיבה ראויה לכביש שהוא אתר בנייה אחד גדול.
החלמאות הפוטנציאלית הגדולה ביותר עלולה להתרחש עם הקו הירוק: אם ההקמה שלו תמשיך להידחות, עלול להיווצר מצב שבו סוללים כביש חדש בצפון תל אביב (אבן גבירול צפון), ורק כמה שנים אחר כך מוסיפים את הרק"ל- ביחד עם כל תופעות הלוואי שזכורות לטובה (
) מהרק"ל הירושלמית.
 

olli3

New member
מנהל
קווים בין עירוניים מיועדים לעבור לנתיבי איילון.

לדעתי השאלה היא בעיקר מה יקרה במסגר ובבגין.
סתימה של שני העורקים האלה תוביל לפגיעה בהתנהלות של עשרות קווי אוטובוס ראשיים ולקטסטרופה תחבורתית.
קווים בין עירוניים מיועדים לעבור לנתיבי איילון.
 
גם נתיבי איילון יהיו פקוקים ברוב שעות היום והרבה יותר מהיום

קווים בין עירוניים מיועדים לעבור לנתיבי איילון.
גם נתיבי איילון יהיו פקוקים ברוב שעות היום והרבה יותר מהיום
כי חלק נכבד מהתנועה תעבור אליהם.
בנוסף, במחצית השניה של תקופת העבודות הקטע הצפוני של כביש 20 וכביש 531 כבר יהיו פתוחים ויהיה רצף בין כביש 20 לכביש 2 ואז נתיבי איילון יקלטו גם תנועה בינעירונית שהיום נוסעת בכבישים אחרים.

תקופת העבודות הזו בגוש דן חייבה לבצע עבודות הכנה רבות לפניה - עבודות שלא בוצעו ויתבצעו דווקא אחריה או בשלהי התקופה.
כמו למשל: התוכנית הזו של נתיבי איילון (לא כולל הקטע בכביש 20 שעדיין לא מוכן).
כעת הקטסטרופה כבר בלתי נמנעת כי לא הכינו מראש את גוש דן לקלוט בשוליו כלי רכב ולשנע לתוכו בתחבורה הציבורית (כולל הרכבתית) גם את נוסעי הרכב הפרטי.
עבור העבודות בגוש דן היו צריכים להכין 10 "מצפה מודיעינים" ועשרות קווי 10X, אבל לא עשו זאת.
יצרו קו 1 אחד שבעצמו יסבול קשות בתקופת העבודות.
מישהו יודע בכלל מה יהיה המסלול שלו? דרך רחוב המלאכה המצ'וקמק?
 

olli3

New member
מנהל
אני בעד לפקוק את המדינה נואשות. הישראלים מבינים רק כשכואב.

גם נתיבי איילון יהיו פקוקים ברוב שעות היום והרבה יותר מהיום
כי חלק נכבד מהתנועה תעבור אליהם.
בנוסף, במחצית השניה של תקופת העבודות הקטע הצפוני של כביש 20 וכביש 531 כבר יהיו פתוחים ויהיה רצף בין כביש 20 לכביש 2 ואז נתיבי איילון יקלטו גם תנועה בינעירונית שהיום נוסעת בכבישים אחרים.

תקופת העבודות הזו בגוש דן חייבה לבצע עבודות הכנה רבות לפניה - עבודות שלא בוצעו ויתבצעו דווקא אחריה או בשלהי התקופה.
כמו למשל: התוכנית הזו של נתיבי איילון (לא כולל הקטע בכביש 20 שעדיין לא מוכן).
כעת הקטסטרופה כבר בלתי נמנעת כי לא הכינו מראש את גוש דן לקלוט בשוליו כלי רכב ולשנע לתוכו בתחבורה הציבורית (כולל הרכבתית) גם את נוסעי הרכב הפרטי.
עבור העבודות בגוש דן היו צריכים להכין 10 "מצפה מודיעינים" ועשרות קווי 10X, אבל לא עשו זאת.
יצרו קו 1 אחד שבעצמו יסבול קשות בתקופת העבודות.
מישהו יודע בכלל מה יהיה המסלול שלו? דרך רחוב המלאכה המצ'וקמק?
אני בעד לפקוק את המדינה נואשות. הישראלים מבינים רק כשכואב.
הרי הגישה בארץ היא לפתח עוד ועוד כבישים, להפוך צמתים מרומזרים למחלפים וכו'. רואים את זה בכל מקום בארץ... אז להכריח את האנשים שכבר לא ישתלם להם לנסוע ברכב שלהם גם בלי לתת להם חלופת אוטובוסים ראויה זה מעולה. למה? כי אם יתנו חלופת אוטובוסים ראויה, אז חלק ישתמשו בה והקטסטרופה תפחת. במצב כזה, הקטסטרופה תהיה בשיאה ואנשים יעשו מאמצים כבירים להגיע לתחנות הרכבת שמצוקת החניה בהן גדולה. ואז הם יתלננו על זה שאין מקום לחנות ברכבת...
&nbsp
רק אז ירד להם האסימון שהרכב שלהם לא תורם להם בהגעה מהירה והם ידרשו פתרונות של הסעת המונים. אנחנו רואים את זה בכל תחנת רכבת שהחניון שלה ממזמן לא יכול להכיל את המבקשים לנסוע ברכבת, יש דרישה לקווי אוטובוס - הם נפתחים ויש שעוברים אליהם ויש שממשיכים לקטר כי הם לא מוכנים לוותר על הרכב שלהם.
 
גם היום יש מספיק שדורשים פתרונות של הסעת המונים

אני בעד לפקוק את המדינה נואשות. הישראלים מבינים רק כשכואב.
הרי הגישה בארץ היא לפתח עוד ועוד כבישים, להפוך צמתים מרומזרים למחלפים וכו'. רואים את זה בכל מקום בארץ... אז להכריח את האנשים שכבר לא ישתלם להם לנסוע ברכב שלהם גם בלי לתת להם חלופת אוטובוסים ראויה זה מעולה. למה? כי אם יתנו חלופת אוטובוסים ראויה, אז חלק ישתמשו בה והקטסטרופה תפחת. במצב כזה, הקטסטרופה תהיה בשיאה ואנשים יעשו מאמצים כבירים להגיע לתחנות הרכבת שמצוקת החניה בהן גדולה. ואז הם יתלננו על זה שאין מקום לחנות ברכבת...
&nbsp
רק אז ירד להם האסימון שהרכב שלהם לא תורם להם בהגעה מהירה והם ידרשו פתרונות של הסעת המונים. אנחנו רואים את זה בכל תחנת רכבת שהחניון שלה ממזמן לא יכול להכיל את המבקשים לנסוע ברכבת, יש דרישה לקווי אוטובוס - הם נפתחים ויש שעוברים אליהם ויש שממשיכים לקטר כי הם לא מוכנים לוותר על הרכב שלהם.
גם היום יש מספיק שדורשים פתרונות של הסעת המונים
אבל המדינה לא מסוגלת לספק את הפתרונות הללו.
הכתובת אינה המשתמשים ברכב אלא המדינה חסרת האונים שאפילו רפורמה בתעריפי הרכבת ושילוב אמיתי של הרכבת בכרטוס משותף לא מסוגלת לקדם.
 
והנה כתבה מהיום על........

אני בעד לפקוק את המדינה נואשות. הישראלים מבינים רק כשכואב.
הרי הגישה בארץ היא לפתח עוד ועוד כבישים, להפוך צמתים מרומזרים למחלפים וכו'. רואים את זה בכל מקום בארץ... אז להכריח את האנשים שכבר לא ישתלם להם לנסוע ברכב שלהם גם בלי לתת להם חלופת אוטובוסים ראויה זה מעולה. למה? כי אם יתנו חלופת אוטובוסים ראויה, אז חלק ישתמשו בה והקטסטרופה תפחת. במצב כזה, הקטסטרופה תהיה בשיאה ואנשים יעשו מאמצים כבירים להגיע לתחנות הרכבת שמצוקת החניה בהן גדולה. ואז הם יתלננו על זה שאין מקום לחנות ברכבת...
&nbsp
רק אז ירד להם האסימון שהרכב שלהם לא תורם להם בהגעה מהירה והם ידרשו פתרונות של הסעת המונים. אנחנו רואים את זה בכל תחנת רכבת שהחניון שלה ממזמן לא יכול להכיל את המבקשים לנסוע ברכבת, יש דרישה לקווי אוטובוס - הם נפתחים ויש שעוברים אליהם ויש שממשיכים לקטר כי הם לא מוכנים לוותר על הרכב שלהם.
והנה כתבה מהיום על........
"הרכבת תוסיף עוד אלפי מקומות חניה בחניוני התחנות"
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-363813-00.html[/URL]
 

GLSRA

Active member
חניון הרכבת - פאתי מודיעין - דחוף להרחיב - מצב קשה מדי יום

אני בעד לפקוק את המדינה נואשות. הישראלים מבינים רק כשכואב.
הרי הגישה בארץ היא לפתח עוד ועוד כבישים, להפוך צמתים מרומזרים למחלפים וכו'. רואים את זה בכל מקום בארץ... אז להכריח את האנשים שכבר לא ישתלם להם לנסוע ברכב שלהם גם בלי לתת להם חלופת אוטובוסים ראויה זה מעולה. למה? כי אם יתנו חלופת אוטובוסים ראויה, אז חלק ישתמשו בה והקטסטרופה תפחת. במצב כזה, הקטסטרופה תהיה בשיאה ואנשים יעשו מאמצים כבירים להגיע לתחנות הרכבת שמצוקת החניה בהן גדולה. ואז הם יתלננו על זה שאין מקום לחנות ברכבת...
&nbsp
רק אז ירד להם האסימון שהרכב שלהם לא תורם להם בהגעה מהירה והם ידרשו פתרונות של הסעת המונים. אנחנו רואים את זה בכל תחנת רכבת שהחניון שלה ממזמן לא יכול להכיל את המבקשים לנסוע ברכבת, יש דרישה לקווי אוטובוס - הם נפתחים ויש שעוברים אליהם ויש שממשיכים לקטר כי הם לא מוכנים לוותר על הרכב שלהם.
חניון הרכבת - פאתי מודיעין - דחוף להרחיב - מצב קשה מדי יום
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה כל דבר כאן כ"כ הרבה שנים? שיביאו שוב את הסינים לחפור...

המפה המלאה של חפירות הרכבת הקלה: כך ייראו תל אביב ורמת גן
בשש השנים הקרובות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4652585,00.html[/URL]
[URL]http://my.ynet.co.il/pic/news/train.pdf[/URL]

"
ממשרד התחבורה נמסר כי בימים אלה מגבשים את לוחות הזמנים הסופיים לביצוע העבודות להקמת הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב. "בחודשים הקרובים צפויות להתחיל עבודות תשתית לחפירת התחנות". הם התחייבו כי בחודשים הראשונים לתחילת העבודות לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית לאורך התוואי, אך עם תחילת העבודות צפוי תגבור משמעותי של התחבורה הציבורית בגוש המרכזי של המטרופולין. "בזמן הקרוב יתפרסמו כל השינויים והחלופות המוצעות לנוסעים ולנהגים".
"

איך לא צפויים שינויים משמעותיים במסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית אם כבר ביולי 2015 לא תתאפשר פניה שמאלה מז'בוטינסקי לאבא הלל ובספטמבר דרך בגין תיחסם באזור קרליבך?
למה כל דבר כאן כ"כ הרבה שנים? שיביאו שוב את הסינים לחפור...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה