החל מאפריל שינוי משמעותי בקשר מהגליל למרכז

מצב
הנושא נעול.

shim121

New member
החל מאפריל שינוי משמעותי בקשר מהגליל למרכז

החל מאפריל שינוי משמעותי בקשר מהגליל למרכז

אתמול 22.1 היה דיון ארוך בתוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל. אפשר להאזין באתר שלהם.

העלו שם מאזינה תושבת עמיעד שטוענת שכל הקווים מקרית שמונה לת"א ולירושלים כבר מתמלאים
באיזור מחניים ראש פינה וחצור ולא אוספים אנשים בהמשך מאיזור עמיעד כחל כורזים והלאה לכיוון ת"א.

הגיבו שם אמיר קינן מאגד ודרור גנון ממשרד התחבורה
לפי התוכנית מאפריל , עפולה תיהפך למוקד יציאה למרכז הארץ ודרומה

וביותר פירוט: קו 845 המהיר יתוגבר לכ30 נסיעות יומיות .
842 לת"א שעובר דרך עפולה יבוטל, יהיה קו שיסע במקומו רק עד עפולה ומשם תהיה תחבורה מהירה למרכז ולדרום
ובנוסף עוד קוים שיקשרו בין הגליל לעפולה ומשם יהיו אוטובוסים למרכז.
 

benshap2

New member
יהיה ניתן לרכוש כרטיס אחד לקו המאסף עם החלפה

החל מאפריל שינוי משמעותי בקשר מהגליל למרכז

אתמול 22.1 היה דיון ארוך בתוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל. אפשר להאזין באתר שלהם.

העלו שם מאזינה תושבת עמיעד שטוענת שכל הקווים מקרית שמונה לת"א ולירושלים כבר מתמלאים
באיזור מחניים ראש פינה וחצור ולא אוספים אנשים בהמשך מאיזור עמיעד כחל כורזים והלאה לכיוון ת"א.

הגיבו שם אמיר קינן מאגד ודרור גנון ממשרד התחבורה
לפי התוכנית מאפריל , עפולה תיהפך למוקד יציאה למרכז הארץ ודרומה

וביותר פירוט: קו 845 המהיר יתוגבר לכ30 נסיעות יומיות .
842 לת"א שעובר דרך עפולה יבוטל, יהיה קו שיסע במקומו רק עד עפולה ומשם תהיה תחבורה מהירה למרכז ולדרום
ובנוסף עוד קוים שיקשרו בין הגליל לעפולה ומשם יהיו אוטובוסים למרכז.
יהיה ניתן לרכוש כרטיס אחד לקו המאסף עם החלפה
בעפולה עד תל אביב?

או שהתושבים יאלצו לרכוש שני כרטיסים שונים במחירים מלאים ויווצר מצב אבסורדי בו מי שנוסע ישירות מקרית שמונה לתל אביב בקו מהיר משלם X ש"ח, ואילו מי שנאלץ לנסוע בדרך חתחתים מאספת בשני קווים שונים, איטיים יותר, מאמצע הדרך לתל אביב - משלם 2X ש"ח...
 

846

Active member
יהיו כרטיסי המשך

יהיה ניתן לרכוש כרטיס אחד לקו המאסף עם החלפה
בעפולה עד תל אביב?

או שהתושבים יאלצו לרכוש שני כרטיסים שונים במחירים מלאים ויווצר מצב אבסורדי בו מי שנוסע ישירות מקרית שמונה לתל אביב בקו מהיר משלם X ש"ח, ואילו מי שנאלץ לנסוע בדרך חתחתים מאספת בשני קווים שונים, איטיים יותר, מאמצע הדרך לתל אביב - משלם 2X ש"ח...
יהיו כרטיסי המשך
 
נשמע טוב. ומה יהפוך את זה למהיר כל כך?

יהיו כרטיסי המשך
נשמע טוב. ומה יהפוך את זה למהיר כל כך?
האם הקו מעפולה לתל אביב ייסע דרך כביש 6? האם יתווספו קווים ליעדים חדשים במרכז הארץ, כמו תל השומר או ראשון לציון?
 
צחוק צחוק, אבל מעניין אם חשבו על השילוב הזה:

רכבת העמק :)
צחוק צחוק, אבל מעניין אם חשבו על השילוב הזה:
נוסע מגיע ברכבת מבית שאן לעפולה וממשיך בקו מהיר לתל אביב או לירושלים. המיקום של תחנת הרכבת בצפון העיר, יחד עם פיצול קו 842, עלול להפוך את הדרך הזאת למסורבלת.
 

felixr

New member
אבל למה שלא ימשיך ברכבת?

צחוק צחוק, אבל מעניין אם חשבו על השילוב הזה:
נוסע מגיע ברכבת מבית שאן לעפולה וממשיך בקו מהיר לתל אביב או לירושלים. המיקום של תחנת הרכבת בצפון העיר, יחד עם פיצול קו 842, עלול להפוך את הדרך הזאת למסורבלת.
אבל למה שלא ימשיך ברכבת?
 

jarondl

New member
שני קווים זה לאו דווקא פחות טוב

יהיה ניתן לרכוש כרטיס אחד לקו המאסף עם החלפה
בעפולה עד תל אביב?

או שהתושבים יאלצו לרכוש שני כרטיסים שונים במחירים מלאים ויווצר מצב אבסורדי בו מי שנוסע ישירות מקרית שמונה לתל אביב בקו מהיר משלם X ש"ח, ואילו מי שנאלץ לנסוע בדרך חתחתים מאספת בשני קווים שונים, איטיים יותר, מאמצע הדרך לתל אביב - משלם 2X ש"ח...
שני קווים זה לאו דווקא פחות טוב
להפך, עם הפיצול בעפולה אפשר לשפר את השירות ושיהיו קווים ישירים ותדירים יותר.
 

846

Active member


שני קווים זה לאו דווקא פחות טוב
להפך, עם הפיצול בעפולה אפשר לשפר את השירות ושיהיו קווים ישירים ותדירים יותר.
 

shim121

New member
וכאן יש לינק להצעה דומה

החל מאפריל שינוי משמעותי בקשר מהגליל למרכז

אתמול 22.1 היה דיון ארוך בתוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל. אפשר להאזין באתר שלהם.

העלו שם מאזינה תושבת עמיעד שטוענת שכל הקווים מקרית שמונה לת"א ולירושלים כבר מתמלאים
באיזור מחניים ראש פינה וחצור ולא אוספים אנשים בהמשך מאיזור עמיעד כחל כורזים והלאה לכיוון ת"א.

הגיבו שם אמיר קינן מאגד ודרור גנון ממשרד התחבורה
לפי התוכנית מאפריל , עפולה תיהפך למוקד יציאה למרכז הארץ ודרומה

וביותר פירוט: קו 845 המהיר יתוגבר לכ30 נסיעות יומיות .
842 לת"א שעובר דרך עפולה יבוטל, יהיה קו שיסע במקומו רק עד עפולה ומשם תהיה תחבורה מהירה למרכז ולדרום
ובנוסף עוד קוים שיקשרו בין הגליל לעפולה ומשם יהיו אוטובוסים למרכז.
וכאן יש לינק להצעה דומה

שהעליתי בפורום לפני שנתיים וחצי
 

noga ke

New member
זה כנראה נכון, שמעתי את זה מנהג אגד פה בעיר

החל מאפריל שינוי משמעותי בקשר מהגליל למרכז

אתמול 22.1 היה דיון ארוך בתוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל. אפשר להאזין באתר שלהם.

העלו שם מאזינה תושבת עמיעד שטוענת שכל הקווים מקרית שמונה לת"א ולירושלים כבר מתמלאים
באיזור מחניים ראש פינה וחצור ולא אוספים אנשים בהמשך מאיזור עמיעד כחל כורזים והלאה לכיוון ת"א.

הגיבו שם אמיר קינן מאגד ודרור גנון ממשרד התחבורה
לפי התוכנית מאפריל , עפולה תיהפך למוקד יציאה למרכז הארץ ודרומה

וביותר פירוט: קו 845 המהיר יתוגבר לכ30 נסיעות יומיות .
842 לת"א שעובר דרך עפולה יבוטל, יהיה קו שיסע במקומו רק עד עפולה ומשם תהיה תחבורה מהירה למרכז ולדרום
ובנוסף עוד קוים שיקשרו בין הגליל לעפולה ומשם יהיו אוטובוסים למרכז.
זה כנראה נכון, שמעתי את זה מנהג אגד פה בעיר
כבר לפני חודש.

העצירה בעפולה כל כך מיותרת. מטרטרים אנשים עם תיקים כבדים, בעיקר חיילים, שיצטרכו שוב להוציא את התיקים מתא המטען.

התגבור של 854 מבורך, אם הוא לא יעצור בעפולה וימשיך כמו היום. מקווה שיהיו גם נסיעות מעבר לשש וחצי, כי זה לא הגיוני שהאוטובוס המהיר האחרון ייצא מהקריה בשש וחצי.
אם הוא יעצור בעפולה, אין כל כך משמעות לתגבור הזה. אולי רק אם הנסיעות יסונכרנו.

בכל מקרה, 90 אחוז מהנוסעים בקוים האלו מורכבים מחיילים ואנשים שלא משתמשים יותר מידיי בפייסבוק..
 
האם באותה הזדמנות יעשו שינוי גם בקו 841?

החל מאפריל שינוי משמעותי בקשר מהגליל למרכז

אתמול 22.1 היה דיון ארוך בתוכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל. אפשר להאזין באתר שלהם.

העלו שם מאזינה תושבת עמיעד שטוענת שכל הקווים מקרית שמונה לת"א ולירושלים כבר מתמלאים
באיזור מחניים ראש פינה וחצור ולא אוספים אנשים בהמשך מאיזור עמיעד כחל כורזים והלאה לכיוון ת"א.

הגיבו שם אמיר קינן מאגד ודרור גנון ממשרד התחבורה
לפי התוכנית מאפריל , עפולה תיהפך למוקד יציאה למרכז הארץ ודרומה

וביותר פירוט: קו 845 המהיר יתוגבר לכ30 נסיעות יומיות .
842 לת"א שעובר דרך עפולה יבוטל, יהיה קו שיסע במקומו רק עד עפולה ומשם תהיה תחבורה מהירה למרכז ולדרום
ובנוסף עוד קוים שיקשרו בין הגליל לעפולה ומשם יהיו אוטובוסים למרכז.
האם באותה הזדמנות יעשו שינוי גם בקו 841?
למשל, לקצר אותו כך שעפולה תהיה קצהו הצפוני וצומת רעננה קצהו הדרומי? או יותר נכון לבטל את 841, להוסיף ל-821 את כל הנסיעות של 841 ולקצר את 821 עד צומת רעננה?
ומה לגבי 823 וקווי 83X שעוברים דרך עפולה?
 

25306yosef

New member
ומה יהיה בשעות הלילה ???

האם באותה הזדמנות יעשו שינוי גם בקו 841?
למשל, לקצר אותו כך שעפולה תהיה קצהו הצפוני וצומת רעננה קצהו הדרומי? או יותר נכון לבטל את 841, להוסיף ל-821 את כל הנסיעות של 841 ולקצר את 821 עד צומת רעננה?
ומה לגבי 823 וקווי 83X שעוברים דרך עפולה?
ומה יהיה בשעות הלילה ???
כיום יש בחצות אוטובוס עד לקרית שמונה שמהווה פיתרון טוב למי שנתקע בתל אביב בלילה (עקב השבתה של הרכבת).

האם אתה מציע לבטל את זה ???
 
רק 841 יכול לפעול בלילה???

ומה יהיה בשעות הלילה ???
כיום יש בחצות אוטובוס עד לקרית שמונה שמהווה פיתרון טוב למי שנתקע בתל אביב בלילה (עקב השבתה של הרכבת).

האם אתה מציע לבטל את זה ???
רק 841 יכול לפעול בלילה???
קווים אחרים לא יכולים לפעול בלילה???
ומה הקשר בין השבתה של הרכבת לאוטובוס לקרית שמונה??? האם יש רכבת לקרית שמונה???
 

25306yosef

New member
כיום זהו הקו היחידי הפועל בשעות הלילה

רק 841 יכול לפעול בלילה???
קווים אחרים לא יכולים לפעול בלילה???
ומה הקשר בין השבתה של הרכבת לאוטובוס לקרית שמונה??? האם יש רכבת לקרית שמונה???
כיום זהו הקו היחידי הפועל בשעות הלילה
ולגבי שאלתך,

אין אמנם רכבת לקרית שמונה, אבל, יש רכבת לנהריה שעל פי לוח הזמנים אמורה לפעול בשעות הלילה בכל ימות השבוע למעט יום שישי. אבל במקרה ומושבתת תנועת הרכבות אין ולעולם לא היה פיתרון חלופי עבור נוסעי הרכבת למי שנתקע בלילה בתל אביב ומעוניין להגיע לנהריה.

במקרה שכזה ועל מנת שלא להיתקע בלילה בתל אביב כמו כלב, ניתן לקחת את קו 841 היוצר בחצות עד לקרית שמונה ועד התחנה הסופית סופית שלאחר הפיזור, ולאחר מכן כבר יש אוטובוסים מסוג 500 עד לעיר עכו...

האם עדיף לדעתך לקחת בית מלון או להיתקע כל הלילה בתל אביב כמו כלב ?????

האם אינן יודע שהקווים 841 ו-963 (מהמרכז לצפון) הם הקווים היחידים הפועלים כיום בשעות הלילה ????

האם אינך יודע שמשרד התחבורה מתנגד להפעלת תחבורה ציבורית בשעות הלילה וגם במקרה ומושבתת תנועת הרכבות ???
 
אז במקום להיתקע בשעות הלילה "כמו כלב" בת"א

כיום זהו הקו היחידי הפועל בשעות הלילה
ולגבי שאלתך,

אין אמנם רכבת לקרית שמונה, אבל, יש רכבת לנהריה שעל פי לוח הזמנים אמורה לפעול בשעות הלילה בכל ימות השבוע למעט יום שישי. אבל במקרה ומושבתת תנועת הרכבות אין ולעולם לא היה פיתרון חלופי עבור נוסעי הרכבת למי שנתקע בלילה בתל אביב ומעוניין להגיע לנהריה.

במקרה שכזה ועל מנת שלא להיתקע בלילה בתל אביב כמו כלב, ניתן לקחת את קו 841 היוצר בחצות עד לקרית שמונה ועד התחנה הסופית סופית שלאחר הפיזור, ולאחר מכן כבר יש אוטובוסים מסוג 500 עד לעיר עכו...

האם עדיף לדעתך לקחת בית מלון או להיתקע כל הלילה בתל אביב כמו כלב ?????

האם אינן יודע שהקווים 841 ו-963 (מהמרכז לצפון) הם הקווים היחידים הפועלים כיום בשעות הלילה ????

האם אינך יודע שמשרד התחבורה מתנגד להפעלת תחבורה ציבורית בשעות הלילה וגם במקרה ומושבתת תנועת הרכבות ???
אז במקום להיתקע בשעות הלילה "כמו כלב" בת"א
הנידחת, עדיף להיתקע במסע לילי באוטובוס מחניק עד לקרית שמונה התוססת, על מנת לקחת משם לפנות בוקר אוטובוס לעכו...
והכל כמובן למקרים הנפוצים מאוד של השבתת הרכבת לנהריה...
בשביל זה צריך להשאיר את קו 841...
 
יש פתרון חלופי נסיעה דרך באר שבע

כיום זהו הקו היחידי הפועל בשעות הלילה
ולגבי שאלתך,

אין אמנם רכבת לקרית שמונה, אבל, יש רכבת לנהריה שעל פי לוח הזמנים אמורה לפעול בשעות הלילה בכל ימות השבוע למעט יום שישי. אבל במקרה ומושבתת תנועת הרכבות אין ולעולם לא היה פיתרון חלופי עבור נוסעי הרכבת למי שנתקע בלילה בתל אביב ומעוניין להגיע לנהריה.

במקרה שכזה ועל מנת שלא להיתקע בלילה בתל אביב כמו כלב, ניתן לקחת את קו 841 היוצר בחצות עד לקרית שמונה ועד התחנה הסופית סופית שלאחר הפיזור, ולאחר מכן כבר יש אוטובוסים מסוג 500 עד לעיר עכו...

האם עדיף לדעתך לקחת בית מלון או להיתקע כל הלילה בתל אביב כמו כלב ?????

האם אינן יודע שהקווים 841 ו-963 (מהמרכז לצפון) הם הקווים היחידים הפועלים כיום בשעות הלילה ????

האם אינך יודע שמשרד התחבורה מתנגד להפעלת תחבורה ציבורית בשעות הלילה וגם במקרה ומושבתת תנועת הרכבות ???
יש פתרון חלופי נסיעה דרך באר שבע
מי שרוצה שיסע באוטובוסים שהחליפו את רכבת הלילה לבאר שבע הלוך ושוב הלוך ושוב עד הבוקר!
 

cwen

New member
למה כמו כלב?

כיום זהו הקו היחידי הפועל בשעות הלילה
ולגבי שאלתך,

אין אמנם רכבת לקרית שמונה, אבל, יש רכבת לנהריה שעל פי לוח הזמנים אמורה לפעול בשעות הלילה בכל ימות השבוע למעט יום שישי. אבל במקרה ומושבתת תנועת הרכבות אין ולעולם לא היה פיתרון חלופי עבור נוסעי הרכבת למי שנתקע בלילה בתל אביב ומעוניין להגיע לנהריה.

במקרה שכזה ועל מנת שלא להיתקע בלילה בתל אביב כמו כלב, ניתן לקחת את קו 841 היוצר בחצות עד לקרית שמונה ועד התחנה הסופית סופית שלאחר הפיזור, ולאחר מכן כבר יש אוטובוסים מסוג 500 עד לעיר עכו...

האם עדיף לדעתך לקחת בית מלון או להיתקע כל הלילה בתל אביב כמו כלב ?????

האם אינן יודע שהקווים 841 ו-963 (מהמרכז לצפון) הם הקווים היחידים הפועלים כיום בשעות הלילה ????

האם אינך יודע שמשרד התחבורה מתנגד להפעלת תחבורה ציבורית בשעות הלילה וגם במקרה ומושבתת תנועת הרכבות ???
למה כמו כלב?
אפשר לשבת בפאב, לשתות משהו, אולי להנות מהופעה טובה, ולעלות על הרכבת הראשונה מוקדם בבוקר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה