הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

79 Ori

New member
אחרונה - מבט דרומה

מס' תמונות מתוואי מסילת העמק
בשבת הבחנתי שהמעבר החקלאי שבין בית השיטה לשדה נחום נפתח.
מתנצל מראש על איכותן של חלק מהתמונות. התאורה ברחה לי, הכבשה אכלה לי את הכרטיס והכלב לא הצליח לשחזר...
אחרונה - מבט דרומה
 
ואתה עוד "מעז" להתנצל?!

מס' תמונות מתוואי מסילת העמק
בשבת הבחנתי שהמעבר החקלאי שבין בית השיטה לשדה נחום נפתח.
מתנצל מראש על איכותן של חלק מהתמונות. התאורה ברחה לי, הכבשה אכלה לי את הכרטיס והכלב לא הצליח לשחזר...
ואתה עוד "מעז" להתנצל?!
תמונות מדהימות, לא פחות.
מייד עם התמונה הראשונה החל להתנגן לי בראש השיר שנשמע בקרוב ברדיו נון סטופ ביום הזכרון...

התמונות שלך מכסות את 4 השורות הראשונות של השיר בדיוק של 100%.

כל הכבוד!

http://www.youtube.com/watch?v=gV6rRTKyq0Y
 

79 Ori

New member
רוב תודות לך!

ואתה עוד "מעז" להתנצל?!
תמונות מדהימות, לא פחות.
מייד עם התמונה הראשונה החל להתנגן לי בראש השיר שנשמע בקרוב ברדיו נון סטופ ביום הזכרון...

התמונות שלך מכסות את 4 השורות הראשונות של השיר בדיוק של 100%.

כל הכבוד!

http://www.youtube.com/watch?v=gV6rRTKyq0Y
רוב תודות לך!
נעדרתי מכאן זמן רב וזכרתי שלפני היעדרותי גם אתה נעדרת...
טוב לראות ששבת
 
קודם כל, טוב שחזרת לפורום

רוב תודות לך!
נעדרתי מכאן זמן רב וזכרתי שלפני היעדרותי גם אתה נעדרת...
טוב לראות ששבת
קודם כל, טוב שחזרת לפורום
אני חזרתי להגיב כאן בשנת 11'. אני מקווה שמאחר שחזרת גם לא תמהר להיעלם שוב...

שנית, אנא נסה להעלות כאן תמונות נוספות מהמסילה המתחדשת ככל שיתאפשר לך.

זה פרוייקט שבאופן יחסי מסוקר פחות בפורום וחבל.
 

79 Ori

New member
אשתדל בהחלט

קודם כל, טוב שחזרת לפורום
אני חזרתי להגיב כאן בשנת 11'. אני מקווה שמאחר שחזרת גם לא תמהר להיעלם שוב...

שנית, אנא נסה להעלות כאן תמונות נוספות מהמסילה המתחדשת ככל שיתאפשר לך.

זה פרוייקט שבאופן יחסי מסוקר פחות בפורום וחבל.
אשתדל בהחלט
גם לא להיעדר מכאן וגם להעלות עוד תמונות מהפרוייקט הנ"ל
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בדיוק! תמונות מצויינות.

ואתה עוד "מעז" להתנצל?!
תמונות מדהימות, לא פחות.
מייד עם התמונה הראשונה החל להתנגן לי בראש השיר שנשמע בקרוב ברדיו נון סטופ ביום הזכרון...

התמונות שלך מכסות את 4 השורות הראשונות של השיר בדיוק של 100%.

כל הכבוד!

http://www.youtube.com/watch?v=gV6rRTKyq0Y
בדיוק! תמונות מצויינות.
 

tapuzo1

New member
המעברים צריכים להיות תת קרקעיים! ולא גבעה

מס' תמונות מתוואי מסילת העמק
בשבת הבחנתי שהמעבר החקלאי שבין בית השיטה לשדה נחום נפתח.
מתנצל מראש על איכותן של חלק מהתמונות. התאורה ברחה לי, הכבשה אכלה לי את הכרטיס והכלב לא הצליח לשחזר...
המעברים צריכים להיות תת קרקעיים! ולא גבעה
כרגיל אצלנו הורסים נופים עם הפרדות מפלסיות הזויות במקום מתחת למסילה, מעליה
פשוט - הזוי ועוד באמצע עמק שטוח ויפהפה כזה
 
נו באמת, בעמק יזרעאל כבר שמונים שנה אין שום

המעברים צריכים להיות תת קרקעיים! ולא גבעה
כרגיל אצלנו הורסים נופים עם הפרדות מפלסיות הזויות במקום מתחת למסילה, מעליה
פשוט - הזוי ועוד באמצע עמק שטוח ויפהפה כזה
נו באמת, בעמק יזרעאל כבר שמונים שנה אין שום
דבר טבעי.
 

tapuzo1

New member
סלח לי נופי חקלאות הם נופי טבע לכל דבר

נו באמת, בעמק יזרעאל כבר שמונים שנה אין שום
דבר טבעי.
סלח לי נופי חקלאות הם נופי טבע לכל דבר
תשאל כל אדריכל נוף.
במיוחד במדינה כמו שלנו יש חשיבות לשמור נופי חקלאות רצופים
בלי לראות מחלפים מגעילים ומיותרים באמצע שדות או כמו שעשו בצורה מטורפת ביגור.
 
ממש לא.

סלח לי נופי חקלאות הם נופי טבע לכל דבר
תשאל כל אדריכל נוף.
במיוחד במדינה כמו שלנו יש חשיבות לשמור נופי חקלאות רצופים
בלי לראות מחלפים מגעילים ומיותרים באמצע שדות או כמו שעשו בצורה מטורפת ביגור.
ממש לא.
טבע זה מה שיד אדם לא נגעה בו. ג'ונגל באמזונס, פיסת מדבר שכוחת אל בנגב. שדה הוא תוצר מלאכותי כי בני אדם שתלו אותו. "מחלפים מגעילים" הם הטעם האישי שלך. אני דווקא מחבב מחלפים, בתנאי שעוצבו בטוב טעם ובוצע פיתוח נופי כנדרש.

אתה רוצה מעברים תת קרקעיים? אין בעיה. בעל המאה הוא בעל הדעה ומדינת ישראל מחכה לצ'ק מתפוזו. אין לך? חבל. לא ברור למה כל שאר המדינה צריכה לממן את הטעם האישי שלך בתכנון ערים.
 

tapuzo1

New member
אוקיי מבין שנינו אני זה שלמדתי תכנון, כנראה

ממש לא.
טבע זה מה שיד אדם לא נגעה בו. ג'ונגל באמזונס, פיסת מדבר שכוחת אל בנגב. שדה הוא תוצר מלאכותי כי בני אדם שתלו אותו. "מחלפים מגעילים" הם הטעם האישי שלך. אני דווקא מחבב מחלפים, בתנאי שעוצבו בטוב טעם ובוצע פיתוח נופי כנדרש.

אתה רוצה מעברים תת קרקעיים? אין בעיה. בעל המאה הוא בעל הדעה ומדינת ישראל מחכה לצ'ק מתפוזו. אין לך? חבל. לא ברור למה כל שאר המדינה צריכה לממן את הטעם האישי שלך בתכנון ערים.
אוקיי מבין שנינו אני זה שלמדתי תכנון, כנראה
 
כי תכנון ערים היא דיסציפלינה מדוייקת לחלוטין

אוקיי מבין שנינו אני זה שלמדתי תכנון, כנראה
כי תכנון ערים היא דיסציפלינה מדוייקת לחלוטין
ששמה את הפיזיקה בכיס הקטן.

אל תבין אותי לא נכון - תכנון ערים הוא נושא חשוב וברור שיש לו תרומה לתהליך בדיוק כמו שיש לתכנון תחבורה, לכלכלה, לאיכות הסביבה ועוד. אבל זה לא אומר שתכנון ערים הוא השיקול היחיד שקובע
 

tapuzo1

New member
במקרה הזה תכנון נוף, אבל ניחא

כי תכנון ערים היא דיסציפלינה מדוייקת לחלוטין
ששמה את הפיזיקה בכיס הקטן.

אל תבין אותי לא נכון - תכנון ערים הוא נושא חשוב וברור שיש לו תרומה לתהליך בדיוק כמו שיש לתכנון תחבורה, לכלכלה, לאיכות הסביבה ועוד. אבל זה לא אומר שתכנון ערים הוא השיקול היחיד שקובע
במקרה הזה תכנון נוף, אבל ניחא
בשני המקרים לא טענתי שזה מדויק. דווקא ברמת הבנה של מערכות נופים ומערכות אקולוגיות
זה מתחבר הרבה פעם לביולוגיה של סביבות גידול וזה כן מדע מדויק...

נופים ושימור נופים ורגישות נופית זה בודאי לא מדע מדויק אבל אצלנו כבישולוגיה מיותרת זאת כבר אפידמיה..
יש דרך לתכנן כבישים ותשתיות אחרות כך שיצמצמו פגיעה נופית.
בין אם זה מנהרות, הסתרה, שיקוע וכד'.
גם קו רכבת מחושמל שיעבור דרך העמק עם עמודים כל 20 מ' וכנ"ל בחיפה יהווה פגיעה נופית קשה ביותר
ובחיפה אף חסימה מוחלטת של העיר לים ו"שימור" המצב הקיים הגרוע ללא ספק - גזילת אלפי דונמים של רצועת חוף.

לגבי מחלפיאדות - מספיק לראות את חצי מליארד השקלים שנזרקו על מחלף ריק לגמרה וסתמי לגמרה
בצומת גולני שמעולם לא היה בה פקק כלשהו כדי להבין שיש פה מחלפולוגיה וזריקת כסף על כל מיני הפרדות
מפלסיות מיותרות לגמרה בשדות שבהן הרכבת עוברת פעם בשעה בערך. הסברה שלא ניתן לחנך את
משתמש הטרקטור או המשאית להמתין במחסום פעם בשעה כדי למנוע התנגשויות היא מקוממת במיוחד.
בשביל זה לזרוק עשרות מליוני שקלים על גבעת אספלט בשביל כמה נסיעות של טרקטור ורכבים ביום?
 
מעולם לא היה פקק בצומת גולני?

במקרה הזה תכנון נוף, אבל ניחא
בשני המקרים לא טענתי שזה מדויק. דווקא ברמת הבנה של מערכות נופים ומערכות אקולוגיות
זה מתחבר הרבה פעם לביולוגיה של סביבות גידול וזה כן מדע מדויק...

נופים ושימור נופים ורגישות נופית זה בודאי לא מדע מדויק אבל אצלנו כבישולוגיה מיותרת זאת כבר אפידמיה..
יש דרך לתכנן כבישים ותשתיות אחרות כך שיצמצמו פגיעה נופית.
בין אם זה מנהרות, הסתרה, שיקוע וכד'.
גם קו רכבת מחושמל שיעבור דרך העמק עם עמודים כל 20 מ' וכנ"ל בחיפה יהווה פגיעה נופית קשה ביותר
ובחיפה אף חסימה מוחלטת של העיר לים ו"שימור" המצב הקיים הגרוע ללא ספק - גזילת אלפי דונמים של רצועת חוף.

לגבי מחלפיאדות - מספיק לראות את חצי מליארד השקלים שנזרקו על מחלף ריק לגמרה וסתמי לגמרה
בצומת גולני שמעולם לא היה בה פקק כלשהו כדי להבין שיש פה מחלפולוגיה וזריקת כסף על כל מיני הפרדות
מפלסיות מיותרות לגמרה בשדות שבהן הרכבת עוברת פעם בשעה בערך. הסברה שלא ניתן לחנך את
משתמש הטרקטור או המשאית להמתין במחסום פעם בשעה כדי למנוע התנגשויות היא מקוממת במיוחד.
בשביל זה לזרוק עשרות מליוני שקלים על גבעת אספלט בשביל כמה נסיעות של טרקטור ורכבים ביום?
מעולם לא היה פקק בצומת גולני?
משום מה אני זוכר פקקים של יותר משעה, כשאני חוזר מהצפון במוצאי שבתות.

עמודי חשמל כל 20 מטר זאת הסתרה של הנוף? איזה נוף הם מסתירים? מי רואה את העמודים כשמתרחקים מהם?

חסימה מוחלטת של העיר לים? דרך העצמאות לא עושה את זה?

שימור המצב הקיים?? השקעה של 30 מיליון לא מקבעת שום מצב קיים בפרויקטים של מילארדים...
 

Rubim88

New member
מסכים עם השורות האחרונות

במקרה הזה תכנון נוף, אבל ניחא
בשני המקרים לא טענתי שזה מדויק. דווקא ברמת הבנה של מערכות נופים ומערכות אקולוגיות
זה מתחבר הרבה פעם לביולוגיה של סביבות גידול וזה כן מדע מדויק...

נופים ושימור נופים ורגישות נופית זה בודאי לא מדע מדויק אבל אצלנו כבישולוגיה מיותרת זאת כבר אפידמיה..
יש דרך לתכנן כבישים ותשתיות אחרות כך שיצמצמו פגיעה נופית.
בין אם זה מנהרות, הסתרה, שיקוע וכד'.
גם קו רכבת מחושמל שיעבור דרך העמק עם עמודים כל 20 מ' וכנ"ל בחיפה יהווה פגיעה נופית קשה ביותר
ובחיפה אף חסימה מוחלטת של העיר לים ו"שימור" המצב הקיים הגרוע ללא ספק - גזילת אלפי דונמים של רצועת חוף.

לגבי מחלפיאדות - מספיק לראות את חצי מליארד השקלים שנזרקו על מחלף ריק לגמרה וסתמי לגמרה
בצומת גולני שמעולם לא היה בה פקק כלשהו כדי להבין שיש פה מחלפולוגיה וזריקת כסף על כל מיני הפרדות
מפלסיות מיותרות לגמרה בשדות שבהן הרכבת עוברת פעם בשעה בערך. הסברה שלא ניתן לחנך את
משתמש הטרקטור או המשאית להמתין במחסום פעם בשעה כדי למנוע התנגשויות היא מקוממת במיוחד.
בשביל זה לזרוק עשרות מליוני שקלים על גבעת אספלט בשביל כמה נסיעות של טרקטור ורכבים ביום?
מסכים עם השורות האחרונות
אין שום טעם לבצע הפרדה מפלסית בין מסילה עם תנועה דלילה לדרך חקלאית עם תנועה עוד יותר דלילה, בזבוז מיותר. כל השאר קשקושים..
 

79 Ori

New member
ליד מרחביה דווקא עשו מעבר חקלאי מתחת למסילה

המעברים צריכים להיות תת קרקעיים! ולא גבעה
כרגיל אצלנו הורסים נופים עם הפרדות מפלסיות הזויות במקום מתחת למסילה, מעליה
פשוט - הזוי ועוד באמצע עמק שטוח ויפהפה כזה
ליד מרחביה דווקא עשו מעבר חקלאי מתחת למסילה
אבל זה אחרי שהגביהו את תוואי המסילה על סוללה מטורפת שחסמה את כל הנוף (למיטב ידיעתי בגלל בעיות ניקוז כאלו ואחרות).
לעניות דעתי מוטב מעבר חקלאי על גבעונת קטנה כמו שבתמונות שהבאתי קודם לכן מאשר סוללה גבוהה וארוכה עם מעבר חקלאי מתחתיה.
 

tapuzo1

New member
בכלל מה הקטע לרכבת שתעבור פעם בשעה?

ליד מרחביה דווקא עשו מעבר חקלאי מתחת למסילה
אבל זה אחרי שהגביהו את תוואי המסילה על סוללה מטורפת שחסמה את כל הנוף (למיטב ידיעתי בגלל בעיות ניקוז כאלו ואחרות).
לעניות דעתי מוטב מעבר חקלאי על גבעונת קטנה כמו שבתמונות שהבאתי קודם לכן מאשר סוללה גבוהה וארוכה עם מעבר חקלאי מתחתיה.
בכלל מה הקטע לרכבת שתעבור פעם בשעה?

ברור שלהגביה את כל התוואי של הרכבת על סוללה זה עוד יותר גרוע.
הרכבת צריכה להישאר במפלס הקרקע והמעברים צריכים להיות תת קרקעיים עם ניקוז הולם
בורות החדרת מי גשמים וכד', אין שום בעיה לבצע מעבר תת קרקעי
ובקרקע כזאת הוא אמור אפילו להיות יותר זול מבניית כל הגשרים..


אני מתקשה להבין את ההגיון הכלכלי בגלל של בניית מחלפים כאלה כאילו באמצע שדות
עבור טרקטור וכמה מכוניות ועוד במסילת רכבת שבה תעבור רכבת פעם בשעה, בחצי שעה
ולא כל כמה דקות.
באמת נראה שמשרד התשתיות רק מחפש על מה לבזבז בעוד מאות אלפי ישראלים
רעבים ללחם ו-30 אחוז מתחת שכר מינימום הם זורקים עשרות מליונים על הפרדה לטרקטור בשדה
 

nitro11

New member
הרבה מהכלים החקלאיים הם גבוהים

בכלל מה הקטע לרכבת שתעבור פעם בשעה?

ברור שלהגביה את כל התוואי של הרכבת על סוללה זה עוד יותר גרוע.
הרכבת צריכה להישאר במפלס הקרקע והמעברים צריכים להיות תת קרקעיים עם ניקוז הולם
בורות החדרת מי גשמים וכד', אין שום בעיה לבצע מעבר תת קרקעי
ובקרקע כזאת הוא אמור אפילו להיות יותר זול מבניית כל הגשרים..


אני מתקשה להבין את ההגיון הכלכלי בגלל של בניית מחלפים כאלה כאילו באמצע שדות
עבור טרקטור וכמה מכוניות ועוד במסילת רכבת שבה תעבור רכבת פעם בשעה, בחצי שעה
ולא כל כמה דקות.
באמת נראה שמשרד התשתיות רק מחפש על מה לבזבז בעוד מאות אלפי ישראלים
רעבים ללחם ו-30 אחוז מתחת שכר מינימום הם זורקים עשרות מליונים על הפרדה לטרקטור בשדה
הרבה מהכלים החקלאיים הם גבוהים
ואם יעשו מעבר תחתי יצטרכו לעשות אותו עמוק מאוד.
 
וכשהמעבר יוצף בחורף מהגשמים?

המעברים צריכים להיות תת קרקעיים! ולא גבעה
כרגיל אצלנו הורסים נופים עם הפרדות מפלסיות הזויות במקום מתחת למסילה, מעליה
פשוט - הזוי ועוד באמצע עמק שטוח ויפהפה כזה
וכשהמעבר יוצף בחורף מהגשמים?
מישהו יקטר על השחיתות במדינה ואיך כל מעבר תת קרקעי מוצף בגלל גשם!
 

tapuzo1

New member
ראינו איך בנו גשר עם סדקים שאחרי גשם התפורר

וכשהמעבר יוצף בחורף מהגשמים?
מישהו יקטר על השחיתות במדינה ואיך כל מעבר תת קרקעי מוצף בגלל גשם!
ראינו איך בנו גשר עם סדקים שאחרי גשם התפורר
מצד שני בתל אביב יש לא מעט מעברים תת קרקעיים כי העירייה שם הבינה את הטעות
של גשר מעריב ולא תתן לה להתרחש שוב ומעכשיו כל דבר ממונהר כולל הרכבת הקלה כתחתית..
ראש עיריית תל אביב מבין יפה מה זאת פגיעה נופית והוא לא יתן לזה לקרות בעיר המתוקשרת..
גם בירושלים היה מי שנלחם שהרכבות ימונהרו.
אבל מי ילחם בעמק יזרעאל? בחיפה? בכלל נראה שהפריפריה היא מסלקה...
אחרי שראיתי את הקטסטרופה המוחלטת של מחלף יגור הבנתי שהפריפריה עבורם = מעבר להרי החושך..
אז שם נזרוק את כל המפעלי התפלת מים, תחנות כח, ונעשה מחלפים עם הרס נופי עצום בצורה הכי זולה
כי למי אכפת שהגשר שבנו ביציאה הדרומית לעכו הורס רצועת חוף שיועדה למלונאות? גם ככה לא מתכוונים
באמת לממן שם מלונאות או טיילת, נכון? שם אין מי שילחם אז העיקר לבנות בזול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה