ההגבלות על המראות ונחיתות באילת

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
ההגבלות על המראות ונחיתות באילת

ההגבלות על המראות ונחיתות באילת
ראש מינהל התעופה האזרחית עמוס עמיר ההגבלות על המראות ונחיתות באילת יוסרו רק לאחר תיקון הליקויים "יהיה זה חוסר אחריות להתעלם מהתקנות ולסכן את חיי הנוסעים לאילת וממנה" ראש מינהל התעופה האזרחית, תא"ל (מיל´) עמוס עמיר הודיע היום (26.11.02) כי האיסור על המראות ונחיתות של מטוסי סילון כבדים בשדה התעופה באילת יוסר רק לאחר שיושלם תיקון כל הליקויים במסלול השדה. ראש מינהל התעופה האזרחית החליט לאסור מ-9 בדצמבר 2002 המראות ונחיתות של מטוסי בואינג כבדים באילת עד להסטת קטע מכביש הערבה, הסמוך לשדה מערבה ולהעתקת צינור הניקוז וגדרות השדה, לנתיב המזרחי של כביש הערבה. עמיר דחה היום בתוקף את טענותיהם של ראש עיריית אילת וגורמי תיירות נוספים בעיר על החלטתו להטיל הגבלות על המראות ונחיתות של מטוסים באילת "לא יהיה שמח ממני אם עיריית אילת והגורמים הנוגעים בדבר יתגייסו במלוא כוחם ויקצרו את משך תיקוני רצועת הביטחון שלצידי המסלול" אמר עמיר. לדבריו, רק בדרך זו ניתן יהיה למזער ואף למנוע נזקים כלכליים לעיר, לתיירות ולחברות התעופה. ראש מינהל התעופה הוסיף כי עד לתיקון הליקויים תופנה תנועת המטוסים הסילוניים באילת לשדה עובדה הממוקם כ- 45 קילומטר צפונית לאילת. הוא ציין כי ב- 5 השנים האחרונות הגיעו לאילת דרך שדה התעופה בעובדה, כחצי מיליון תיירים "אי אפשר להתעלם משדה זה כחלופה נאותה לתקופת ביניים קצרה ואין בשום אופן להפריז בנזקים הכרוכים בה" הוסיף עמיר. ראש מינהל התעופה האזרחית הדגיש כי לא יתן יד לסיכון חיי הנוסעים באילת "יהיה זה חוסר אחריות קיצוני מצידי להתעלם מהתקנות ולהשאיר את המסלול פתוח למטוסי בואינג 757, מעבר לתאריך שנקבע ולסכן בכך את חיי הנוסעים לאילת וממנה" אמר עמיר. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

Brendan

New member
ירידה של 1% בתנועת הנוסעים הבינלאומ

ההגבלות על המראות ונחיתות באילת
ראש מינהל התעופה האזרחית עמוס עמיר ההגבלות על המראות ונחיתות באילת יוסרו רק לאחר תיקון הליקויים "יהיה זה חוסר אחריות להתעלם מהתקנות ולסכן את חיי הנוסעים לאילת וממנה" ראש מינהל התעופה האזרחית, תא"ל (מיל´) עמוס עמיר הודיע היום (26.11.02) כי האיסור על המראות ונחיתות של מטוסי סילון כבדים בשדה התעופה באילת יוסר רק לאחר שיושלם תיקון כל הליקויים במסלול השדה. ראש מינהל התעופה האזרחית החליט לאסור מ-9 בדצמבר 2002 המראות ונחיתות של מטוסי בואינג כבדים באילת עד להסטת קטע מכביש הערבה, הסמוך לשדה מערבה ולהעתקת צינור הניקוז וגדרות השדה, לנתיב המזרחי של כביש הערבה. עמיר דחה היום בתוקף את טענותיהם של ראש עיריית אילת וגורמי תיירות נוספים בעיר על החלטתו להטיל הגבלות על המראות ונחיתות של מטוסים באילת "לא יהיה שמח ממני אם עיריית אילת והגורמים הנוגעים בדבר יתגייסו במלוא כוחם ויקצרו את משך תיקוני רצועת הביטחון שלצידי המסלול" אמר עמיר. לדבריו, רק בדרך זו ניתן יהיה למזער ואף למנוע נזקים כלכליים לעיר, לתיירות ולחברות התעופה. ראש מינהל התעופה הוסיף כי עד לתיקון הליקויים תופנה תנועת המטוסים הסילוניים באילת לשדה עובדה הממוקם כ- 45 קילומטר צפונית לאילת. הוא ציין כי ב- 5 השנים האחרונות הגיעו לאילת דרך שדה התעופה בעובדה, כחצי מיליון תיירים "אי אפשר להתעלם משדה זה כחלופה נאותה לתקופת ביניים קצרה ואין בשום אופן להפריז בנזקים הכרוכים בה" הוסיף עמיר. ראש מינהל התעופה האזרחית הדגיש כי לא יתן יד לסיכון חיי הנוסעים באילת "יהיה זה חוסר אחריות קיצוני מצידי להתעלם מהתקנות ולהשאיר את המסלול פתוח למטוסי בואינג 757, מעבר לתאריך שנקבע ולסכן בכך את חיי הנוסעים לאילת וממנה" אמר עמיר. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
ירידה של 1% בתנועת הנוסעים הבינלאומ
ירידה של 1% בתנועת הנוסעים הבינלאומי בנתב"ג באוקטובר 2002 ירידה מזערית של 1% נרשמה בתנועת הנוסעים בנתב"ג בחודש אוקטובר 2002, לעומת אוקטובר אשתקד. כך עולה מנתונים שהוצגו היום בפני מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. מנתוני מינהל התעופה האזרחית במשרד התחבורה עולה כי באוקטובר השנה הגיע מספר הנוסעים בטיסות הבינלאומיות בנתב"ג ל- 597 אלף נוסעים, לעומת 605 אלף נוסעים באוקטובר 2001. כלכלן מינהל התעופה האזרחית, דני מורג מסר כי במהלך חודש אוקטובר פעלו בנתב"ג 41 חברות סדירות ו- 35 חברות שכר. חברות אלה הפעילו כ- 4000 טיסות נוסעים- 8% פחות ממספר הטיסות שהופעלו באוקטובר 2001. לעומת זאת, חברת אל על הגדילה את תדירות טיסותיה בשעור של כ- 8% ורשמה גידול של כ- 5% במספר הנוסעים. חלק השוק של אל על עלה באוקטובר ל- 39.2% מכלל תנועת הנוסעים, לעומת 36.7% באוקטובר 2001. לתדירות הטיסות של החברות הזרות נרשמה בתקופה זו ירידה של כ- 9%. לעומת זאת, למספר הנוסעים שטס בחברות אלה, נרשם גידול בשעור של כ- 5%. חלק השוק שנרשם לחברות הסדירות הזרות עמד על 38.7% מכלל תנועת הנוסעים לעומת 36.5% באוקטובר 2001. חברות השכר הישראליות רשמו ירידה של כ-22% במספר הנוסעים שלהן. חלק השוק של שלוש חברות השכר הישראליות, ארקיע, סאן- דור וישראייר ירד ל- 9% מכלל תנועת הנוסעים, בהשוואה ל- 11.4% באוקטובר אשתקד. גם חברות השכר הזרות רשמו ירידה במספר הטיסות והנוסעים וחלק השוק שלהן ירד ל- 13%, בהשוואה ל- 15.4% באוקטובר אשתקד. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

oren*

New member
תודה על הפרטים ברנדן, מאוד מעניין

ירידה של 1% בתנועת הנוסעים הבינלאומ
ירידה של 1% בתנועת הנוסעים הבינלאומי בנתב"ג באוקטובר 2002 ירידה מזערית של 1% נרשמה בתנועת הנוסעים בנתב"ג בחודש אוקטובר 2002, לעומת אוקטובר אשתקד. כך עולה מנתונים שהוצגו היום בפני מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. מנתוני מינהל התעופה האזרחית במשרד התחבורה עולה כי באוקטובר השנה הגיע מספר הנוסעים בטיסות הבינלאומיות בנתב"ג ל- 597 אלף נוסעים, לעומת 605 אלף נוסעים באוקטובר 2001. כלכלן מינהל התעופה האזרחית, דני מורג מסר כי במהלך חודש אוקטובר פעלו בנתב"ג 41 חברות סדירות ו- 35 חברות שכר. חברות אלה הפעילו כ- 4000 טיסות נוסעים- 8% פחות ממספר הטיסות שהופעלו באוקטובר 2001. לעומת זאת, חברת אל על הגדילה את תדירות טיסותיה בשעור של כ- 8% ורשמה גידול של כ- 5% במספר הנוסעים. חלק השוק של אל על עלה באוקטובר ל- 39.2% מכלל תנועת הנוסעים, לעומת 36.7% באוקטובר 2001. לתדירות הטיסות של החברות הזרות נרשמה בתקופה זו ירידה של כ- 9%. לעומת זאת, למספר הנוסעים שטס בחברות אלה, נרשם גידול בשעור של כ- 5%. חלק השוק שנרשם לחברות הסדירות הזרות עמד על 38.7% מכלל תנועת הנוסעים לעומת 36.5% באוקטובר 2001. חברות השכר הישראליות רשמו ירידה של כ-22% במספר הנוסעים שלהן. חלק השוק של שלוש חברות השכר הישראליות, ארקיע, סאן- דור וישראייר ירד ל- 9% מכלל תנועת הנוסעים, בהשוואה ל- 11.4% באוקטובר אשתקד. גם חברות השכר הזרות רשמו ירידה במספר הטיסות והנוסעים וחלק השוק שלהן ירד ל- 13%, בהשוואה ל- 15.4% באוקטובר אשתקד. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
תודה על הפרטים ברנדן, מאוד מעניין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה