האוטובוס הטוב בעולם, האמנם?!

מצב
הנושא נעול.

ashmash

New member
האוטובוס הטוב בעולם, האמנם?!

האוטובוס הטוב בעולם, האמנם?!
נסעתי באוטובוס שדן התגאתה בו לא מזמן שהוא האוטובוס הטוב בעולם... ואני חייב לציין פגם מאוד מאוד רציני שגיליתי בו... למיזוג האוויר יש רק רמה אחת!!! זה נורא!!! נסעתי ביום חמים, אך לא חם ופשוט קפאתי בפנים... אבל לא ניתן היה לסגור את המזגן, כי אז היה חם מידי... בקיצור לא חשבו על הכל...
 

oren*

New member
אני נוסע בו יחסית הרבה ולא זכור לי

האוטובוס הטוב בעולם, האמנם?!
נסעתי באוטובוס שדן התגאתה בו לא מזמן שהוא האוטובוס הטוב בעולם... ואני חייב לציין פגם מאוד מאוד רציני שגיליתי בו... למיזוג האוויר יש רק רמה אחת!!! זה נורא!!! נסעתי ביום חמים, אך לא חם ופשוט קפאתי בפנים... אבל לא ניתן היה לסגור את המזגן, כי אז היה חם מידי... בקיצור לא חשבו על הכל...
אני נוסע בו יחסית הרבה ולא זכור לי
קור או חום קיצוני. טמפרטורה נעימה, גם עם בגדים קצרים. יכול להיות שבמקרה באותה נסיעה ישבת מתחת לפתח האיוורור או שהנהג הפעיל את המזגן ביום קר. על אותו משקל, כשיושבים מעל הגלגלים האחוריים באוטובוסים הרגילים, מרגישים חום מטורף שיוצא מהמנוע, יצא לי לשבת שם מספר פעמים ופשוט התבשלתי (גם בחורף) - הכיסא רותח והכל מסביב לח.
 

עלי כהן

New member
אוטובוס טוב? הצחקתם אותי

האוטובוס הטוב בעולם, האמנם?!
נסעתי באוטובוס שדן התגאתה בו לא מזמן שהוא האוטובוס הטוב בעולם... ואני חייב לציין פגם מאוד מאוד רציני שגיליתי בו... למיזוג האוויר יש רק רמה אחת!!! זה נורא!!! נסעתי ביום חמים, אך לא חם ופשוט קפאתי בפנים... אבל לא ניתן היה לסגור את המזגן, כי אז היה חם מידי... בקיצור לא חשבו על הכל...
אוטובוס טוב? הצחקתם אותי
מן הראוי שקואופרטיב "דן" הנכבד יפסיק להתהדר בנוצות שאינן שלו- לא רק שהאוטובוס של "דן" עם הכיתובית השגוייה עד מאד "הטוב בעולם" רחוק מזה. אלה שהדביקו את התואר המזוייף לא ביקרו ככל הנראה מעודם בקופנהגן בירת דנמרק- שם האוטובוס נוח לנכים, לעגלות ילדים. יש בו גם סידורים מ ד ה י מ י ם לכניסה מהירה לאוטובוס , דיוק בלוח זמנים לכל קו ברשת הענקית (כולל חוברות עם לוח הזמנים ומסלול האוטובוס!), הודעות טלפוניות ואלקטרוניות (שמיעה וראייה), נקיון , מספר ויעד הקו באוטובוס (ולא "דן" או "אגד" במקום המיועד למסירת יעד האוטובוס) . כרטיס הנקנה אצל הנהג מאפשר מעבר בכל הקוים משך פרק זמן מסויים ולא "כרטיס לנסיעה בודדת", שהוא ניצול ציני של כספי הנוסעים ומשלם המיסים הישראלי (הסובסידיה, למי ששכח). אשמח לקבל תגובות - גם של "החברה המפעילה את האוטובוס הטוב ביותר בעולם (העולם של תל-אביב!).
 

oren*

New member
בדן יש כרטיס "חופשי יומי"

אוטובוס טוב? הצחקתם אותי
מן הראוי שקואופרטיב "דן" הנכבד יפסיק להתהדר בנוצות שאינן שלו- לא רק שהאוטובוס של "דן" עם הכיתובית השגוייה עד מאד "הטוב בעולם" רחוק מזה. אלה שהדביקו את התואר המזוייף לא ביקרו ככל הנראה מעודם בקופנהגן בירת דנמרק- שם האוטובוס נוח לנכים, לעגלות ילדים. יש בו גם סידורים מ ד ה י מ י ם לכניסה מהירה לאוטובוס , דיוק בלוח זמנים לכל קו ברשת הענקית (כולל חוברות עם לוח הזמנים ומסלול האוטובוס!), הודעות טלפוניות ואלקטרוניות (שמיעה וראייה), נקיון , מספר ויעד הקו באוטובוס (ולא "דן" או "אגד" במקום המיועד למסירת יעד האוטובוס) . כרטיס הנקנה אצל הנהג מאפשר מעבר בכל הקוים משך פרק זמן מסויים ולא "כרטיס לנסיעה בודדת", שהוא ניצול ציני של כספי הנוסעים ומשלם המיסים הישראלי (הסובסידיה, למי ששכח). אשמח לקבל תגובות - גם של "החברה המפעילה את האוטובוס הטוב ביותר בעולם (העולם של תל-אביב!).
בדן יש כרטיס "חופשי יומי"
 

ashmash

New member
כי אנחנו חיים במדינת ישראל

אוטובוס טוב? הצחקתם אותי
מן הראוי שקואופרטיב "דן" הנכבד יפסיק להתהדר בנוצות שאינן שלו- לא רק שהאוטובוס של "דן" עם הכיתובית השגוייה עד מאד "הטוב בעולם" רחוק מזה. אלה שהדביקו את התואר המזוייף לא ביקרו ככל הנראה מעודם בקופנהגן בירת דנמרק- שם האוטובוס נוח לנכים, לעגלות ילדים. יש בו גם סידורים מ ד ה י מ י ם לכניסה מהירה לאוטובוס , דיוק בלוח זמנים לכל קו ברשת הענקית (כולל חוברות עם לוח הזמנים ומסלול האוטובוס!), הודעות טלפוניות ואלקטרוניות (שמיעה וראייה), נקיון , מספר ויעד הקו באוטובוס (ולא "דן" או "אגד" במקום המיועד למסירת יעד האוטובוס) . כרטיס הנקנה אצל הנהג מאפשר מעבר בכל הקוים משך פרק זמן מסויים ולא "כרטיס לנסיעה בודדת", שהוא ניצול ציני של כספי הנוסעים ומשלם המיסים הישראלי (הסובסידיה, למי ששכח). אשמח לקבל תגובות - גם של "החברה המפעילה את האוטובוס הטוב ביותר בעולם (העולם של תל-אביב!).
כי אנחנו חיים במדינת ישראל
ולמרות שחל שיפור בשנים האחרונות, כמו כרטיס רכבת-דן משולב, חופשי חודשי וחופשי יומי, עדיין אנחנו מדינה מפגרת מבחינת היחס לאזרח בכלל והתשתית התחבורתית בפרט. למשל ואני אתן רק מספר דוגמאות, חוסר תחבורה ציבורית הולמת בשבת, כלומר מי שרוצה לטייל ביומו החופשי ואין לו אוטו, צריך לשכור אחד כזה, עד היום, למעט בחיפה (וגם בחיפה זה לא ממש רציני) אין רכבת תחתית או קלה בערים הגדולות, עד לפני זמן לא רב, אגד רכשו רק אוטובוסים מחברת מרצדס, דבר שהשתנה לאחרונה כי חשפו שחיתות מצד אחד הממונים על הרכש, דבר זה גרם לכך שכל ציבור הנוסעים באגד, סבל מאוטובוסים ישנים באיכות ירודה. על מצב הכבישים פה יש צורך להרחיב? זה שאין רכבת מאילת לנהריה יש צורך להזכיר? בקיצור, ציבור נוסעי התחבורה הציבורית הוא בד"F ציבור חלש ולא מאוגד ולכן קל מאוד לפגוע בו!!!
 

עלי כהן

New member
כרטיס חדשי-חפשי מסורבל

כי אנחנו חיים במדינת ישראל
ולמרות שחל שיפור בשנים האחרונות, כמו כרטיס רכבת-דן משולב, חופשי חודשי וחופשי יומי, עדיין אנחנו מדינה מפגרת מבחינת היחס לאזרח בכלל והתשתית התחבורתית בפרט. למשל ואני אתן רק מספר דוגמאות, חוסר תחבורה ציבורית הולמת בשבת, כלומר מי שרוצה לטייל ביומו החופשי ואין לו אוטו, צריך לשכור אחד כזה, עד היום, למעט בחיפה (וגם בחיפה זה לא ממש רציני) אין רכבת תחתית או קלה בערים הגדולות, עד לפני זמן לא רב, אגד רכשו רק אוטובוסים מחברת מרצדס, דבר שהשתנה לאחרונה כי חשפו שחיתות מצד אחד הממונים על הרכש, דבר זה גרם לכך שכל ציבור הנוסעים באגד, סבל מאוטובוסים ישנים באיכות ירודה. על מצב הכבישים פה יש צורך להרחיב? זה שאין רכבת מאילת לנהריה יש צורך להזכיר? בקיצור, ציבור נוסעי התחבורה הציבורית הוא בד"F ציבור חלש ולא מאוגד ולכן קל מאוד לפגוע בו!!!
כרטיס חדשי-חפשי מסורבל
ב - 19 באפריל 1974 הופיעה - לראשונה בעתונות הישראלית - כתבה ב"חותם" (שהיה מוסף שבועי של "על המשמר") תחת השם "האם זמן איננו כסף". בכתבה זו (פרי עטי, מה לעשות?...) נודע לראשונה לציבור בישראל כי ניתן לנסוע באוטובוסים בלי לשלם או לנקב - כרטיס חדשי-חפשי. כמעט שתי עשרות שנים מאוחר יותר החליטו הקואופרטיבים לתחבורה לאמץ חלק ממה שהועלה באותה כתבה- את הדברים החשובים באמת -למשל אפשרויות הזיהוי של בעל/ת התעודה בעזרת צילום "שכחו". שכחו גם שחודש זה 30 יום ולא חודש שרירותי (ינואר או מאי או יולי וכו´). מי שקונה "חדשי-חפשי" בישראל של שנת 2002 ביום השמיני של החודש מפסיד מיד 8 ימים מתוך 30 ימי החודש. לא כן בדנמרק- קנית ב - 8 לחודש. התוקף יהייה 30 יום ולא שעה פחות. גם שיטת הזיהוי בישראל מסורבלת וחשדנית. אז - אני מחכה לתגובה של הקואופרטיבים הנכבדים לנ"ל !!!!
 

oren*

New member
הדברים שאתה כותב מאוד נכונים

כרטיס חדשי-חפשי מסורבל
ב - 19 באפריל 1974 הופיעה - לראשונה בעתונות הישראלית - כתבה ב"חותם" (שהיה מוסף שבועי של "על המשמר") תחת השם "האם זמן איננו כסף". בכתבה זו (פרי עטי, מה לעשות?...) נודע לראשונה לציבור בישראל כי ניתן לנסוע באוטובוסים בלי לשלם או לנקב - כרטיס חדשי-חפשי. כמעט שתי עשרות שנים מאוחר יותר החליטו הקואופרטיבים לתחבורה לאמץ חלק ממה שהועלה באותה כתבה- את הדברים החשובים באמת -למשל אפשרויות הזיהוי של בעל/ת התעודה בעזרת צילום "שכחו". שכחו גם שחודש זה 30 יום ולא חודש שרירותי (ינואר או מאי או יולי וכו´). מי שקונה "חדשי-חפשי" בישראל של שנת 2002 ביום השמיני של החודש מפסיד מיד 8 ימים מתוך 30 ימי החודש. לא כן בדנמרק- קנית ב - 8 לחודש. התוקף יהייה 30 יום ולא שעה פחות. גם שיטת הזיהוי בישראל מסורבלת וחשדנית. אז - אני מחכה לתגובה של הקואופרטיבים הנכבדים לנ"ל !!!!
הדברים שאתה כותב מאוד נכונים
אולם לצערי בפורום לא משתתפים נציגים של דן או אגד ולא תוכל לקבל תגובה רשמית שלהם מבלי לפנות בפקס או בטלפון. אני יודע שנהגי האוטובוס קיבלו הנחיה לשאול את בעלי החופשי חודשי אם הם מעוניינים לחדש את הכרטיס בתחילת כל חודש, השאלה אם יש אפשרות לבדוק באופן פרטני כל כרטיס ולדעת מתי הוא נרכש והאם עבר מאז חודש או רק 27 יום. שלא לדבר על חודשים עם חגים יהודיים ושבתות, הצרכנים מפסידים מאות שקלים על ימים ללא אוטובוסים.
 

רועי ב

New member
תשאלו אותי

הדברים שאתה כותב מאוד נכונים
אולם לצערי בפורום לא משתתפים נציגים של דן או אגד ולא תוכל לקבל תגובה רשמית שלהם מבלי לפנות בפקס או בטלפון. אני יודע שנהגי האוטובוס קיבלו הנחיה לשאול את בעלי החופשי חודשי אם הם מעוניינים לחדש את הכרטיס בתחילת כל חודש, השאלה אם יש אפשרות לבדוק באופן פרטני כל כרטיס ולדעת מתי הוא נרכש והאם עבר מאז חודש או רק 27 יום. שלא לדבר על חודשים עם חגים יהודיים ושבתות, הצרכנים מפסידים מאות שקלים על ימים ללא אוטובוסים.
תשאלו אותי
אני אשאל את אבא שלי שהוא נהג בדן זה המירב שאני יכול לעשות
 

רועי ב

New member
לידעתך ../images/Emo70.gif

כרטיס חדשי-חפשי מסורבל
ב - 19 באפריל 1974 הופיעה - לראשונה בעתונות הישראלית - כתבה ב"חותם" (שהיה מוסף שבועי של "על המשמר") תחת השם "האם זמן איננו כסף". בכתבה זו (פרי עטי, מה לעשות?...) נודע לראשונה לציבור בישראל כי ניתן לנסוע באוטובוסים בלי לשלם או לנקב - כרטיס חדשי-חפשי. כמעט שתי עשרות שנים מאוחר יותר החליטו הקואופרטיבים לתחבורה לאמץ חלק ממה שהועלה באותה כתבה- את הדברים החשובים באמת -למשל אפשרויות הזיהוי של בעל/ת התעודה בעזרת צילום "שכחו". שכחו גם שחודש זה 30 יום ולא חודש שרירותי (ינואר או מאי או יולי וכו´). מי שקונה "חדשי-חפשי" בישראל של שנת 2002 ביום השמיני של החודש מפסיד מיד 8 ימים מתוך 30 ימי החודש. לא כן בדנמרק- קנית ב - 8 לחודש. התוקף יהייה 30 יום ולא שעה פחות. גם שיטת הזיהוי בישראל מסורבלת וחשדנית. אז - אני מחכה לתגובה של הקואופרטיבים הנכבדים לנ"ל !!!!
לידעתך

אבא שלי מחויב ב5 לחודש להחזיר את כל הכרטיסי חופשי חודשי שנותרו לו כל שהמכירה מגיעה גג ליום החמישי בכל חודש בסביבות השעה 12:00
לתשומת ליבך
 
אוטובוס טוב? בשנת 1999

אוטובוס טוב? הצחקתם אותי
מן הראוי שקואופרטיב "דן" הנכבד יפסיק להתהדר בנוצות שאינן שלו- לא רק שהאוטובוס של "דן" עם הכיתובית השגוייה עד מאד "הטוב בעולם" רחוק מזה. אלה שהדביקו את התואר המזוייף לא ביקרו ככל הנראה מעודם בקופנהגן בירת דנמרק- שם האוטובוס נוח לנכים, לעגלות ילדים. יש בו גם סידורים מ ד ה י מ י ם לכניסה מהירה לאוטובוס , דיוק בלוח זמנים לכל קו ברשת הענקית (כולל חוברות עם לוח הזמנים ומסלול האוטובוס!), הודעות טלפוניות ואלקטרוניות (שמיעה וראייה), נקיון , מספר ויעד הקו באוטובוס (ולא "דן" או "אגד" במקום המיועד למסירת יעד האוטובוס) . כרטיס הנקנה אצל הנהג מאפשר מעבר בכל הקוים משך פרק זמן מסויים ולא "כרטיס לנסיעה בודדת", שהוא ניצול ציני של כספי הנוסעים ומשלם המיסים הישראלי (הסובסידיה, למי ששכח). אשמח לקבל תגובות - גם של "החברה המפעילה את האוטובוס הטוב ביותר בעולם (העולם של תל-אביב!).
אוטובוס טוב? בשנת 1999
יש איזשהו שמץ של אמת ב"אוטובוס הטוב בעולם" של דן מאחר שדגם זה אכן נבחר לאוטובוס השנה 1999 באירופה. אז דן פשוט אוהבים להתלהב קצת, אז מה... ועובדה שגם אגד הלכו בעקבות דן וקנו את אותם אוטובוסים, רק עם מנוע גדול יותר - 310 כוח סוס מול 260 של דן. נ.ב. למתעניינים - הדגם נקרא: M.A.N NL 263 או M.A.N NL 313
 

עלי כהן

New member
ברכותי לתואר המזוייף

אוטובוס טוב? בשנת 1999
יש איזשהו שמץ של אמת ב"אוטובוס הטוב בעולם" של דן מאחר שדגם זה אכן נבחר לאוטובוס השנה 1999 באירופה. אז דן פשוט אוהבים להתלהב קצת, אז מה... ועובדה שגם אגד הלכו בעקבות דן וקנו את אותם אוטובוסים, רק עם מנוע גדול יותר - 310 כוח סוס מול 260 של דן. נ.ב. למתעניינים - הדגם נקרא: M.A.N NL 263 או M.A.N NL 313
ברכותי לתואר המזוייף
החזה שלי ממש נפוח מגאווה - איך לא? - אני גם מלא סקרנות מי העניק את התואר הזה . למען האמת : אני קצת מעורה בעניינים של תחבורה ציבורית ומעודי לא שמעתי על חלוקת התואר הנ"ל, אבל... יכול להיות שאני בור ועם הארץ או שמא -אם אכן הוענק התואר הנ"ל אולי הם פסחו על אוטובוסים בסקנדינביה מטעמים מסתוריים השמורים עימם? אשמח מאד לשמוע פרטים על מחלקי התואר הנ"ל. אגב - האם יש גם חלוקת תואר ששמו "השירות הטוב ביותר". "האוטובוס הנקי ביותר" "לוח הזמנים הנשמר ביותר" (ויש עוד כמה הצעות באמתחתי). אתה כותב "האוטובוס אומר שהתואר "בעולם" נובע מ"אוטובוס השנה באירופה". אז סקנדינביה כנראה לא באירופה , אבל ישראל - כן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה