אני לא בטוח שצריך להתרגש יותר מדי
אם רוצים לחפש צדק אפשר לכתוב מכתבים ולהתריע אבל דו"חות מהסוג הזה דינם לסים את חייהם אחרי שהם עברו את שלב העיתונות ושלב זה כבר עברנו. הדו"חות של השנים הקודמות לא שינו כלום לגבינו וכך גם יהיה עם הדו"ח הזה במיוחד כאשר רת"א והחוקר הראשי אינם נמצאים בימים אלו בירח דבש. כמובן שהועד יכול להחליט לקחת את זה יותר רחוק. אני הייתי משאיר את זה כקוריוז. הנה הדוחות הקודמים:
דו"ח 2006: "בתעופה הספורטיבית חלה ירידה במספר התאונות - 24 (17 תאונות אז"ם, 7 תאונות מצנחים וגלישונים), לעומת 27 תאונות בשנה הקודמת. (13 תאונות אז"ם, 13 תאונות מצנחים ותאונת דאון אחת). כמות התאונות בתעופה הספורטיבית, בשנים האחרונות, חורגת בכל השוואה ביחס לתאונות התעופה הכללית. בולטות תאונות הרחיפה, ממ"גים, ומצנחים, שם "כמעט" - איש הישר בעיניו יעשה. (הפיקוח של רשות התעופה על מגזר התעופה הספורטיבית הינו מזערי)"
דו"ח 2007: "כמות התאונות בתעופה הספורטיבית, בשנים האחרונות, חורגת בכל השוואה ביחס לתאונות התעופה הכללית. בולטות תאונות הרחיפה, ממ"גים, ומצנחים, שם "כמעט" - איש הישר בעיניו יעשה. (הפיקוח של רשות התעופה על מגזר תעופה זה, הינו מזערי)"
דו"ח 2008: "למרות הירידה בכמות התאונות בתעופה הספורטיבית, שיעור התאונות במגזר תעופה זה, חורג בכל השוואה ביחס לתאונות התעופה הכללית. בולטות תאונות הרחיפה, ממ"גים, ומצנחים, שם "כמעט" - איש הישר בעיניו יעשה. (הפיקוח של רשות התעופה על מגזר תעופה זה, הינו מזערי)" לסיום: בדו"ח מוזכר שמספר התאונות בתעופה המסחרית היה אפס. האם התאונה בבצרה היא תאונת תעופה מסחרית? דוידי