ג. יפית - מה שלא הבנתם

האישה הייתה מחלוצי הפרסום בערוץ 2

ולכן יש גברדיה שלמה שמבכה את מותה.

אותה גברדיה רוצה לשתף את האבל שלה עם הציבור,ועושה זאת דרך תיאור אופייה ופועלה.


למה זה הטעיה?

מבחינת הציבור בדיעבד כמובן מדובר באישה שעשתה שטיפת מוח מתוחכמת יחסית לתקופתה,

לא אמורה להיות לציבור שום סימפטיה מיוחדת במצב זה,

וההפך צריכים לבוא אנשים ולהזכיר את הדברים המיותרים שקנו ואת האכזבות מהמוצרים בשביל לתת תמונה שלמה.

לדוגמה סנופוליויקס שהיא קידמה - שטיפה לריצפה שעושה גם וקס בריח.

יקר מיותר ואפשר להחליק ולשבור את הראש שלא לדבר שלא נוח ללכת על ריצפה חלקה מידי.
 

The Real Big Joe

Well-known member
האישה הייתה מחלוצי הפרסום בערוץ 2

ולכן יש גברדיה שלמה שמבכה את מותה.

אותה גברדיה רוצה לשתף את האבל שלה עם הציבור,ועושה זאת דרך תיאור אופייה ופועלה.


למה זה הטעיה?

מבחינת הציבור בדיעבד כמובן מדובר באישה שעשתה שטיפת מוח מתוחכמת יחסית לתקופתה,

לא אמורה להיות לציבור שום סימפטיה מיוחדת במצב זה,

וההפך צריכים לבוא אנשים ולהזכיר את הדברים המיותרים שקנו ואת האכזבות מהמוצרים בשביל לתת תמונה שלמה.

לדוגמה סנופוליויקס שהיא קידמה - שטיפה לריצפה שעושה גם וקס בריח.

יקר מיותר ואפשר להחליק ולשבור את הראש שלא לדבר שלא נוח ללכת על ריצפה חלקה מידי.
זה לא יאמן איזה אוסף של Wirdoes התכנס כאן. 5 אשכולות שנפתחו כדי "לחגוג" את מותה של אשת עסקים שהלכה לעולמה. לא נורמלים. :whistle::(
 

Permafrost

Well-known member
האישה הייתה מחלוצי הפרסום בערוץ 2

ולכן יש גברדיה שלמה שמבכה את מותה.

אותה גברדיה רוצה לשתף את האבל שלה עם הציבור,ועושה זאת דרך תיאור אופייה ופועלה.


למה זה הטעיה?

מבחינת הציבור בדיעבד כמובן מדובר באישה שעשתה שטיפת מוח מתוחכמת יחסית לתקופתה,

לא אמורה להיות לציבור שום סימפטיה מיוחדת במצב זה,

וההפך צריכים לבוא אנשים ולהזכיר את הדברים המיותרים שקנו ואת האכזבות מהמוצרים בשביל לתת תמונה שלמה.

לדוגמה סנופוליויקס שהיא קידמה - שטיפה לריצפה שעושה גם וקס בריח.

יקר מיותר ואפשר להחליק ולשבור את הראש שלא לדבר שלא נוח ללכת על ריצפה חלקה מידי.
נו, מספיק עם זה.
מאז ומעולם היתה קיימת "תועמלנות" מסחרית. לעתים בוטה, לעתים מוסווית.
כל שדורי ערוץ 21 הם תועמלנות בוטה.
מוצר נטול-תועלת ממשית מוצג בלשון חלקות בצרוף עדויות התנסות אישית של "לקוחות" מרוצים ומולם אדם הצריך להבין כי הועתקו לכאן טכניקות שיווק אמריקאי As Seen On TV הממוקדות בשכנוע פתאים לרכוש משהו "לא לגמרי נחוץ" אשר "לא עובד כמודגם"...
 
נו, מספיק עם זה.
מאז ומעולם היתה קיימת "תועמלנות" מסחרית. לעתים בוטה, לעתים מוסווית.
כל שדורי ערוץ 21 הם תועמלנות בוטה.
מוצר נטול-תועלת ממשית מוצג בלשון חלקות בצרוף עדויות התנסות אישית של "לקוחות" מרוצים ומולם אדם הצריך להבין כי הועתקו לכאן טכניקות שיווק אמריקאי As Seen On TV הממוקדות בשכנוע פתאים לרכוש משהו "לא לגמרי נחוץ" אשר "לא עובד כמודגם"...
אתה אולי שוכח אבל לפני ערוץ 2 התעמולה השיווקית הייתה פרימיטיבית יחסית ולכן הברנז'ה זוקפת לטובתה

שאנשים האמינו למה שאמרה - זה החלום של פירסומאי.

ג יפית התחזתה כאחת מהעם - אני בודקת תיסמכו עלי וערוץ 21 זה סתם לאנשים שמכורים לקניות.
 
למעלה