סקורפיון36
New member
בממשלה מתווכחים וקרונות הרכבת....
בממשלה מתווכחים וקרונות הרכבת....
ראו בבקשה את:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2703025
1. אולי באמת מוקדם מדי להזמין קרונות אם המנהרות עם פסים יהיו מוכנים רק ב 2021 ?
2. אם למרות הכל רוצים להזמין קרונות בזמן הקרוב על מנת שהם יגיעו יחסית מוקדם, אולי כדאי להזמין אותם להזנה ב 750 וולט( כמו מרבית המערכות בעולם) במקום ב 1500 וולט כפי שמצויין במפרט הטכני של המכרז ?
האופציה הזו תאפשר במקרה הגרוע ביותר(לת״א), להשאיל את הקרונות ל״סיטיפס״ בירושלים, שכבר היום צריכה לחזק את הצי שלה(כבר כתבתי על זה בפורום לפני מספר חודשים).
3. שוב וכמו במכרז הקטרים החשמליים, רק סינים ושתי חברות אירופאיות (Alstom & CAF) נשארו במרוץ.......
אז מה עושים ?
נכון להיום, גם הצרפתים וגם הספרדים ספקו רק״לות מעולות רבות באירופה(האחרונה של ALSTOM ב 2014 ב Nottingham/אנגליה והאחרונה של CAF ב 2015 ב Freiburg/גרמניה(עיר כמעט תאומה של תל אביב).
הסינים בטח מסוגלים אבל בפועל טרם ספקו באירופה! כדאי לחשוב!
בממשלה מתווכחים וקרונות הרכבת....
ראו בבקשה את:
http://www.themarker.com/dynamo/1.2703025
1. אולי באמת מוקדם מדי להזמין קרונות אם המנהרות עם פסים יהיו מוכנים רק ב 2021 ?
2. אם למרות הכל רוצים להזמין קרונות בזמן הקרוב על מנת שהם יגיעו יחסית מוקדם, אולי כדאי להזמין אותם להזנה ב 750 וולט( כמו מרבית המערכות בעולם) במקום ב 1500 וולט כפי שמצויין במפרט הטכני של המכרז ?
האופציה הזו תאפשר במקרה הגרוע ביותר(לת״א), להשאיל את הקרונות ל״סיטיפס״ בירושלים, שכבר היום צריכה לחזק את הצי שלה(כבר כתבתי על זה בפורום לפני מספר חודשים).
3. שוב וכמו במכרז הקטרים החשמליים, רק סינים ושתי חברות אירופאיות (Alstom & CAF) נשארו במרוץ.......
אז מה עושים ?
נכון להיום, גם הצרפתים וגם הספרדים ספקו רק״לות מעולות רבות באירופה(האחרונה של ALSTOM ב 2014 ב Nottingham/אנגליה והאחרונה של CAF ב 2015 ב Freiburg/גרמניה(עיר כמעט תאומה של תל אביב).
הסינים בטח מסוגלים אבל בפועל טרם ספקו באירופה! כדאי לחשוב!