המסקנה שלי מהשרשור היא
שכדאי - וראוי - להתלונן קודם כול ישירות אצל נותן השירות (כאן זה שירות הלקוחות של ממסי, במקרה אחר זה X או Y), ורק אם מתברר שזה לא הביא תועלת - לפרסם את הדברים בפורום. פשוט עניין של מיצוי הליכים.
ועוד משהו: אין הרבה תועלת מעשית בתלונה אם לא רוצים (או לא יכולים) לנסות פתרון חלופי שהוצע בעקבותיה. זו לפחות דעתי, אולי אחרים חושבים אחרת.
[אף פעם לא הסתייעתי ביועצי ממסי ולא יכולה להעיד על טיב השירות שהם נותנים, התייחסתי רק לעיקרון.]