בין השלגים - תמונות מבתיר

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
בין השלגים - תמונות מבתיר

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
 

בועז ל

New member
ברכבת - צפיפות מתונה ואין מקום לשבת.

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
ברכבת - צפיפות מתונה ואין מקום לשבת.
 

בועז ל

New member
בבתיר

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
בבתיר
הרכבת עוצרת ספיישל עבורנו ואני מביט אל השלג המאכזב למדי. כבר בשלב זה אני מבין שתמונות הרואיות של עבודה בשלג הכבד לא תצמחנה כאן, ואני מחליט להתמקד בצילומי אווירה.
 

בועז ל

New member
החבר'ה

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
החבר'ה
ולדימיר, שי וחצי יוסי ירדו אתי מהרכבת.
 

בועז ל

New member
רק הקור העז שלא עובר בתמונות מרמז על הפוגרום

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
רק הקור העז שלא עובר בתמונות מרמז על הפוגרום
שיגיע בהמשך.
 

בועז ל

New member
כמו בגשרים - פסים למניעת שימוט

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
כמו בגשרים - פסים למניעת שימוט
וזאת בשל העיקול החד.
 

בועז ל

New member
הרכבת ממתינה

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
הרכבת ממתינה
 

בועז ל

New member
וממתינה...

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
וממתינה...
 

בועז ל

New member
נחל רפאים

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
נחל רפאים
זורם במרץ, אם כי לא כמו בשנת 92'.
 

בועז ל

New member
מעבר לעיקול

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
מעבר לעיקול
ממתינה ירושלים.
 

בועז ל

New member
עוצרים לרגע להתבונן ולהקשיב

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
עוצרים לרגע להתבונן ולהקשיב
הכול זורם. אחחח...איזה יופי. למה רק בסערות מזג אוויר? אני רוצה כל השנה.
 

בועז ל

New member
לקראת מפגש

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
לקראת מפגש
רכבת מתוגברת, בת ארבעה מערכים, מגיחה מהעיקול.
 

בועז ל

New member
****

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
****
 

בועז ל

New member
מפגש רכבות וקרונית עבודה בבתיר

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
מפגש רכבות וקרונית עבודה בבתיר
חמישה מערכים, ארבעה מערכים, 964. מספרים יפים רצים על המסילה בבתיר.
 

בועז ל

New member
הקו המשודרג - כמו מכונת כביסה.

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
הקו המשודרג - כמו מכונת כביסה.
הייבוש של חקי התחלף בהפשרה של צפריר.
 
סחתן בועז,תעדת משהו די נדיר- מפגש רכבות בבתיר

הקו המשודרג - כמו מכונת כביסה.
הייבוש של חקי התחלף בהפשרה של צפריר.
סחתן בועז,תעדת משהו די נדיר- מפגש רכבות בבתיר
בימים שבשגרה, נמנעים מ לקיים מפגש רכבות בתחנה תפעולית זו בגלל סיבות בטחוניות למיטב ידיעתי.
 

בועז ל

New member
עדיין בענייני מכונות כביסה.

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
עדיין בענייני מכונות כביסה.
מלשכתו של חקי "נמסרה" התגובה הבאה להודעתי הקודמת: בסדר הפעולות שהוזכרו חל שיבוש קל. להלן הסדר הנכון.
לינצ'בסקי - ייבוש
חקי - הפשרה
צפריר - סחיטה במהירות גבוהה.
 

alantan

New member
אכן תיקון הוגן


עדיין בענייני מכונות כביסה.
מלשכתו של חקי "נמסרה" התגובה הבאה להודעתי הקודמת: בסדר הפעולות שהוזכרו חל שיבוש קל. להלן הסדר הנכון.
לינצ'בסקי - ייבוש
חקי - הפשרה
צפריר - סחיטה במהירות גבוהה.
אכן תיקון הוגן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה