בידי האיש הזה מפקידים את הרכבת הקלה בת"א

מצב
הנושא נעול.

עידן יו

New member
בידי האיש הזה מפקידים את הרכבת הקלה בת"א


בידי האיש הזה מפקידים את הרכבת הקלה בת"א

הקלות בה ממליצה ועדת איתור, שאיש לא יודע מי הם חבריה, על אדם שמאחוריו עבר ניהולי מפוקפק לתפקיד מנכ"ל אחד הפרויקטים הענקיים במדינה - הרכבת הקלה בגוש-דן היא בלתי נסבלת, ומן הראוי לעמוד על המשמר ולהתריע.

קיראו והתריעו בפני מי שרק אפשר

- קופת השרצים של יהודה בר-און

- ההתפטרות המוזרה של יהודה בר-און

זה רק עניין של זמן עד שתהיה לי תמונה של האיש. אם יש למי מכם תמונה משוחררת מזכויות יוצרים שלו אפשר לשלוח אלי בדוא"ל
 
זו הבעיה הכי קטנה של הפרוייקט

בידי האיש הזה מפקידים את הרכבת הקלה בת"א

הקלות בה ממליצה ועדת איתור, שאיש לא יודע מי הם חבריה, על אדם שמאחוריו עבר ניהולי מפוקפק לתפקיד מנכ"ל אחד הפרויקטים הענקיים במדינה - הרכבת הקלה בגוש-דן היא בלתי נסבלת, ומן הראוי לעמוד על המשמר ולהתריע.

קיראו והתריעו בפני מי שרק אפשר

- קופת השרצים של יהודה בר-און

- ההתפטרות המוזרה של יהודה בר-און

זה רק עניין של זמן עד שתהיה לי תמונה של האיש. אם יש למי מכם תמונה משוחררת מזכויות יוצרים שלו אפשר לשלוח אלי בדוא"ל
זו הבעיה הכי קטנה של הפרוייקט
אולי במקום להתמקד בקטנות בדוק איך משרד האוצר עיכב את הפרוייקט במשך 50 שנה ויותר, וגרם למשק נזק של כרבע טריליון ₪.
עסוק בעיקר ולא בטפל.
 

shlok4

New member
למה קטנה האיש עקום ,הפרוייקט ייצא עקום

זו הבעיה הכי קטנה של הפרוייקט
אולי במקום להתמקד בקטנות בדוק איך משרד האוצר עיכב את הפרוייקט במשך 50 שנה ויותר, וגרם למשק נזק של כרבע טריליון ₪.
עסוק בעיקר ולא בטפל.
למה קטנה האיש עקום ,הפרוייקט ייצא עקום
 
אין לך שמץ של מושג

למה קטנה האיש עקום ,הפרוייקט ייצא עקום
אין לך שמץ של מושג
איך ייצא הפרוייקט: עקום, ישר או מעגלי.
גם לי אין, וגם לעידן יוסף אין. הכל ספקולציות בלי שום ערך.

לעומת זאת, מה שכולנו, כולל עידן יוסף, יודעים בוודאות הוא שמשרד האוצר עיכב את הפרוייקט במשך יותר מ-50 שנה, וגרם בכך נזק עצום למשק.
אבל הוא לא כותב על זה ומעדיף לעסוק ברכילות. מה חדש?
 

amit1270

New member
האוצר לא עיכב את הפרויקט ב-50 שנה

אין לך שמץ של מושג
איך ייצא הפרוייקט: עקום, ישר או מעגלי.
גם לי אין, וגם לעידן יוסף אין. הכל ספקולציות בלי שום ערך.

לעומת זאת, מה שכולנו, כולל עידן יוסף, יודעים בוודאות הוא שמשרד האוצר עיכב את הפרוייקט במשך יותר מ-50 שנה, וגרם בכך נזק עצום למשק.
אבל הוא לא כותב על זה ומעדיף לעסוק ברכילות. מה חדש?
האוצר לא עיכב את הפרויקט ב-50 שנה
הפרויקט הזה, במתכונתו הנוכחית, קיים לכל היותר מאמצע שנות ה-90. כל מה שהיה לפני כן הסתכם בדיבורים וברעיונות.
 
האוצר הוא הסיבה לכך

האוצר לא עיכב את הפרויקט ב-50 שנה
הפרויקט הזה, במתכונתו הנוכחית, קיים לכל היותר מאמצע שנות ה-90. כל מה שהיה לפני כן הסתכם בדיבורים וברעיונות.
האוצר הוא הסיבה לכך
שהכל הסתכם בדיבורים וברעיונות. הוא מנע מהפרוייקט לעבור לשלב המעשי, ולאחר שהפרוייקט עבר לשלב המעשי המשיך לעכב אותו במכוון והוא ממשיך בכך גם היום. אתה מוזמן לקרוא את המאמר של משה ארנס, לשעבר יו"ר נת"ע, שהעליתי כאן בזמנו, שם הוא מתאר את התרגילים המלוכלכים של האוצר שגרמו לעיכוב נוסף של כ-20 שנה בפרוייקט.
ואתה צודק: העיכוב אינו של 50 שנה אלא של יותר מ-50. 70 שנה יהיה מדוייק יותר, אבל את מלוא תקופת העיכוב נדע רק אם וכאשר הפרוייקט יושלם.
 

amit1270

New member
זה לא רק האוצר

האוצר הוא הסיבה לכך
שהכל הסתכם בדיבורים וברעיונות. הוא מנע מהפרוייקט לעבור לשלב המעשי, ולאחר שהפרוייקט עבר לשלב המעשי המשיך לעכב אותו במכוון והוא ממשיך בכך גם היום. אתה מוזמן לקרוא את המאמר של משה ארנס, לשעבר יו"ר נת"ע, שהעליתי כאן בזמנו, שם הוא מתאר את התרגילים המלוכלכים של האוצר שגרמו לעיכוב נוסף של כ-20 שנה בפרוייקט.
ואתה צודק: העיכוב אינו של 50 שנה אלא של יותר מ-50. 70 שנה יהיה מדוייק יותר, אבל את מלוא תקופת העיכוב נדע רק אם וכאשר הפרוייקט יושלם.
זה לא רק האוצר
נת"ע הוקמה בסוף שנות ה-90. זו כשלעצמה התפתחות חשובה שבאה אחרי כעשור של תכנון. מה שקרה מאז כלל לא מעט התקדמות אבל גם הרבה עיכובים מיותרים והחלטות שגויות. לאוצר יש חלק בעיכובים אבל גם בקידום הפרויקטים. אני באופן אישי מסכים שהיה אפשר לעשות הרבה יותר, אבל החלוקה ל"טובים" ו"רעים" מלבד היותה פשטנית, היא פשוט לא נכונה.
 


זה לא רק האוצר
נת"ע הוקמה בסוף שנות ה-90. זו כשלעצמה התפתחות חשובה שבאה אחרי כעשור של תכנון. מה שקרה מאז כלל לא מעט התקדמות אבל גם הרבה עיכובים מיותרים והחלטות שגויות. לאוצר יש חלק בעיכובים אבל גם בקידום הפרויקטים. אני באופן אישי מסכים שהיה אפשר לעשות הרבה יותר, אבל החלוקה ל"טובים" ו"רעים" מלבד היותה פשטנית, היא פשוט לא נכונה.

מדוע לא 80 שנים מאז שהבריטיים חשבו להקים תחתית.
את זמן הביצוע צריך להתחיל לספור מרגע שיש תוכנית קונקרטית, וחברה שאחראית על כך.
 
לפני 106 שנים תוכנן מונורייל בירושלים:


מדוע לא 80 שנים מאז שהבריטיים חשבו להקים תחתית.
את זמן הביצוע צריך להתחיל לספור מרגע שיש תוכנית קונקרטית, וחברה שאחראית על כך.
לפני 106 שנים תוכנן מונורייל בירושלים:
ואף תוכננה רכבת קלה ממשית ע"י התורכים בעיר הבירה שלנו בין השנים 1908-1911. בעבר פירסמתי כאן בפורום את כריכת הספר התורכי משנת 1911 כולל עמודים נבחרים מתוכו. הספר כתוב בצרפתית. תוכל לחפש בארכיון הפורום או לתאם איתי פגישה בבית קפה כדי לעיין בספר.
בשנת 1920, כלומר לפני 94 שנים, הועלה ע"י הבריטים הרעיון להקים תחתית בתל-אביב. הרעיון לא קרם עור וגידים עקב התנגדות מלונדון לרעיון מטעמים ביטחוניים שעשויים היו לסכן את חיי החיילים הבריטים בפלשתינה במנהרות עצמן עקב מארבים, פיגועים ועוד. מסמך מפורט תוכל לראות אצלי.
גם ראש הממשלה השני - משה שרתוק המכונה שרת, הציע את הרעיון בתחילת שנות ה-50. גולדה חזרה עליו בשנת 1964 וההמשך ידוע.
מצרף לך את עטיפת הספר מתקופת התורכים שכבר פירסמתי כאן בעבר הרחוק.
 
94 שנים של טפשות, צרות אופקים וקוצר ראיה

לפני 106 שנים תוכנן מונורייל בירושלים:
ואף תוכננה רכבת קלה ממשית ע"י התורכים בעיר הבירה שלנו בין השנים 1908-1911. בעבר פירסמתי כאן בפורום את כריכת הספר התורכי משנת 1911 כולל עמודים נבחרים מתוכו. הספר כתוב בצרפתית. תוכל לחפש בארכיון הפורום או לתאם איתי פגישה בבית קפה כדי לעיין בספר.
בשנת 1920, כלומר לפני 94 שנים, הועלה ע"י הבריטים הרעיון להקים תחתית בתל-אביב. הרעיון לא קרם עור וגידים עקב התנגדות מלונדון לרעיון מטעמים ביטחוניים שעשויים היו לסכן את חיי החיילים הבריטים בפלשתינה במנהרות עצמן עקב מארבים, פיגועים ועוד. מסמך מפורט תוכל לראות אצלי.
גם ראש הממשלה השני - משה שרתוק המכונה שרת, הציע את הרעיון בתחילת שנות ה-50. גולדה חזרה עליו בשנת 1964 וההמשך ידוע.
מצרף לך את עטיפת הספר מתקופת התורכים שכבר פירסמתי כאן בעבר הרחוק.
94 שנים של טפשות, צרות אופקים וקוצר ראיה
 

Rubim88

New member


זו הבעיה הכי קטנה של הפרוייקט
אולי במקום להתמקד בקטנות בדוק איך משרד האוצר עיכב את הפרוייקט במשך 50 שנה ויותר, וגרם למשק נזק של כרבע טריליון ₪.
עסוק בעיקר ולא בטפל.

למרות שלא כל האשמה נופלת על האוצר(לא שחסר לו).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה