בוקר טוב,אשמח לעזרתכן בפתרון חבילה שלא הגיעה מאיביי,הפרטים:
ואסביר את עצמי:
קניתי ממוכר מארה"ב (דרך איביי) לפני חודש וחצי 2 לקים.
יש לציין שמאז קניתי לא מעט באיביי דרך מוכרים בארה"ב וקיבלתי את כל ההזמנות כולל אחת שביצעתי לפני פחות משבוע!
פניתי למוכר כעבור חודש והוא ביקש שנמתין כי זה יגיע בין 30-40 יום לטענתו (נניח למרות שזה ממש לא נכון)
כעבור 41 יום פניתי אליו ופתחתי סוג של קריאה באיביי. ומאז בימים האחרונים אנחנו מתכתבים כולל זה שרק לפני כמה ימים
הוא סיפק לי את מספר המעקב של החבילה וכשבדקתי באתר ומול שירות הלקוחות של הדואר הם אמרו שהם לא רואים חבילה
כזו שבכלל הגיעה לארץ כלומר המספר לא קיים מבחינתם.
לא מאמינה שהחבילה הזו תגיע אי פעם כי למה 10 חבילות אחרות שהזמנתי בחודש האחרון ש-9 מהן היו מארה"ב ואחת מהן מיעד
באירופה כן הגיעו וזו הספציפית לוקח לה מעל חודש וחצי?
בכל אופן אחרי שכתבתי לו את הנאמר שהדואר בדק ואמר שחבילה שכזו כלל לא הגיעה לישראל ושאני לא חושבת שזה יגיע אחרי
כל כך הרבה זמן, אתמול קיבלתי ממנו את המייל הזה שקצת הרגיז אותי כי מה בדיוק הוא מצפה שאעשה...שאחכה עוד חודש? וגם פתחתי
קריאה באיביי שאם לא אגיב במהלך החודש הם כביכול יסגרו את זה שכאילו העניין נפתר והעניין ממש לא נפתר.
מה אתן מציעות לי לעשות/אם מישהי מכן חוותה מקרה דומה בה החבילה לא הגיעה והמוכר סוג של מנסה בנימוס לדחות את הנושא אבל
בכל זאת לא מתאים לי לחכות עוד חודש ואז אולי הוא יפצה אותי בכסף או לא יודעת מה... בכל אופן זה מה שהוא כתב לי במייל האחרון
וממש אשמח להצעתכן כולל מה לכתוב לאיביי ומה לכתוב לו. המון תודה ויום קסום.
וגם לא מבינה איך הוא בדיוק רוצה שאדחה את החבילה? כאילו שהדואר פנה אליי אם אני רוצה את החבילה ואמרתי להם שלא....לא מבינה אותו או מה הוא רוצה חח.
If it didn't arrive at the post office then it might've gotten stopped at Custom. If they reject the package, then it will be sent back to us. We will contact you once we receive it back.
ואסביר את עצמי:
קניתי ממוכר מארה"ב (דרך איביי) לפני חודש וחצי 2 לקים.
יש לציין שמאז קניתי לא מעט באיביי דרך מוכרים בארה"ב וקיבלתי את כל ההזמנות כולל אחת שביצעתי לפני פחות משבוע!
פניתי למוכר כעבור חודש והוא ביקש שנמתין כי זה יגיע בין 30-40 יום לטענתו (נניח למרות שזה ממש לא נכון)
כעבור 41 יום פניתי אליו ופתחתי סוג של קריאה באיביי. ומאז בימים האחרונים אנחנו מתכתבים כולל זה שרק לפני כמה ימים
הוא סיפק לי את מספר המעקב של החבילה וכשבדקתי באתר ומול שירות הלקוחות של הדואר הם אמרו שהם לא רואים חבילה
כזו שבכלל הגיעה לארץ כלומר המספר לא קיים מבחינתם.
לא מאמינה שהחבילה הזו תגיע אי פעם כי למה 10 חבילות אחרות שהזמנתי בחודש האחרון ש-9 מהן היו מארה"ב ואחת מהן מיעד
באירופה כן הגיעו וזו הספציפית לוקח לה מעל חודש וחצי?
בכל אופן אחרי שכתבתי לו את הנאמר שהדואר בדק ואמר שחבילה שכזו כלל לא הגיעה לישראל ושאני לא חושבת שזה יגיע אחרי
כל כך הרבה זמן, אתמול קיבלתי ממנו את המייל הזה שקצת הרגיז אותי כי מה בדיוק הוא מצפה שאעשה...שאחכה עוד חודש? וגם פתחתי
קריאה באיביי שאם לא אגיב במהלך החודש הם כביכול יסגרו את זה שכאילו העניין נפתר והעניין ממש לא נפתר.
מה אתן מציעות לי לעשות/אם מישהי מכן חוותה מקרה דומה בה החבילה לא הגיעה והמוכר סוג של מנסה בנימוס לדחות את הנושא אבל
בכל זאת לא מתאים לי לחכות עוד חודש ואז אולי הוא יפצה אותי בכסף או לא יודעת מה... בכל אופן זה מה שהוא כתב לי במייל האחרון
וממש אשמח להצעתכן כולל מה לכתוב לאיביי ומה לכתוב לו. המון תודה ויום קסום.
וגם לא מבינה איך הוא בדיוק רוצה שאדחה את החבילה? כאילו שהדואר פנה אליי אם אני רוצה את החבילה ואמרתי להם שלא....לא מבינה אותו או מה הוא רוצה חח.
If it didn't arrive at the post office then it might've gotten stopped at Custom. If they reject the package, then it will be sent back to us. We will contact you once we receive it back.