בוקר טוב,אשמח לעזרתכן בפתרון חבילה שלא הגיעה מאיביי,הפרטים:

פיגרו1

New member
בוקר טוב,אשמח לעזרתכן בפתרון חבילה שלא הגיעה מאיביי,הפרטים:

ואסביר את עצמי:
קניתי ממוכר מארה"ב (דרך איביי) לפני חודש וחצי 2 לקים.
יש לציין שמאז קניתי לא מעט באיביי דרך מוכרים בארה"ב וקיבלתי את כל ההזמנות כולל אחת שביצעתי לפני פחות משבוע!
פניתי למוכר כעבור חודש והוא ביקש שנמתין כי זה יגיע בין 30-40 יום לטענתו (נניח למרות שזה ממש לא נכון)
כעבור 41 יום פניתי אליו ופתחתי סוג של קריאה באיביי. ומאז בימים האחרונים אנחנו מתכתבים כולל זה שרק לפני כמה ימים
הוא סיפק לי את מספר המעקב של החבילה וכשבדקתי באתר ומול שירות הלקוחות של הדואר הם אמרו שהם לא רואים חבילה
כזו שבכלל הגיעה לארץ כלומר המספר לא קיים מבחינתם.
לא מאמינה שהחבילה הזו תגיע אי פעם כי למה 10 חבילות אחרות שהזמנתי בחודש האחרון ש-9 מהן היו מארה"ב ואחת מהן מיעד
באירופה כן הגיעו וזו הספציפית לוקח לה מעל חודש וחצי?
בכל אופן אחרי שכתבתי לו את הנאמר שהדואר בדק ואמר שחבילה שכזו כלל לא הגיעה לישראל ושאני לא חושבת שזה יגיע אחרי
כל כך הרבה זמן, אתמול קיבלתי ממנו את המייל הזה שקצת הרגיז אותי כי מה בדיוק הוא מצפה שאעשה...שאחכה עוד חודש? וגם פתחתי
קריאה באיביי שאם לא אגיב במהלך החודש הם כביכול יסגרו את זה שכאילו העניין נפתר והעניין ממש לא נפתר.
מה אתן מציעות לי לעשות/אם מישהי מכן חוותה מקרה דומה בה החבילה לא הגיעה והמוכר סוג של מנסה בנימוס לדחות את הנושא אבל
בכל זאת לא מתאים לי לחכות עוד חודש ואז אולי הוא יפצה אותי בכסף או לא יודעת מה... בכל אופן זה מה שהוא כתב לי במייל האחרון
וממש אשמח להצעתכן כולל מה לכתוב לאיביי ומה לכתוב לו. המון תודה ויום קסום.
וגם לא מבינה איך הוא בדיוק רוצה שאדחה את החבילה? כאילו שהדואר פנה אליי אם אני רוצה את החבילה ואמרתי להם שלא....לא מבינה אותו או מה הוא רוצה חח.

If it didn't arrive at the post office then it might've gotten stopped at Custom. If they reject the package, then it will be sent back to us. We will contact you once we receive it back.
 

sheffys1

New member
מה שאת צריכה לעשות זה דבר כזה

קודם כל, יש אתרים למעקב אחר משלוחים בינלאומיים, כגון האתר הזה:
http://www.17track.net/en/result/post.shtml
תכניסי את מספר המעקב שהוא נתן לך, תראי מה זה רושם, ותשמרי צילום מסך של התוצאה. גם אם החבילה נעצרה במכס (וזה יכול להיות, ובאמת לדואר שלנו לא יהיה על זה רישום) - תוכלי לראות שחבילה כזו אכן יצאה מארה"ב.
שנית - במידה ועבר הזמן לו המוכר התחייב (תוכלי לראות מה מסגרת הזמנים כשאת נכנסת לפריט שקנית באיביי), את יכולה לפנות לאיביי.
מה שאני הייתי עושה, זה כותבת לו בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שפרק הזמן עבר ואת לא מעוניינת בפריטים ושיזכה אותך מיידית (ואם גם אין תיעוד על חבילה כזו שיצאה מארה"ב - מה טוב. צרפי לו את צילום המסך). אם הוא עדיין מנסה להתחמק - יש לך אפשרות להעביר את המקרה לבירור מול איביי (זה נמצא בעמוד של ההתכתבות בינכם - משהו בסגנון "escalate the case").
בכל מקרה - זה שאת חושבת שזה לא יגיע, זה ממש לא מידע רלוונטי. מה שמשנה פה זה העובדות: האם זה מספר מעקב אמיתי, האם הוא עמד בזמנים, ומה את רוצה לעשות עכשיו. אל תהיי עמומה, ואל תשאירי דברים לשיקולו. תהיי מנומסת ותכתבי את העובדות ומה את רוצה שיקרה עכשיו.
 

פיגרו1

New member
וואוו ממש ממש תודה, אגב באתר ששלחת לי כתוב:

הכותרת מתחילה ב Not Found
וזה ממשיך כך:
Origin (Not Found) United States
Destination (Unable To Track) Unknown
Status Not Found
Translate | Aim Language Not Translated
זה מחזק את הטענה נכון?
 

sheffys1

New member
כן - לגמרי נראה כמו מספר מעקב שהוא סתם נתן

בלי שום קשר לחבילה אמיתית.
ייתכן ואני טועה - אבל מהנסיון שלי, לכל הפחות יש תיעוד של ארץ היעד ושהחבילה עזבה את ארץ המקור.
 

פיגרו1

New member
תודה רבה רבה ואני גם חושבת שזה סתם מספר


 
למעלה