באג במערכת הקודים ברב-קו?

באג במערכת הקודים ברב-קו?

חשמול נתב"ג-תל אביב
היי, אז אחרי שעברו החגים והגיעו התלונות והצפיפויות הבלתי נסבלות ברכבת, נעלמו "העדכונים החיים" שהיו על פרויקט החשמול, ובערך מפתיחת הקו לא ראיתי איזשהו עדכון או התקדמות על הנתיב הקריטי הזה (מלבד השבתת תחנת מודיעין לסירוגין).

אז מישהו יודע מה מצב העבודות שם? משהו מתקדם שם?
או שהפיאסקו של קו האומה-נתבג ימשיך לנצח...
באג במערכת הקודים ברב-קו?
עליתי לקו 825. ביקשתי חופשי יומי גוש דן וחיפה. הואיל והנהג לא מכיר את הקוד, הצגתי לו פתק שהכנתי ובו קודים עיקריים. דא עקא, הנהג הסתכל רק על הקוד הראשון (גוש דן וירושלים, קוד 924) וחייב אותי בקוד השגוי.

חוץ מלהתעצבן על נהג שלא יודע לקרוא, איך ייתכן בכלל שבנסיעה בקו שאינו רלוונטי לגוש דן - ירושלים, אפשר לבצע חיוב על קוד שגוי? האם אין עבור כל קו הגבלה מובנית במערכת על הקודים האפשריים?

נראה לי שבפעם הבאה אכין פתקים נפרדים לכל קוד נסיעה...
 

נתנאל531

Well-known member
אאל"ט מערכת הכרטוס של אגד לא מסונכרנת עם GPS

באג במערכת הקודים ברב-קו?
עליתי לקו 825. ביקשתי חופשי יומי גוש דן וחיפה. הואיל והנהג לא מכיר את הקוד, הצגתי לו פתק שהכנתי ובו קודים עיקריים. דא עקא, הנהג הסתכל רק על הקוד הראשון (גוש דן וירושלים, קוד 924) וחייב אותי בקוד השגוי.

חוץ מלהתעצבן על נהג שלא יודע לקרוא, איך ייתכן בכלל שבנסיעה בקו שאינו רלוונטי לגוש דן - ירושלים, אפשר לבצע חיוב על קוד שגוי? האם אין עבור כל קו הגבלה מובנית במערכת על הקודים האפשריים?

נראה לי שבפעם הבאה אכין פתקים נפרדים לכל קוד נסיעה...
אאל"ט מערכת הכרטוס של אגד לא מסונכרנת עם GPS
ולכן ניתן לבקש הטענה של קודים לא-רלוונטיים.
&nbsp
מצד שני, לפעמים נוסעים מבקשים להטעין קודים להמשך הנסיעה, ואז יש לכך יתרון שכרטיסים נמכרים ללאנקשר למקטע הנסיעה.
&nbsp
במכונות של אגד מופיע שם הכרטיס ביחד עם הקוד, כך שהיה אפשר לראות לפני הטענה מה מוטען.
&nbsp
במקרה כמו שלך הכי טוב היה להגיד לנהג את הקוד הרלוונטי בלבד
 

arseny92

Well-known member
מנהל
המכשיר של אגד מאפשר כרטוס מלא מכל קו לכל חוזה ולכל קוד

באג במערכת הקודים ברב-קו?
עליתי לקו 825. ביקשתי חופשי יומי גוש דן וחיפה. הואיל והנהג לא מכיר את הקוד, הצגתי לו פתק שהכנתי ובו קודים עיקריים. דא עקא, הנהג הסתכל רק על הקוד הראשון (גוש דן וירושלים, קוד 924) וחייב אותי בקוד השגוי.

חוץ מלהתעצבן על נהג שלא יודע לקרוא, איך ייתכן בכלל שבנסיעה בקו שאינו רלוונטי לגוש דן - ירושלים, אפשר לבצע חיוב על קוד שגוי? האם אין עבור כל קו הגבלה מובנית במערכת על הקודים האפשריים?

נראה לי שבפעם הבאה אכין פתקים נפרדים לכל קוד נסיעה...
המכשיר של אגד מאפשר כרטוס מלא מכל קו לכל חוזה ולכל קוד
אאל"ט אפשר לשגות ונניח לתקף קוד 35 (תיקוף 70 יחידות ערך צבור מצפון/מרכז לאילת) בקו עירוני שכלל לא מבצע את הקו הרלוונטי, יתר מכך לבטל אפשר רק פעולה אחרונה (ואחרי הביטול, על הביטול מתיישבת פעולת ביטול של הביטול (תיקוף חוזר) ולא ביטול תיקוף של מי שלפניך (אם זה היה ניתן, אז זה היה מחייב סריקת הכרטיס של הנוסע הקודם כדי לרשום בו ביטול) ), אז אם מישהו מתקף מיד אחריך, אתה אוכל אותה עם הצורך לעשות בירורים במרכז שירות

אם היה עולה פקח, היית חוטף בגדול, כי לא רק שטענת חוזה לא נכון, אלא גם שתיקפת אותו (תשלום נמוך ממה שהיית אמור לשלם וגם נסיעה ללא כרטיס תקף)

גוש דן וחיפה זה קוד 919, והיית אמור להגיד קוד ולא להציג פתקים, הנהג אמור להתעסק בנהיגה ולא בקריאת פתקים של נוסעים

והנהג לא רק שלא שם לב לשם חוזה, אלא גם למחיר שונה, כי 924 עולה 32.50₪ ו-919 עולה 40₪

בנוסף, לך כנוסע - אל תבלבל קודים של חוזים, לבין קודים של סוגי טעינות, לבין קודים של סוג חוזה, לבין קודים של תיקופים של ערך צבור
 

846

Active member
שמת לב כמה סוגי קודים

המכשיר של אגד מאפשר כרטוס מלא מכל קו לכל חוזה ולכל קוד
אאל"ט אפשר לשגות ונניח לתקף קוד 35 (תיקוף 70 יחידות ערך צבור מצפון/מרכז לאילת) בקו עירוני שכלל לא מבצע את הקו הרלוונטי, יתר מכך לבטל אפשר רק פעולה אחרונה (ואחרי הביטול, על הביטול מתיישבת פעולת ביטול של הביטול (תיקוף חוזר) ולא ביטול תיקוף של מי שלפניך (אם זה היה ניתן, אז זה היה מחייב סריקת הכרטיס של הנוסע הקודם כדי לרשום בו ביטול) ), אז אם מישהו מתקף מיד אחריך, אתה אוכל אותה עם הצורך לעשות בירורים במרכז שירות

אם היה עולה פקח, היית חוטף בגדול, כי לא רק שטענת חוזה לא נכון, אלא גם שתיקפת אותו (תשלום נמוך ממה שהיית אמור לשלם וגם נסיעה ללא כרטיס תקף)

גוש דן וחיפה זה קוד 919, והיית אמור להגיד קוד ולא להציג פתקים, הנהג אמור להתעסק בנהיגה ולא בקריאת פתקים של נוסעים

והנהג לא רק שלא שם לב לשם חוזה, אלא גם למחיר שונה, כי 924 עולה 32.50₪ ו-919 עולה 40₪

בנוסף, לך כנוסע - אל תבלבל קודים של חוזים, לבין קודים של סוגי טעינות, לבין קודים של סוג חוזה, לבין קודים של תיקופים של ערך צבור
שמת לב כמה סוגי קודים
הזכרת במשפט אחד?
אני לא בטוח שמי שכתב את הרשימה במשרד התחבורה יכול למצא את הידים והרגלים......
בטח לא נהג באמצע הנסיעה או אפילו בזמן העמידה בתחנה.
יש קווים שיש להם טבלה של עשר או יותר רשומות של קודי חו"ח התקפים באותו קו.
ניראה לך שאפשר להכיר את הכל ולזכור את הכל?
אני ידוע כקפדן וגם אני לא תמיד מסתדר עם הטבלאות.
 
תודה למגיבים.

באג במערכת הקודים ברב-קו?
עליתי לקו 825. ביקשתי חופשי יומי גוש דן וחיפה. הואיל והנהג לא מכיר את הקוד, הצגתי לו פתק שהכנתי ובו קודים עיקריים. דא עקא, הנהג הסתכל רק על הקוד הראשון (גוש דן וירושלים, קוד 924) וחייב אותי בקוד השגוי.

חוץ מלהתעצבן על נהג שלא יודע לקרוא, איך ייתכן בכלל שבנסיעה בקו שאינו רלוונטי לגוש דן - ירושלים, אפשר לבצע חיוב על קוד שגוי? האם אין עבור כל קו הגבלה מובנית במערכת על הקודים האפשריים?

נראה לי שבפעם הבאה אכין פתקים נפרדים לכל קוד נסיעה...
תודה למגיבים.
לשמחתי לא היה פקח במהלך הנסיעה, אבל בשורה התחתונה שילמתי יותר על הנסיעות היום מאשר אם הנהג היה מטעין את הקוד הנכון.

לגבי אמירה מילולית של הקוד, כיוון שאני כבד שמיעה ודיבורי לא תמיד ברור לאנשים זרים, מעדיף להימנע מכך, אבל אשתדל שבפעם הבאה רישום הקודים יהיה ידידותי יותר גם לנהגים.
 
למעלה