אבי בן דוד
New member
אפשר לטוס בכיף, ויש גם אנשים טובים.
למרות אוירת הדיכדוך הפושה גם בפורום זה, שאינו אלא מיקורוקוסמוס של החרא האופף את מדינתנו בכלל, חייב לציין אני כי יש גם רגעים נעימים בתעופה וגם אנשים טובים באמצע הדרך. ביום חמישי לקחתי נאבאחו עם 6 אנשים לסופ"ש באילת. טיסה בכיף, למרות 30 קשר רוח אף, המראה מהרצליה לפני הסגירה ונחיתה באילת בעלטה. ובפיינל פגשתי את האיש הטוב הראשון: דרום מעביר אותי אחרי סמר לאילת בגובה 7, ואילת מבשר לי כי אני אחד ל 21. יעני, דוך. אני במטוס לא מדוחס, עם נוסעים לרבות ילדים. לא מצב להנמיך 2000 רגל בדקה. כבר בתחילת ההנמכה אני רואה את אורות המסלול מולי, בגובה 5000. אני מבקש מהפקח לבצע 360 בפיינל לאחר חליפת באר אורה מטעמי נוחות הנוסעים, והוא מאשר לי מיד תוך הנחייה ל ATR שמאחורי לא להנמיך בינתיים. איש ארקיע מבקש הסבר באסרטיביות יתרה, והפקח עונה לו במתינות כי יסביר לו אח"כ. היום רציתי לחזור, והתעניינתי במזג האויר. שוב, מטעמי נוחות הנוסעים. לא כיף להעביר נוסעים לרבות שתי ילדות בתוך רכבת הרים של ענני גשם במהירות של 190 KTAS. אני מצלצל למטאורולוגיה, רק לשאול מתי יכנס הגשם. והוא, לא מוכן. רק בפקס. טוב, אמרתי. בפקס. אה, אמר לי. אבל אני עובד עכשיו על תחזית מעודכנת, תהיה רק בעשר. טוב, ביקשתי, שלח בעשר. לא קיבלתי דבר. לפיכך, צלצלתי למודיעין טיס ש"ד. בלי שום בעיה נתן לי תחזית אצבע ללא שום מחוייבות, אמר לי כי העננים נראים לו כך וכך והגשם כבר היה בב"ג ונס ציונה. הנה איש טוב שני. והאיש השלישי הטוב היה פישר במרכז התיאום באילת. ביקשתי הסעה למטוס, הואיל ואחד מנוסעי תרם רגל למולדת בחווה הסינית. תוך חצי שניה הגיע רכב. התחזית נראתה בסדר גמור, וטסנו בכיף חזרה במהירות קרקעית של 220 קשר, 50 דקות מהמראה ועד נחיתה. קצת גשם בהנמכה מ SIVAK, אבל לא שום עמוד שחור עד השמיים.... שבוע טוב.
למרות אוירת הדיכדוך הפושה גם בפורום זה, שאינו אלא מיקורוקוסמוס של החרא האופף את מדינתנו בכלל, חייב לציין אני כי יש גם רגעים נעימים בתעופה וגם אנשים טובים באמצע הדרך. ביום חמישי לקחתי נאבאחו עם 6 אנשים לסופ"ש באילת. טיסה בכיף, למרות 30 קשר רוח אף, המראה מהרצליה לפני הסגירה ונחיתה באילת בעלטה. ובפיינל פגשתי את האיש הטוב הראשון: דרום מעביר אותי אחרי סמר לאילת בגובה 7, ואילת מבשר לי כי אני אחד ל 21. יעני, דוך. אני במטוס לא מדוחס, עם נוסעים לרבות ילדים. לא מצב להנמיך 2000 רגל בדקה. כבר בתחילת ההנמכה אני רואה את אורות המסלול מולי, בגובה 5000. אני מבקש מהפקח לבצע 360 בפיינל לאחר חליפת באר אורה מטעמי נוחות הנוסעים, והוא מאשר לי מיד תוך הנחייה ל ATR שמאחורי לא להנמיך בינתיים. איש ארקיע מבקש הסבר באסרטיביות יתרה, והפקח עונה לו במתינות כי יסביר לו אח"כ. היום רציתי לחזור, והתעניינתי במזג האויר. שוב, מטעמי נוחות הנוסעים. לא כיף להעביר נוסעים לרבות שתי ילדות בתוך רכבת הרים של ענני גשם במהירות של 190 KTAS. אני מצלצל למטאורולוגיה, רק לשאול מתי יכנס הגשם. והוא, לא מוכן. רק בפקס. טוב, אמרתי. בפקס. אה, אמר לי. אבל אני עובד עכשיו על תחזית מעודכנת, תהיה רק בעשר. טוב, ביקשתי, שלח בעשר. לא קיבלתי דבר. לפיכך, צלצלתי למודיעין טיס ש"ד. בלי שום בעיה נתן לי תחזית אצבע ללא שום מחוייבות, אמר לי כי העננים נראים לו כך וכך והגשם כבר היה בב"ג ונס ציונה. הנה איש טוב שני. והאיש השלישי הטוב היה פישר במרכז התיאום באילת. ביקשתי הסעה למטוס, הואיל ואחד מנוסעי תרם רגל למולדת בחווה הסינית. תוך חצי שניה הגיע רכב. התחזית נראתה בסדר גמור, וטסנו בכיף חזרה במהירות קרקעית של 220 קשר, 50 דקות מהמראה ועד נחיתה. קצת גשם בהנמכה מ SIVAK, אבל לא שום עמוד שחור עד השמיים.... שבוע טוב.