אז למה בעצם משרד התחבורה כל כך אטום?

מצב
הנושא נעול.
אז למה בעצם משרד התחבורה כל כך אטום?

אז למה בעצם משרד התחבורה כל כך אטום?
אני יכול בהסתייגות מסוימת להבין ששינוי הוא תהליך בירוקרטי במיוחד כאשר השינוי דורש משאבים נוספים, עירוב של גורמים רבים ועוד...
אבל בכל הקשור לתחבורה ציבורית ניכר שמשרד התחבורה הוא האולימפוס וכל ניתיניו (חברות התחבורה והמשתמשים) כפופים לצווים שלו ואין לנו יכולת להתנגד או לשנות...

אז נשאלת השאלה,
אם קבוצת אזרחים מבקשת להוסיף תחנה במסלול של קו קיים - למה לעזזל משרד התחבורה צריך חודשים אם לא שנים כדי לבחון בקשה כזאת?
אני כבר לא מדבר על מהות ההחלטה, אלא רק על להחזיר תשובה "החלטנו כן" או ה"החלטנו לא".

למה כל הזמן משתמשים שם במילה 'ביקוש' כאשר הם בכלל לא יודעים לבדוק אם יש ביקוש?
 

DRORIKO8

New member
אולי תפרט על איזה קו ותחנה מדובר?

אז למה בעצם משרד התחבורה כל כך אטום?
אני יכול בהסתייגות מסוימת להבין ששינוי הוא תהליך בירוקרטי במיוחד כאשר השינוי דורש משאבים נוספים, עירוב של גורמים רבים ועוד...
אבל בכל הקשור לתחבורה ציבורית ניכר שמשרד התחבורה הוא האולימפוס וכל ניתיניו (חברות התחבורה והמשתמשים) כפופים לצווים שלו ואין לנו יכולת להתנגד או לשנות...

אז נשאלת השאלה,
אם קבוצת אזרחים מבקשת להוסיף תחנה במסלול של קו קיים - למה לעזזל משרד התחבורה צריך חודשים אם לא שנים כדי לבחון בקשה כזאת?
אני כבר לא מדבר על מהות ההחלטה, אלא רק על להחזיר תשובה "החלטנו כן" או ה"החלטנו לא".

למה כל הזמן משתמשים שם במילה 'ביקוש' כאשר הם בכלל לא יודעים לבדוק אם יש ביקוש?
אולי תפרט על איזה קו ותחנה מדובר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה