אופנים ברכבת - זה סוף הסיפור?

מצב
הנושא נעול.
אופנים ברכבת - זה סוף הסיפור?

אופנים ברכבת - זה סוף הסיפור?
כאן מצאתי שרשור ענק של חובבי אופניים שמעונינים להעלות אופניים לרכבת, אולי מישהו עם קשרים ברכבת (אבייתר אולי תוכל להשתמש בקשרים מירושליים?), יוכל לעזור להם?
 
האמת שהרבה פעמים ניסינו לשכנע

אופנים ברכבת - זה סוף הסיפור?
כאן מצאתי שרשור ענק של חובבי אופניים שמעונינים להעלות אופניים לרכבת, אולי מישהו עם קשרים ברכבת (אבייתר אולי תוכל להשתמש בקשרים מירושליים?), יוכל לעזור להם?
האמת שהרבה פעמים ניסינו לשכנע
כל מיני גורמים ברכבת בנחיצותו של הדבר ואני מסכים שזה לא הוגן כלפי הרוכבים. בקרונות הטילטינג יש מקום מיוחד לאופניים אך הללו ככל הנראה לא יירכשו לצערם של כולנו. אם אכן תתגבר הדרישה ויהיה לובי חזק לעניין, יתכן שמישהוא ברכבת עשוי לתת דעתו בנושא באופן רציני. אני חושב שקיים צורך לפנות לאיזה ח"כ בנושא אך לא בטוח בכך שמשהו בנושא יזוז וגם אם כן, נראה שלא בעתיד הקרוב. ביי.
 
ד"א דוקטר....

האמת שהרבה פעמים ניסינו לשכנע
כל מיני גורמים ברכבת בנחיצותו של הדבר ואני מסכים שזה לא הוגן כלפי הרוכבים. בקרונות הטילטינג יש מקום מיוחד לאופניים אך הללו ככל הנראה לא יירכשו לצערם של כולנו. אם אכן תתגבר הדרישה ויהיה לובי חזק לעניין, יתכן שמישהוא ברכבת עשוי לתת דעתו בנושא באופן רציני. אני חושב שקיים צורך לפנות לאיזה ח"כ בנושא אך לא בטוח בכך שמשהו בנושא יזוז וגם אם כן, נראה שלא בעתיד הקרוב. ביי.
ד"א דוקטר....
אתה יודע למי אפשר "להציק", או למי יהיה יותר טוב עם "יציקו" בנושא הזה? (מה שמו ומה תפקידו בר"י?)
 
אולי ח"כ אברהם פורז יוכל לסייע ??

ד"א דוקטר....
אתה יודע למי אפשר "להציק", או למי יהיה יותר טוב עם "יציקו" בנושא הזה? (מה שמו ומה תפקידו בר"י?)
אולי ח"כ אברהם פורז יוכל לסייע ??
יש לו רגישות לדברים כאלה ואולי אם הם יפנו אליו, הוא יבין לליבם ויסייע להם.
 

צחקן

New member
אופניים/קורקינט ברכבת.

אולי ח"כ אברהם פורז יוכל לסייע ??
יש לו רגישות לדברים כאלה ואולי אם הם יפנו אליו, הוא יבין לליבם ויסייע להם.
אופניים/קורקינט ברכבת.
ב"ה בתור אחד שנסוע בקוקינט פעם ביום בממוצע, אני יכול להגיד שזה כלי נוח מאוד ואם יאפשר לקורקינט/אופניים להיות ברכת זה יכול למשוך יותר מ100,000נוסעים ביום להערכתי.
 

omer landau

New member
קורקינט זה אפשרי..

אופניים/קורקינט ברכבת.
ב"ה בתור אחד שנסוע בקוקינט פעם ביום בממוצע, אני יכול להגיד שזה כלי נוח מאוד ואם יאפשר לקורקינט/אופניים להיות ברכת זה יכול למשוך יותר מ100,000נוסעים ביום להערכתי.
קורקינט זה אפשרי..
אם יש לך קורקינט כמו שהיה לכולם עד לא מזמן אז לא נראה לי שתיהיה בעיה אתה מכניס אותו לתיק או לשקית כי זה לא תופס הרבה מקום אבל אופניים זה כלי גדול ואני די מבין למה הם לא מרשים להכניס מקום נורמלי לשים את האופניים במהלך הנסיעה זה בכניסה לקרון במקום המיועד לכיסאות גלגלים וכאשר אתה יורד או עולה עם האופניים זה חוסם אנשים אחרים מלהיכנס או לצאת לדעתי אופניים זה הוגן שהם לא מרשים להכניס אתה יכול לחכות לרכבת הקלה כמה שנים טובות \רולר\קורקינט או לא יודע מה חחח
---------------------
 

omer landau

New member
אם כמה עשרות אלפים ביום נוסעים ב...

קורקינט זה אפשרי..
אם יש לך קורקינט כמו שהיה לכולם עד לא מזמן אז לא נראה לי שתיהיה בעיה אתה מכניס אותו לתיק או לשקית כי זה לא תופס הרבה מקום אבל אופניים זה כלי גדול ואני די מבין למה הם לא מרשים להכניס מקום נורמלי לשים את האופניים במהלך הנסיעה זה בכניסה לקרון במקום המיועד לכיסאות גלגלים וכאשר אתה יורד או עולה עם האופניים זה חוסם אנשים אחרים מלהיכנס או לצאת לדעתי אופניים זה הוגן שהם לא מרשים להכניס אתה יכול לחכות לרכבת הקלה כמה שנים טובות \רולר\קורקינט או לא יודע מה חחח
---------------------
אם כמה עשרות אלפים ביום נוסעים ב...
רכבת ורוצים לשלב אופניים אפשר להחליף את האיי סי והדאבל בקרונות משא חחח סתתתתם
 

אדיה

New member
על מה מבוססת ההערכה שלך?

אופניים/קורקינט ברכבת.
ב"ה בתור אחד שנסוע בקוקינט פעם ביום בממוצע, אני יכול להגיד שזה כלי נוח מאוד ואם יאפשר לקורקינט/אופניים להיות ברכת זה יכול למשוך יותר מ100,000נוסעים ביום להערכתי.
על מה מבוססת ההערכה שלך?
ולפי הערכתך המלומדת - כמה נוסעים ביום יש עכשיו ברכבת ישראל?
 
כיום יש כ-50 עד 70 אלף נוסעים ביום

על מה מבוססת ההערכה שלך?
ולפי הערכתך המלומדת - כמה נוסעים ביום יש עכשיו ברכבת ישראל?
כיום יש כ-50 עד 70 אלף נוסעים ביום
ברכבת. רובם הגדול חיילים וסטודנטים. אגב, צחקן, קשה להתייחס לדעתו כמלומדת כי למיטב ידיעתי הוא אפילו לא בר מצוה...
 

יהוושע

New member
ד"ר , ד"ר , " ח"כ " אברהם פורז? אוי

אולי ח"כ אברהם פורז יוכל לסייע ??
יש לו רגישות לדברים כאלה ואולי אם הם יפנו אליו, הוא יבין לליבם ויסייע להם.
ד"ר , ד"ר , " ח"כ " אברהם פורז? אוי
ויי , ויי , ויי , הלא הוא שר הפנים , ריבינע של עילם , וכי למה זה תפחית מערכו? aderabee , אולי במעמדו זה יש לו עוד יותר השפעה?
 
זה הוא שאמרתי ידידי: הוא יכול לסייע

ד"ר , ד"ר , " ח"כ " אברהם פורז? אוי
ויי , ויי , ויי , הלא הוא שר הפנים , ריבינע של עילם , וכי למה זה תפחית מערכו? aderabee , אולי במעמדו זה יש לו עוד יותר השפעה?
זה הוא שאמרתי ידידי: הוא יכול לסייע
 

עומר M

New member
אופניים ברכבת - רעיון רע מאוד

אופנים ברכבת - זה סוף הסיפור?
כאן מצאתי שרשור ענק של חובבי אופניים שמעונינים להעלות אופניים לרכבת, אולי מישהו עם קשרים ברכבת (אבייתר אולי תוכל להשתמש בקשרים מירושליים?), יוכל לעזור להם?
אופניים ברכבת - רעיון רע מאוד
אני נוסע מדי יום ברכבת כבר שנים ואני אומר לכם שזה רעיון רע ומאוד לא מוצלח מבחינה פרקטית. נסו לחשוב על כל אי הנוחות הכרוחה בכך: יום ראשון אביב ונעים. אתה מפדל להנאתך לתחנת הרכבת הקרובה בדרכך לעבודה. המאבטח עוצר אותך בכניסה לבדיקה ואתה נאלץ להעמיד את אופניך בפתח בעודך חוסם את הכניסה לכל הנוסעים המסכנים שמנסים להיכנס לתחנה ובכך יוצר פקק ענק בכניסה. לאחר מכן אתה נכנס לתוך התחנה ונאלץ לנווט את אופניך בין ההמון ההומה בתוך התחנה. כמו שחסמת את הכניסה לתחנה באמצעות רכבך הדו גלגלי, עכשיו אתה חוסם את הגישה למכונת הכרטיסים כמו שחסמת את פתח הכניסה. לאחר שקנית את הכרטיס הנכסף, המכשול הבא העמוד בדרכך הוא המחסום שמפריד בין לובי התחנה לרציף (זה שצריך להעביר בו את הכרטיס כדי לעבור לרציף). אתה מקלל מעמקי ליבך את האדם שהמציא את המתקן הזדוני הזה שכל כך לא מתאים למעבר עם אופניים. בזמן שאתה מתלבט איך לעזאזל לעבור את המתקן הזה עם זוג אופניים ההמון העומד מאחוריך כבר עצבני עליך (הם עוד זוכרים איך עיכבת אותם בפתח התחנה). לבסוף אתה פונה למאבטח הממורמר שיפתח לך את השער הקטן שליד המחסומים כדי שתוכל לעבור. לאחר ויכוח חסר תועלת של כמה דקות הוא לבסוף פותח לך את השער הקטן שבגלל רוחבו אתה נאלץ לעבור אותו עם האופניים תוך כדי הליכה הצידה. כעת אתה עושה דרכך ברציף ההומה והצפוף, מדי פעם נתקל שלא בכוונה באחד מההולכים והשבים עם האופניים שזורק לעברך קללה עסיסית. עתה אתה מדדה דרכך דרך המעבר התת קרקעי בדרך אתה עולה ויורד במדרגות שכל כך לא בנויות למעבר אופניים. כאשר מגיעה הרכת לרציף אתה מגלה כי קרונות הרכבת הם קרונות האסלניגן המיושנים (למי שלא יודע מדובר בקרונות עם דלתות לא חשמליות צרות מאוד שלמרגלותיהם מדרגות). במקרה הרע: אתה רואה שהקרון מפוצץ באנשים עד אפס מקום - גם במעבר - ואין שום סיכוי שתצליח לעלות לרכבת עם רכב דו גלגלי, ולפיכף אתה נאלץ לחכות לרכבת הבאה בתור רק כדי לגלות שגם היא מפוצצת עד אפס מקום כקודמתה. במקרה הטוב: אתה מצליח בקושי רב לעלות עם האופניים לרכבת.אם היה לך מזל ומדובר ברכת עם דלתות חשמליות ומעבר רחב אז יהיה לך אולי קצת יותר קל לעלות איתם לרכבת. אתה נכנס לקרון עם האופניים במעבר הצר (למי שלא יודע, המעברים ברכבות בישראל הם צרים, כמו גם מקומות הישיבה) וחוסם לחלוטין את המעבר בקרון. . הבחור עם עגלת המזון שמוכר דברי שתייה ומאכל במחירים מופקעים צועק עליך שתזיז את האופניים כדי שהוא יוכל לעבור ומה פתאום אתה עולה לרכבת עם אופניים. אתה נאלץ לנוע עם האופניים עד לקצה הקרון שם אתה חוסם את הכניסה לקרון. כאשר אתה מגיע סוף סוף לתחנה שלך אתה נתקל שוב בכל ה"מכשולים" שנתקלת בהם בכניסה: המעבר הצר ביציאה מהקרון, המדרגות במעבר התת קרקעי, המחסום ביציאה מהרציף, פתח הכניסה. כעת אתה נוסע לעבודה על מדרכה/כביש שאינם מותאמים לנסיעת אופניים תוך שאתה מקלל את הרגע בו החלטת לקחת את האופניים בעבודה, וכבר עכשיו אתה מיואש מהמחשבה שבדרך חזרה הביתה תאלץ לעבור שוב את הסיוט הזה של נסיעה עם אופניים ברכבת. לסיכום: אנשיים - רדו בבקשה מהרעיון הטפשי הזה של נסיעה עם אופניים ברכבת. זה רעיון רע מאוד, לא פרקטי ולא מתאים למדינה שלנו. יתכן שמי שהגה פה את הרעיון הזה לא נוסע ברכבת ולא מכיר את הבעיות הנלוות בנסיעה ברככת, או שראה בהולנד או במקום אחר אנשים נוסעים עם אופניים ברכבת, או שפשוט זה נראה לא רעיון נחמד ולא טרח לחשוב עד הסוף על ההשלכות הנובעות מהדבר. עברתי כאן על התגובות האחרות בפורום זה וכולן היו תגובות נלהבות. לא יכול להיות שאני היחיד שחושב שזה רעיון רע. אני שמח מאוד שרכבת ישראל אוסרת על נסיעה עם אופניים ברכבת שכן מהלך כזה יהפוך את הנסיעה ברכבת לסיוט בלתי נסבל.
 

curi

New member
אם כבר אופניים...

אופניים ברכבת - רעיון רע מאוד
אני נוסע מדי יום ברכבת כבר שנים ואני אומר לכם שזה רעיון רע ומאוד לא מוצלח מבחינה פרקטית. נסו לחשוב על כל אי הנוחות הכרוחה בכך: יום ראשון אביב ונעים. אתה מפדל להנאתך לתחנת הרכבת הקרובה בדרכך לעבודה. המאבטח עוצר אותך בכניסה לבדיקה ואתה נאלץ להעמיד את אופניך בפתח בעודך חוסם את הכניסה לכל הנוסעים המסכנים שמנסים להיכנס לתחנה ובכך יוצר פקק ענק בכניסה. לאחר מכן אתה נכנס לתוך התחנה ונאלץ לנווט את אופניך בין ההמון ההומה בתוך התחנה. כמו שחסמת את הכניסה לתחנה באמצעות רכבך הדו גלגלי, עכשיו אתה חוסם את הגישה למכונת הכרטיסים כמו שחסמת את פתח הכניסה. לאחר שקנית את הכרטיס הנכסף, המכשול הבא העמוד בדרכך הוא המחסום שמפריד בין לובי התחנה לרציף (זה שצריך להעביר בו את הכרטיס כדי לעבור לרציף). אתה מקלל מעמקי ליבך את האדם שהמציא את המתקן הזדוני הזה שכל כך לא מתאים למעבר עם אופניים. בזמן שאתה מתלבט איך לעזאזל לעבור את המתקן הזה עם זוג אופניים ההמון העומד מאחוריך כבר עצבני עליך (הם עוד זוכרים איך עיכבת אותם בפתח התחנה). לבסוף אתה פונה למאבטח הממורמר שיפתח לך את השער הקטן שליד המחסומים כדי שתוכל לעבור. לאחר ויכוח חסר תועלת של כמה דקות הוא לבסוף פותח לך את השער הקטן שבגלל רוחבו אתה נאלץ לעבור אותו עם האופניים תוך כדי הליכה הצידה. כעת אתה עושה דרכך ברציף ההומה והצפוף, מדי פעם נתקל שלא בכוונה באחד מההולכים והשבים עם האופניים שזורק לעברך קללה עסיסית. עתה אתה מדדה דרכך דרך המעבר התת קרקעי בדרך אתה עולה ויורד במדרגות שכל כך לא בנויות למעבר אופניים. כאשר מגיעה הרכת לרציף אתה מגלה כי קרונות הרכבת הם קרונות האסלניגן המיושנים (למי שלא יודע מדובר בקרונות עם דלתות לא חשמליות צרות מאוד שלמרגלותיהם מדרגות). במקרה הרע: אתה רואה שהקרון מפוצץ באנשים עד אפס מקום - גם במעבר - ואין שום סיכוי שתצליח לעלות לרכבת עם רכב דו גלגלי, ולפיכף אתה נאלץ לחכות לרכבת הבאה בתור רק כדי לגלות שגם היא מפוצצת עד אפס מקום כקודמתה. במקרה הטוב: אתה מצליח בקושי רב לעלות עם האופניים לרכבת.אם היה לך מזל ומדובר ברכת עם דלתות חשמליות ומעבר רחב אז יהיה לך אולי קצת יותר קל לעלות איתם לרכבת. אתה נכנס לקרון עם האופניים במעבר הצר (למי שלא יודע, המעברים ברכבות בישראל הם צרים, כמו גם מקומות הישיבה) וחוסם לחלוטין את המעבר בקרון. . הבחור עם עגלת המזון שמוכר דברי שתייה ומאכל במחירים מופקעים צועק עליך שתזיז את האופניים כדי שהוא יוכל לעבור ומה פתאום אתה עולה לרכבת עם אופניים. אתה נאלץ לנוע עם האופניים עד לקצה הקרון שם אתה חוסם את הכניסה לקרון. כאשר אתה מגיע סוף סוף לתחנה שלך אתה נתקל שוב בכל ה"מכשולים" שנתקלת בהם בכניסה: המעבר הצר ביציאה מהקרון, המדרגות במעבר התת קרקעי, המחסום ביציאה מהרציף, פתח הכניסה. כעת אתה נוסע לעבודה על מדרכה/כביש שאינם מותאמים לנסיעת אופניים תוך שאתה מקלל את הרגע בו החלטת לקחת את האופניים בעבודה, וכבר עכשיו אתה מיואש מהמחשבה שבדרך חזרה הביתה תאלץ לעבור שוב את הסיוט הזה של נסיעה עם אופניים ברכבת. לסיכום: אנשיים - רדו בבקשה מהרעיון הטפשי הזה של נסיעה עם אופניים ברכבת. זה רעיון רע מאוד, לא פרקטי ולא מתאים למדינה שלנו. יתכן שמי שהגה פה את הרעיון הזה לא נוסע ברכבת ולא מכיר את הבעיות הנלוות בנסיעה ברככת, או שראה בהולנד או במקום אחר אנשים נוסעים עם אופניים ברכבת, או שפשוט זה נראה לא רעיון נחמד ולא טרח לחשוב עד הסוף על ההשלכות הנובעות מהדבר. עברתי כאן על התגובות האחרות בפורום זה וכולן היו תגובות נלהבות. לא יכול להיות שאני היחיד שחושב שזה רעיון רע. אני שמח מאוד שרכבת ישראל אוסרת על נסיעה עם אופניים ברכבת שכן מהלך כזה יהפוך את הנסיעה ברכבת לסיוט בלתי נסבל.
אם כבר אופניים...
אני מציע שבתחנות הרכבת יבנו מתקנים להחנייה והשכרה של אופניים כך שלמשל מי שנוסע מהרצליה לת"א יוכל לנסוע לתחנה בהרצליה באופנים, להחנות אותם במתקן החנייה, לנסוע ברכבת לת"א ולהשכיר אופניים, וכשיחזיר אותם בסוף היום יקבל את רוב הכסף בחזרה. מה אתם אומרים?
 

omer landau

New member
בת"א השלום נראה לי שמשכירים קטנועים

אם כבר אופניים...
אני מציע שבתחנות הרכבת יבנו מתקנים להחנייה והשכרה של אופניים כך שלמשל מי שנוסע מהרצליה לת"א יוכל לנסוע לתחנה בהרצליה באופנים, להחנות אותם במתקן החנייה, לנסוע ברכבת לת"א ולהשכיר אופניים, וכשיחזיר אותם בסוף היום יקבל את רוב הכסף בחזרה. מה אתם אומרים?
בת"א השלום נראה לי שמשכירים קטנועים
 

איליה.

New member
אבל לא לכל אחד יש רשיון לקטנוע.

בת"א השלום נראה לי שמשכירים קטנועים
אבל לא לכל אחד יש רשיון לקטנוע.
לדעתי השכרת אופניים היא רעיון מעולה. הידעתם שאין בתל אביב אף מקום שבו משכירים אופניים?
 

omer landau

New member
לגבי אופניים

אבל לא לכל אחד יש רשיון לקטנוע.
לדעתי השכרת אופניים היא רעיון מעולה. הידעתם שאין בתל אביב אף מקום שבו משכירים אופניים?
לגבי אופניים
לדעתי זה רעיון מצוין להשכיר אופניים(רוצה לפתוח עסק??) אבל לגבי הכנסת אופניים לרכבות אז זאת בעיה כיום לדעתי השכרת אופניים היא אפשרות יותר הגיונית
 

cmr

New member
אופניים

אם כבר אופניים...
אני מציע שבתחנות הרכבת יבנו מתקנים להחנייה והשכרה של אופניים כך שלמשל מי שנוסע מהרצליה לת"א יוכל לנסוע לתחנה בהרצליה באופנים, להחנות אותם במתקן החנייה, לנסוע ברכבת לת"א ולהשכיר אופניים, וכשיחזיר אותם בסוף היום יקבל את רוב הכסף בחזרה. מה אתם אומרים?
אופניים
שהרכבת או הרשות המקומית תבנה מתקן להחסנת האופניים בתחנת הרכבת, כפי שנהוג בהולנד שהיא מדינה שתושביה בעלי מודעות לרכיבה על אופניים.
 
אז בא תסביר לי ולשאר הגולשים

אופניים ברכבת - רעיון רע מאוד
אני נוסע מדי יום ברכבת כבר שנים ואני אומר לכם שזה רעיון רע ומאוד לא מוצלח מבחינה פרקטית. נסו לחשוב על כל אי הנוחות הכרוחה בכך: יום ראשון אביב ונעים. אתה מפדל להנאתך לתחנת הרכבת הקרובה בדרכך לעבודה. המאבטח עוצר אותך בכניסה לבדיקה ואתה נאלץ להעמיד את אופניך בפתח בעודך חוסם את הכניסה לכל הנוסעים המסכנים שמנסים להיכנס לתחנה ובכך יוצר פקק ענק בכניסה. לאחר מכן אתה נכנס לתוך התחנה ונאלץ לנווט את אופניך בין ההמון ההומה בתוך התחנה. כמו שחסמת את הכניסה לתחנה באמצעות רכבך הדו גלגלי, עכשיו אתה חוסם את הגישה למכונת הכרטיסים כמו שחסמת את פתח הכניסה. לאחר שקנית את הכרטיס הנכסף, המכשול הבא העמוד בדרכך הוא המחסום שמפריד בין לובי התחנה לרציף (זה שצריך להעביר בו את הכרטיס כדי לעבור לרציף). אתה מקלל מעמקי ליבך את האדם שהמציא את המתקן הזדוני הזה שכל כך לא מתאים למעבר עם אופניים. בזמן שאתה מתלבט איך לעזאזל לעבור את המתקן הזה עם זוג אופניים ההמון העומד מאחוריך כבר עצבני עליך (הם עוד זוכרים איך עיכבת אותם בפתח התחנה). לבסוף אתה פונה למאבטח הממורמר שיפתח לך את השער הקטן שליד המחסומים כדי שתוכל לעבור. לאחר ויכוח חסר תועלת של כמה דקות הוא לבסוף פותח לך את השער הקטן שבגלל רוחבו אתה נאלץ לעבור אותו עם האופניים תוך כדי הליכה הצידה. כעת אתה עושה דרכך ברציף ההומה והצפוף, מדי פעם נתקל שלא בכוונה באחד מההולכים והשבים עם האופניים שזורק לעברך קללה עסיסית. עתה אתה מדדה דרכך דרך המעבר התת קרקעי בדרך אתה עולה ויורד במדרגות שכל כך לא בנויות למעבר אופניים. כאשר מגיעה הרכת לרציף אתה מגלה כי קרונות הרכבת הם קרונות האסלניגן המיושנים (למי שלא יודע מדובר בקרונות עם דלתות לא חשמליות צרות מאוד שלמרגלותיהם מדרגות). במקרה הרע: אתה רואה שהקרון מפוצץ באנשים עד אפס מקום - גם במעבר - ואין שום סיכוי שתצליח לעלות לרכבת עם רכב דו גלגלי, ולפיכף אתה נאלץ לחכות לרכבת הבאה בתור רק כדי לגלות שגם היא מפוצצת עד אפס מקום כקודמתה. במקרה הטוב: אתה מצליח בקושי רב לעלות עם האופניים לרכבת.אם היה לך מזל ומדובר ברכת עם דלתות חשמליות ומעבר רחב אז יהיה לך אולי קצת יותר קל לעלות איתם לרכבת. אתה נכנס לקרון עם האופניים במעבר הצר (למי שלא יודע, המעברים ברכבות בישראל הם צרים, כמו גם מקומות הישיבה) וחוסם לחלוטין את המעבר בקרון. . הבחור עם עגלת המזון שמוכר דברי שתייה ומאכל במחירים מופקעים צועק עליך שתזיז את האופניים כדי שהוא יוכל לעבור ומה פתאום אתה עולה לרכבת עם אופניים. אתה נאלץ לנוע עם האופניים עד לקצה הקרון שם אתה חוסם את הכניסה לקרון. כאשר אתה מגיע סוף סוף לתחנה שלך אתה נתקל שוב בכל ה"מכשולים" שנתקלת בהם בכניסה: המעבר הצר ביציאה מהקרון, המדרגות במעבר התת קרקעי, המחסום ביציאה מהרציף, פתח הכניסה. כעת אתה נוסע לעבודה על מדרכה/כביש שאינם מותאמים לנסיעת אופניים תוך שאתה מקלל את הרגע בו החלטת לקחת את האופניים בעבודה, וכבר עכשיו אתה מיואש מהמחשבה שבדרך חזרה הביתה תאלץ לעבור שוב את הסיוט הזה של נסיעה עם אופניים ברכבת. לסיכום: אנשיים - רדו בבקשה מהרעיון הטפשי הזה של נסיעה עם אופניים ברכבת. זה רעיון רע מאוד, לא פרקטי ולא מתאים למדינה שלנו. יתכן שמי שהגה פה את הרעיון הזה לא נוסע ברכבת ולא מכיר את הבעיות הנלוות בנסיעה ברככת, או שראה בהולנד או במקום אחר אנשים נוסעים עם אופניים ברכבת, או שפשוט זה נראה לא רעיון נחמד ולא טרח לחשוב עד הסוף על ההשלכות הנובעות מהדבר. עברתי כאן על התגובות האחרות בפורום זה וכולן היו תגובות נלהבות. לא יכול להיות שאני היחיד שחושב שזה רעיון רע. אני שמח מאוד שרכבת ישראל אוסרת על נסיעה עם אופניים ברכבת שכן מהלך כזה יהפוך את הנסיעה ברכבת לסיוט בלתי נסבל.
אז בא תסביר לי ולשאר הגולשים
איך זה לא קורה בהולנד, שוויץ וגרמניה, כל הסיוט שאתה מתאר? שם, בשלוש מדינות אלו, מאוד מקובל לסוע עם האפניים ברכבת.
 

עומר M

New member
עם כל הכבוד לרכבת ישראל...

אז בא תסביר לי ולשאר הגולשים
איך זה לא קורה בהולנד, שוויץ וגרמניה, כל הסיוט שאתה מתאר? שם, בשלוש מדינות אלו, מאוד מקובל לסוע עם האפניים ברכבת.
עם כל הכבוד לרכבת ישראל...
רמת השירות ברכבת ישראל עדיין לא הגיעה להולנד ושוייץ. הלואי שנגיע לזה יום אחד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה