ניצחון ראשון לבולס אחרי הטרייד על ווץ'

Rapgamer

Well-known member
עוד מהלילה-
* הקליפרס ניצחו את הלייקרס בדרבי חד צדדי בלי לברון ודיוויס. הסגל של הלייקרס מכובד בפני עצמו אבל מלא ברול פליירס, לכן הם גם נעצרו על 86 נקודות במשחק. הלייקרס כבר ירדו למקום החמישי במערב and counting.
* גולדן מפסידה לאטלנטה ומוצאת את עצמה במקום העשירי במערב, 4 משחקים מתחת ל-50%, כאשר צמודות אליה מלמטה הפליקנס וסקראמנטו. יש להם מזל שציון פצוע והחמיץ כמה משחקים, ושהקינגס הם הקינגס, אבל עושה רושם שגולדן בכל מקרה בדרך לעונה מאכזבת.
 

Krit123

Well-known member
דנבר - אורלנדו
התוצאה בפתיחה הייתה גורדון – 7 המפטון – 7. ארון קלע את 11 הראשונות שלנו. הערה לגבי המפטון, שמעתי דיווח של ווג' שאישר את מה שחשבתי, דנבר הובילה במרוץ לגורדון ברגע שאר ג'יי הפך לאופציה.

בהמשך המחצית נראה היה שירח הדבש נגמר, הרבה בגלל שיוקיץ' לא מקבל שריקה והמתח הגיע לשיא עונתי הפעם, וונדל קרטר ג'וניור (פיתחו מעין יריבות העונה, וונדל שיחק טוב) ביצע עברה ברורה ויצא נקי, אז ג'וקר עשה פאול מכוון קשה על טרנס רוס במתפרצת מיד לאחר מכן. רוס ניגש אליו במבט של 'מה אני עשיתי?', ג'וקר הגיב שזו הפעם השנייה שלא שורקים לו, כאילו הוא תיכף ירשום את התלונה בפנקס. רוס החזיר לו בפאול קשה מאוחר יותר, הצדק איתו במקרה הזה.
בקיצור, הקבוצה הושפעה ממצב הרוח שלו והיכולת בהתאם עד לירידה להפסקה (פיגור 18). המנוחה עשתה להם טוב כי ניצחנו את הרבע השלישי בתוצאה 38-21, התפוצצנו התקפית בניצוחו של יוקיץ', מסר 8 אסיסטים באותו הרבע, סיים עם 16 את המשחק (לקח רק 2 זריקות במחצית השנייה). גורדון היה הנמען העיקרי, מגוון חיתוכים לסל וgive and go לאורך ההתמודדות. AG סיים 24 נקודות מול קבוצתו לשעבר (10-13 מהשדה), מאוד מוזר לראות את האקסית בערך שבוע אחרי הטרייד בסגל מדולל. מייקל פורטר ממשיך לקלוע בשקט וביעילות (20-12), צריך לשלב אותו יותר בהתקפה. מורי רשם 22-5-4, מקגי ערך הופעת בכורה והכניס אנרגיה לכמה דקות, מונטה מוריס חזר והיה טוב, הזדקקנו לסקורינג מהספסל, רק שעכשיו לא ברור איך תראה רוטציית הרכזים. גם בגזרת הגבוהים לא ברור, מילסאפ שיחק רק 6 דקות ולא שותף במחצית השנייה.

בצד של אורלנדו, היה סופר מוזר לראות האריס בצד שלהם, בטח מול אולם כמעט ריק לחלוטין. היה סרטון tribute שלא תפסתי במלואו, יוצא מאוד אנדרוולמינג כשזה כל כך טרי. אני מכניס את עצמי לנעליים שלו, קשה לעזוב את הקבוצה שבחרה אותך בדראפט לטובת סיטואציה מלאה באי ודאות, כולם שם זרים לו והקבוצה די התפרקה. ספורטיבית זו סיטואציה לא נעימה בכלל. המפטון לעומת זאת חוגג את החיים, שואובוטיג אחרי כל סל כמעט, מלא באנרגיות. בסוף מורי הסתלבט על איירבול שזרק, חח אולי ישר יהפוך ליריבות.
עוד נציין את צ'ומה אוקיקי (אמיתי) שיהיה אחלה שחקן, מזכיר את בוריס דיאו טיפה, ורסטילי מאוד ובנוסף הוא סקורר טוב מהרושם שהוא עושה. מו במבה יצא בשש עבירות תוך 13 דקות, אבל הוסיף 11 נקודות יעילות, רובן בג'אמפרים. כישרון יש...
 
למעלה