האם יש כאן למישהו השערה למה ממיר סתום זה מפריע דווקא בתחילת נסיעה?אשר יגורתי בא וגם נתנו לו להיכנס - ממיר קטליטי סתום
הבהרה:בתחילת הנסיעה ישנה הזרקת דלק חזקה יותר מבד"כ מכיוון שהמנוע קר. יתכן שבמצב זה שהוא די קשיח, הממיר לא מספיק תקין כדי לעשות את עבודתו. כמו צמיג, למשל, שעד 100 קמ"ש לא מרגישים אותו אבל אחרי 100 קמ"ש מתחיל לעשות בעיות בגלל המצב הגבולי שלו. יתכן שבגלל אופי הנהיגה הזה בתחילת הנסיעה סתמת מהר יותר את הממיר.
בהאצה נדרש הספק גבוה יותר וכל פגיעה בנשימה מורידה את ההספק. והפרעה לפליטה זה כמו הפרעה לנשימה.הבהרה:
לא מדובר על מנוע קר, דווקא שהמנוע היה קר הרכב נסע יותר טוב.
אופי הנהיגה דווקא הסתיר את התקלה - במשך שבועיים של נסיעות רגועות בכל הארץ התקלה לא חזרה.
במוסך ניסו לבדוק במתארים שונים וזיהו את הבעיה בפול גז תחת עומס (עליה/משקל/ברקס).
היטבת לתאר, התחושה היא שהרכב "נושם" הרבה יותר טוב.בהאצה נדרש הספק גבוה יותר וכל פגיעה בנשימה מורידה את ההספק. והפרעה לפליטה זה כמו הפרעה לנשימה.
יכול להיות שהסיבה ל"החנקות" היא שבגלל שהממיר לא תפקד כראוי, הקריאות מחיישן הלמדא/חמצן הציגו למחשב המנוע תמונת מצב שגויה (כנראה כאילו התערובת עשירה מדי), והמחשב נתן תערובת לא נכונה למנוע (עניה מדי - מה שיבלוט יותר בתאוצה). זה יסביר למה ניתוק החיישן שיפר את המצב (מחשב המנוע עבר למצב דיפולט בגלל שלא קיבל קריאות מחיישן החמצן), ואולי גם מסביר למה כשהמנוע היה קר הוא תפקד טוב יותר - כשהמנוע קר מחשב המנוע מעשיר את התערובת.הבהרה:
לא מדובר על מנוע קר, דווקא שהמנוע היה קר הרכב נסע יותר טוב.
אופי הנהיגה דווקא הסתיר את התקלה - במשך שבועיים של נסיעות רגועות בכל הארץ התקלה לא חזרה.
במוסך ניסו לבדוק במתארים שונים וזיהו את הבעיה בפול גז תחת עומס (עליה/משקל
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.