לא. הביקוש לנסיעות בקו הארוך והמפותל היה אפסי
לא. הביקוש לנסיעות בקו הארוך והמפותל היה אפסי
כמעט כל הנוסעים בשנים האחרונות לפעילות התחנה היו קבוצות מטיילים שעשו את זה בשביל החוויה.
אם היו פותחים את התחנה מחדש עם הקו הקיים
אם היו פותחים את התחנה מחדש עם הקו הקיים
זמן הנסיעה בין ירושלים ותל אביב היה מעל שעה ו-40 דקות. לא משתלם כמעט לאף אחד.
 
חשוב לזכור שחידוש תנועת הרכבות בין מלחה לתחנת "החאן" היה יוצר מטרד לתושבים (האמידים למדי לפחות בחלק הצפוני של הקו) ולא בטוח שזה...
אכן. אני לא זוכר בדיוק מתי, מתישהו בשנה וחצי האחרונות
אכן. אני לא זוכר בדיוק מתי, מתישהו בשנה וחצי האחרונות
אני כותב שנה וחצי כי אני לא לגמרי בטוח, יכול להיות שאפילו לפני פחות משנה.
אגב, קווי אוטובוס כבר משתמשים בכניסה הזו.
מה דעתך על השם של הנשיא לשעבר משה קצב, קצר לא?
מה דעתך על השם של הנשיא לשעבר משה קצב, קצר לא?
הוא גם היה שר התחבורה!
לגבי הנשיא לשעבר אפריים קצ׳לסקי, זה קצת ארוך מדי.
נו שוין. שברנו שיאים השנה
הפעולות המתוחכמות שלי בגזרת האנטי-ניחוס נשאו פרי.
כ-130 אחוז באש"ח ימין ויש עוד סיכוי לכמה ימי גשם. מעל 70 ימי גשם השנה, נראה לי שמתקרבים למקסימום.
לנחסנים לא תהיה תקווה, למרות שכמו ציפורי הנוד, הם עוד ישובו
בינתיים חם מאוד. רוח דרום מזרחית
עננות גבוהה. כל הקיבוץ מלא פרפרים (???) בחרמון כמעט לא נותר שיילעג - מה שקרה זה ככה:
1. העונה התחילה נהדר
2. שכרו את פורת
3. נגמרה העונה בקול נפיחה חלושה
מסקנה - אל תדון את נחסנך עד שתגיע לחרמון
כל מאבק מוכרע צעד אחר צעד. הרחבת השירות בחיפה היא צעד חשוב.
כל מאבק מוכרע צעד אחר צעד. הרחבת השירות בחיפה היא צעד חשוב.
אם חושבים אחורה ממטרה שבה יש מערכת שבת ארצית סדירה הרי שהצעדים לכיוונה עוברים קודם כל במישור העירוני בערים הגדולות ואז בחיבור ביניהן. חיפה היא נקודת מפתח במאבק משום שהתחבורה...