תגובה אחרונה ע"י נחמן מאומץ

  1. נ

    זכורות ואהובות 2005

    זכורות ואהובות 2005 בסיכום שנתי 2005 מתברר שהפרסומות הזכורות הם: במקום הראשון שר מהלב של סלקום בשני למה לא אמרת של סלקום ובשלישי סלקום שצולם בהודו גם באהובות -הנ"ל מככבות ולצידן שקדי מרק דגיגים. המאפיין את הקריאייטיב בכולן הוא המוטיב החזק של הישראליות כולן עשויות בפשטות רבה (מלבד הודו) המדברת...
  2. נ

    שגיא כהן איש שיווק פברואר

    שגיא כהן איש שיווק פברואר כל הכבוד לאיש שהצליח להכניס את יילו לתודעה ע"י עיתונות מפרגנת קמפיין מאוד מוצלח בטלביזיה ורדיו והכי חשוב חנויות באמת טובות לאדם שנתקע בלי חלב או מזומן.כה לחי
למעלה