תגובה אחרונה ע"י אורי ריכטר

  1. א

    כנס השקת מסלול היי טק במרכז השתלמויות בר אילן

    כנס השקת מסלול היי טק במרכז השתלמויות בר אילן כנס פתיחה לרגל השקת מסלול היי טק במרכז השתלמויות בר אילן יתקיים ב-29 באוקטובר 2008. בין הנושאים של הכנס: הפנים הרבות של ניהול מוצר בהיי טק ■ ניהול לקוח בהיי טק – עוברים לניהול אקטיבי ■ השווק החדש – מהיר יותר, זול יותר, ממוקד יותר ■ אסטרטגיה בחברת...
  2. א

    כנס השקת מסלול היי טק במרכז השתלמויות בר אילן

    כנס השקת מסלול היי טק במרכז השתלמויות בר אילן כנס פתיחה לרגל השקת מסלול היי טק במרכז השתלמויות בר אילן יתקיים ב-29 באוקטובר 2008. בין הנושאים של הכנס: הפנים הרבות של ניהול מוצר בהיי טק ■ ניהול לקוח בהיי טק – עוברים לניהול אקטיבי ■ השווק החדש – מהיר יותר, זול יותר, ממוקד יותר ■ אסטרטגיה בחברת...
  3. א

    הלקוח הוא לא הנכס החשוב ביותר – מה הסיבה?

    הלקוח הוא לא הנכס החשוב ביותר – מה הסיבה? אין ארגון שלא יסכים לטענה כי הלקוח הוא הנכס החשוב ביותר של החברה. מצד שני יש מעט לקוחות שיסכימו כי מטפלים בהם כנכסים "החשובים ביותר". הפער בין ההצהרה למעשים ולתוצאה בשטח רחוק מלהיות מבוטל. מה ארגונים עושים או לא עושים שמייצר את הפער הזה? אתן מספר...
  4. א

    בנייין למגורים על מגרש המיועד לשטח ציבורי

    בנייין למגורים על מגרש המיועד לשטח ציבורי הציעו לי דירה לקניה במחיר קצת גבוה יחסית לשוק. המחיר הגבוה לטענת המתווך נובע מהעובדה שבבנין יש רק 5 דירות על קרקע יחסית גדולה. באזור יש בניינים חדשים של 5-6 קומות. בבירור שעשיתי בעיריה הסתבר לי שהמגרש עליו יושב הבניין מיועד למבנה ציבורי למרות שהיום יושב...
  5. א

    מאמר חדש - "ניהול לקוח? יש מקצוע כזה?"

    מאמר חדש - "ניהול לקוח? יש מקצוע כזה?" לכל החברים, צירפתי מאמר חדש למאמרים בפורום שלנו - "ניהול לקוח? יש מקצוע כזה?". מאמר זה התפרסם בגליון ספטמבר האחרון של מגזין "סטטוס - הירחון לחשיבה ניהולית". המאמר קיבל תגובות רבות, אשמח לשמוע גם את תגובתכם. אורי.
  6. א

    מתי צריך לבקר את הלקוח?

    מתי צריך לבקר את הלקוח? עם כל אמצעי ההתקשרות הקיימים היום - טלפונים, e-mail‏, Video Conference‏, כלי צ'ט, והרשימה עוד ארוכה - האירועים שבאמת מחייבים פגישה פנים אל פנים עם הלקוח הם אפסיים. הרבה בעלי מקצוע שפעם היו חייבים לבקר את הלקוח לרגל אירוע "קצת פחות חשוב" יכולים היום לעשות הכל מרחוק. האם...
  7. א

    האם אתה מוכן לוותר על הפיתוי לדפוק את הספק?

    האם אתה מוכן לוותר על הפיתוי לדפוק את הספק? תופעה רווחת בקרב ארגונים גדולים וחזקים היא השימוש בכוחם כדי להוריד את הספק על הברכיים. משא ומתן מייגע כל ספק ישראלי מכיר את "ההשפלה" הכרוכה בתהליך משא ומתן הארוך והמייגע, המכיל אין ספור סבבים. ראשית, הגוף העומד מולך, לאחר מכן הרכש, ולבסוף כמובן...
  8. א

    עסקים לא עושים עם חברים ומשפחה

    עסקים לא עושים עם חברים ומשפחה עושה רושם שהתרבות העסקית בארץ ובמערב בכלל לא מעודדת עשיית עסקים עם קרובי משפחה וחברים איתם לא היה לך קשר עסקי בעבר. יש מין מוסכמה כזאת שלא כדאי להרוס חברות טובה בשביל עסקים. זאת בניגוד מוחלט לנהוג במזרח הרחוק ואפילו בקרב חברות מסורתיות, שם מעדיפים לעשות עסקים רק...
  9. א

    מאמר חדש - ההבדל בין מחויבות להתחייבות

    מאמר חדש - ההבדל בין מחויבות להתחייבות מאמר חדש עלה לדפי הפורום - ההבדל בין מחויבות להתחייבות מאת שי חיון. כנסו, תקראו, תביעו דעה...
  10. א

    המלצה חמה על משפחתון באם המושבות לגיל 2+

    המלצה חמה על משפחתון באם המושבות לגיל 2+ שלום! אני לא יודע אם זה רלוונטי למישהו ממשתתפי הפורום, אבל לאחרונה שאלו אותי אם אני מכיר משפחתון טוב בפתח תקווה בשכונת אם המושבות. בשכונה שלנו יש ממש מצוקה של גנים/משפחתונים - יש המון ילדים קטנים ואין מספיק מסגרות. אז חשבתי לחלוק את המלצתי עם הפורום. אני...
  11. א

    post נחמד מהבלוג של צביקה רול

    post נחמד מהבלוג של צביקה רול כשיודעים את החומר, כל מבחן הוא קל יוני 28th, 2007 by Zvika Roll להיות מנוי על עיתון זה ענין של הרגלים. בבוקר, הדבר הראשון שאני עושה בזמן שאני ממתין למים שירתחו זה לפתוח את הדלת ולהכניס את “הארץ”. בלי זה איך אפשר בכלל לשתות את הקפה של הבוקר? בערב מגיע תורו של גלובס...
  12. א

    על ההבדל בין "הכי טוב" ל-"מספיק טוב"

    על ההבדל בין "הכי טוב" ל-"מספיק טוב" מי מכם העוסק במכירות יודע כמה קשה בעולמנו למכור. אולי מסיבה זאת תבעו את המונח "העולם שייך לאנשי המכירות" - אימרה שיום יום אני חווה אותה על בשרי מחדש. כמובן שהאימרה מתייחסת לצדיקים בודדים שבאמת מצליחים במלאכת הקודש. הקושי הטמון בלמכור ללקוח חדש הוא אדיר כי...
  13. א

    על ערוץ 10 ושלוש טעויות בניהול לקוחות

    על ערוץ 10 ושלוש טעויות בניהול לקוחות בעבר הייתי צופה קבוע של "היום למחר", תוכנית החדשות המאוחרת של ערוץ 10. באמצע התוכנית המגיש, לרוב גיא זוהר, היה מכריז על הפסקת פרסומות קצובה. מדוע קצובה? מפני שמספר הפרסומות ומשך הזמן היו מוכרזים מראש. כך הצופה ידע בדיוק למה לצפות, וגם משך "ההפסקה" היה בהחלט...
  14. א

    איך עוברים את שומר הסף?

    איך עוברים את שומר הסף? בניסיון לחדור ללקוח חדש לא פעם צריך לעבור דרך שומר הסף שכל ייעודו זה לסנן אנשי מכירות מלהגיע לאנשי המפתח בארגון. אלא ששומרי הסף ינסו לבלום פולשים גם כשמדובר בעניין בעל ערך לקברניטי הארגון. זאת כיוון שהם רואים בכל חדירה לשער פגיעה במקור כוחם. לא פעם שומר הסף הוא גם הלקוח...
  15. א

    תקנה חדשה אישור מהיר לבניית ממד + הטבה?

    תקנה חדשה אישור מהיר לבניית ממד + הטבה? לפני כשבועיים נתקלתי בידיעה בידיעות או מעריב על כך ששר הפנים רוני בראון מתכנן לאשר תקנה שמטרתה לעודד בעלי בתים להוסיף ממד ע"י מתן הטבה להוספת זכויות בניה לחדרי מיגון באישור כמעט מיידי. נדמה לי שדובר על הוספת 5-10 מטר זכויות בניה מעבר לזכויות הקיימות...
למעלה