הכפר הירוק,תיכון הנדסאים- אשמח לכל מידע

מצב
הנושא נעול.
הכפר הירוק,תיכון הנדסאים- אשמח לכל מידע

הכפר הירוק,תיכון הנדסאים- אשמח לכל מידע
שלום,
הילדה עולה לכיתה ו', משתתפת בימי שליפה של מרכז המחוננים.
מנסים לאסוף מידע לקראת החטיבה, תוך התמקדות במספר אופציות, ביניהן הכפר הירוק ותיכון הנדסאים בהרצליה (שייפתח לראשונה מכיתה ז').
נשמח לשמוע חוות דעת, ממי שחווה או שמע ממקור קרוב על חווית הלימודים במוסדות הללו. מבחינת האוירה (עד כמה תחרותי למשל?), החברה, המורים, עד כמה היחס אישי וכולי.
אני שואלת כי הילדה עם יכולות גבוהות אך מאד רגישה,
עם פער גדול בין הפן הקוגנטיבי לרגשי. וחשוב לנו מקום שלפחות בתחושה שלנו יכיל אותה ותרגיש "שווה בין שווים". או בעיקר שייכת.
יותר מהרמה הלימודית, חשובה לי החוויה האנושית שתהיה לילדה בשנות החטיבה והתיכון.
אשמח לכל מידע וחוות דעת שתאיר עיניינו.
תודה רבה מראש
 

יורה נחושתן

Member
מנהל
הדעות על הכפר הירוק חיוביות ומעבר לכך

הכפר הירוק,תיכון הנדסאים- אשמח לכל מידע
שלום,
הילדה עולה לכיתה ו', משתתפת בימי שליפה של מרכז המחוננים.
מנסים לאסוף מידע לקראת החטיבה, תוך התמקדות במספר אופציות, ביניהן הכפר הירוק ותיכון הנדסאים בהרצליה (שייפתח לראשונה מכיתה ז').
נשמח לשמוע חוות דעת, ממי שחווה או שמע ממקור קרוב על חווית הלימודים במוסדות הללו. מבחינת האוירה (עד כמה תחרותי למשל?), החברה, המורים, עד כמה היחס אישי וכולי.
אני שואלת כי הילדה עם יכולות גבוהות אך מאד רגישה,
עם פער גדול בין הפן הקוגנטיבי לרגשי. וחשוב לנו מקום שלפחות בתחושה שלנו יכיל אותה ותרגיש "שווה בין שווים". או בעיקר שייכת.
יותר מהרמה הלימודית, חשובה לי החוויה האנושית שתהיה לילדה בשנות החטיבה והתיכון.
אשמח לכל מידע וחוות דעת שתאיר עיניינו.
תודה רבה מראש
הדעות על הכפר הירוק חיוביות ומעבר לכך
עד כמה ששמעתי ונוכחתי, הכפר הירוק מקביל באיכותו ליאס"א ולליד"ה שזה לכשעצמו מציב את המקום כאחד הטובים ביותר, מהשורה הראשונה. הבנתי גם שהאוירה שם טובה מאוד בהשוואה לבתי ספר אחרים בקיצור, מקום שבהחלט כדאי ללמוד בו. ממליץ בהחלט על הלמידה שם כשאפילו הכיתות הנחשבות כ"רגילות" הן הרבה מעל המקבילות להן בבתי ספר אחרים.
 
תודה יורה, ומה לגבי 40-42 תלמידים בכיתה?

הדעות על הכפר הירוק חיוביות ומעבר לכך
עד כמה ששמעתי ונוכחתי, הכפר הירוק מקביל באיכותו ליאס"א ולליד"ה שזה לכשעצמו מציב את המקום כאחד הטובים ביותר, מהשורה הראשונה. הבנתי גם שהאוירה שם טובה מאוד בהשוואה לבתי ספר אחרים בקיצור, מקום שבהחלט כדאי ללמוד בו. ממליץ בהחלט על הלמידה שם כשאפילו הכיתות הנחשבות כ"רגילות" הן הרבה מעל המקבילות להן בבתי ספר אחרים.
תודה יורה, ומה לגבי 40-42 תלמידים בכיתה?
האם לדעתך יש להם אפשרות לתת יחס אישי לתלמידים כאשר הכיתות מלאות עד המקסימום שהתקן מאפשר? יכול להיות שיש בכפר הירוק תוספת כוח אדם/מורים כך שעל כל כיתה יש יותר ממחנכת/מורה אחת לפחות בחלק מהמקצועות?
קשה לי לראות את הילדה בין 42 תלמידים בכיתה בכל המקצועות.
כיום היא בכיתה "רגילה" של 25 תלמידים וזה נראה לא מעט. 42 זה כמעט כפול
!!
האם בבחירת מסגרת זה שיקול מינורי לדעתך כאשר מדובר בילדה רגישה?
 

יורה נחושתן

Member
מנהל
גודל הכיתות

תודה יורה, ומה לגבי 40-42 תלמידים בכיתה?
האם לדעתך יש להם אפשרות לתת יחס אישי לתלמידים כאשר הכיתות מלאות עד המקסימום שהתקן מאפשר? יכול להיות שיש בכפר הירוק תוספת כוח אדם/מורים כך שעל כל כיתה יש יותר ממחנכת/מורה אחת לפחות בחלק מהמקצועות?
קשה לי לראות את הילדה בין 42 תלמידים בכיתה בכל המקצועות.
כיום היא בכיתה "רגילה" של 25 תלמידים וזה נראה לא מעט. 42 זה כמעט כפול
!!
האם בבחירת מסגרת זה שיקול מינורי לדעתך כאשר מדובר בילדה רגישה?
גודל הכיתות
אכן, כמי שמלמד בבית ספר אני בהחלט מודע לקושי שבנתינת יחס אישי לתלמידים (מהיותי מורה במסגרת ייחודית אני מלמד באופן קבוע חצאי כיתות) כשכמות התלמידים גדולה מאוד. אולם, מכל מה שאני שומע על הלמידה בכפר הירוק נראה שלמרות גודל הכיתות התלמידים מצליחים לקבל את מה שהם זקוקים לו ומכל הבחינות, אני מניח שזה תלוי גם בחתך אוכלוסיית התלמידים והאוירה בבית הספר. ממליץ לשאול ולהתעניין בקרב הורים שילדיהם לומדים שם. כבר ניתקלתי למשל, בכיתות מחוננים קטנות של פחות מעשרים תלמידים בכיתה והאוירה שם היתה עכורה מאוד והקשתה על מי שלימד שם להעניק יחס אישי. כך שאני חוזר ואומר שנראה לי שזה תלוי מאוד גם במי שמלמד/ת בכיתה וגם באכלוסיית התלמידים.
 
תודה יורה,ואשמח לשמוע יותר ממי שילדו לומד בכפר הירוק


גודל הכיתות
אכן, כמי שמלמד בבית ספר אני בהחלט מודע לקושי שבנתינת יחס אישי לתלמידים (מהיותי מורה במסגרת ייחודית אני מלמד באופן קבוע חצאי כיתות) כשכמות התלמידים גדולה מאוד. אולם, מכל מה שאני שומע על הלמידה בכפר הירוק נראה שלמרות גודל הכיתות התלמידים מצליחים לקבל את מה שהם זקוקים לו ומכל הבחינות, אני מניח שזה תלוי גם בחתך אוכלוסיית התלמידים והאוירה בבית הספר. ממליץ לשאול ולהתעניין בקרב הורים שילדיהם לומדים שם. כבר ניתקלתי למשל, בכיתות מחוננים קטנות של פחות מעשרים תלמידים בכיתה והאוירה שם היתה עכורה מאוד והקשתה על מי שלימד שם להעניק יחס אישי. כך שאני חוזר ואומר שנראה לי שזה תלוי מאוד גם במי שמלמד/ת בכיתה וגם באכלוסיית התלמידים.
תודה יורה,ואשמח לשמוע יותר ממי שילדו לומד בכפר הירוק
 

יורה נחושתן

Member
מנהל
קשר עם אמא שעומדת להכניס את הבת לכפר הירוק

תודה יורה,ואשמח לשמוע יותר ממי שילדו לומד בכפר הירוק
קשר עם אמא שעומדת להכניס את הבת לכפר הירוק
בהמשך לדיאלוג שלנו, תיפני לליסה חזות מס' טלפון 054-7433911 ואימרי לה שאת פונה אליה דרכי. שוחחתי איתה והיא תשמח לשוחח איתך. הבת שלה לא לומדת שם עדיין אולם, היא בהחלט מועמדת רצינית והן היו שם בביקור שכלל שיחה עם היועצת ועם המנכ"ל. אגב, גודל כיתת מחוננים עומד על 32 תלמידים וכיתה רגילה בממוצע 38 תלמידים. בהצלחה.
 
תודה רבה יורה

קשר עם אמא שעומדת להכניס את הבת לכפר הירוק
בהמשך לדיאלוג שלנו, תיפני לליסה חזות מס' טלפון 054-7433911 ואימרי לה שאת פונה אליה דרכי. שוחחתי איתה והיא תשמח לשוחח איתך. הבת שלה לא לומדת שם עדיין אולם, היא בהחלט מועמדת רצינית והן היו שם בביקור שכלל שיחה עם היועצת ועם המנכ"ל. אגב, גודל כיתת מחוננים עומד על 32 תלמידים וכיתה רגילה בממוצע 38 תלמידים. בהצלחה.
תודה רבה יורה
 
תשובה

הכפר הירוק,תיכון הנדסאים- אשמח לכל מידע
שלום,
הילדה עולה לכיתה ו', משתתפת בימי שליפה של מרכז המחוננים.
מנסים לאסוף מידע לקראת החטיבה, תוך התמקדות במספר אופציות, ביניהן הכפר הירוק ותיכון הנדסאים בהרצליה (שייפתח לראשונה מכיתה ז').
נשמח לשמוע חוות דעת, ממי שחווה או שמע ממקור קרוב על חווית הלימודים במוסדות הללו. מבחינת האוירה (עד כמה תחרותי למשל?), החברה, המורים, עד כמה היחס אישי וכולי.
אני שואלת כי הילדה עם יכולות גבוהות אך מאד רגישה,
עם פער גדול בין הפן הקוגנטיבי לרגשי. וחשוב לנו מקום שלפחות בתחושה שלנו יכיל אותה ותרגיש "שווה בין שווים". או בעיקר שייכת.
יותר מהרמה הלימודית, חשובה לי החוויה האנושית שתהיה לילדה בשנות החטיבה והתיכון.
אשמח לכל מידע וחוות דעת שתאיר עיניינו.
תודה רבה מראש
תשובה
זאת לא השנה הראשונה של החט"ב בבי"ס להנדסאים בהרצליה.
הדעות על הבי"ס הן ממש טובות.

לעומת זאת, הכפר הירוק עובר דגרציה והוא לא אותו הכפר של מה שהיה לפני מס' שנים וגם הופסק להם המימון וזה נופל על ההורים.
 

יורה נחושתן

Member
מנהל
הנדסאים הרצליה

תשובה
זאת לא השנה הראשונה של החט"ב בבי"ס להנדסאים בהרצליה.
הדעות על הבי"ס הן ממש טובות.

לעומת זאת, הכפר הירוק עובר דגרציה והוא לא אותו הכפר של מה שהיה לפני מס' שנים וגם הופסק להם המימון וזה נופל על ההורים.
הנדסאים הרצליה
חייב להודות שאייני מכיר את המוסד הנ"ל ואני יכול להניח, לאור מה שאני שומע מסביב, שאכן מדובר על בי"ס איכותי. ועם זאת, ע"פ שמו אני יכול להניח שמדובר על בי"ס שעוסק בתחומי המדעים המדוייקים ומדעי הטכנולוגיה ויש להניח גם שבהחלט ההכנה לבגרויות מהווה מרכיב למידה מאוד משמעותי (כמו בלמעלה מ- 90% מבתי הספר בארץ ולא פעם זה הופך למטרה העיקרית של אותו מוסד כשזה בעצם להאדרת שמו). ונשאלת השאלה, ומה בדבר מקצועות הקשור לרו"ח - ולא רק כהכנה למבחני בגרות - שמרחיבים את הדעת ובסופו של דבר הופכים את המתעמק בהם (יחד עם מדעים מדוייקים) לאדם בעל ידע נרחב יותר שיש ברשותו את הכלים להתמודד עם מגוון רחב יותר של עשייה בהמשך הדרך? לעיתים נדמה שמרוב התעסקות בטכנולוגיה ובמדעים מדוייקים, שכחנו את הפילוסופיה, את האתיקה של המדע, את ההסטוריה וכו' (לצורך הבנת ההשלכות של אי למידה של תחומים כגון הסטוריה אני ממליץ על "1984" של אורוול שזו דוגמה קיצונית אולם משמעותית).
ושוב, אייני פוסל את אותו מוסד אני רק מעלה תהיות. בהצלחה בכל כיוון שייבחר.
 
יורה אתה מעלה נקודה חשובה

הנדסאים הרצליה
חייב להודות שאייני מכיר את המוסד הנ"ל ואני יכול להניח, לאור מה שאני שומע מסביב, שאכן מדובר על בי"ס איכותי. ועם זאת, ע"פ שמו אני יכול להניח שמדובר על בי"ס שעוסק בתחומי המדעים המדוייקים ומדעי הטכנולוגיה ויש להניח גם שבהחלט ההכנה לבגרויות מהווה מרכיב למידה מאוד משמעותי (כמו בלמעלה מ- 90% מבתי הספר בארץ ולא פעם זה הופך למטרה העיקרית של אותו מוסד כשזה בעצם להאדרת שמו). ונשאלת השאלה, ומה בדבר מקצועות הקשור לרו"ח - ולא רק כהכנה למבחני בגרות - שמרחיבים את הדעת ובסופו של דבר הופכים את המתעמק בהם (יחד עם מדעים מדוייקים) לאדם בעל ידע נרחב יותר שיש ברשותו את הכלים להתמודד עם מגוון רחב יותר של עשייה בהמשך הדרך? לעיתים נדמה שמרוב התעסקות בטכנולוגיה ובמדעים מדוייקים, שכחנו את הפילוסופיה, את האתיקה של המדע, את ההסטוריה וכו' (לצורך הבנת ההשלכות של אי למידה של תחומים כגון הסטוריה אני ממליץ על "1984" של אורוול שזו דוגמה קיצונית אולם משמעותית).
ושוב, אייני פוסל את אותו מוסד אני רק מעלה תהיות. בהצלחה בכל כיוון שייבחר.
יורה אתה מעלה נקודה חשובה
ואני אכן בעצמי מתלבטת בנושא לא מעט.
מצד אחד הילדה חזקה במקצועות הריאליים וגם מאד אוהבת ומעדיפה אותם.
מצד שני די טובה גם במקצועות ההומניים ודי יצירתית.
מחד גיסא, השכל הישר אומר לאפשר לילדה להתפתח במקביל, להרחיב אופקים,
ולא לכוון חזק דווקא למדעים המדוייקים.
מאידך גיסא, אם להיות ריאליים, במדעים המדוייקים יש פוטנציאל לעתיד עם פרנסה טובה יותר. עצוב אבל ככה זה. ואם הילדה גם מתחברת אליהם, אז השאלה אם לתת עוד יותר את הדחיפה בכיוון הטבעי שלה (כלומר לבחור לעלות לחטיבה ב"תיכון הנדסאים" למשל ולא בכפר הירוק או בכיתת מחוננים בחטיבה בעיר).
שאלה טובה, שאת התשובה לה בהקשר שלנו נקבל תוך כדי תנועה (ובירורים וחוות דעת של מי שמכיר את המוסדות השונים מקרוב).
לכן אני מנסה ללקט כל מידע, התרשמות, חוות דעת מנסיון של קודמיי.
שוב תודה
 

yarela

New member
בתי לומדת בכפר ואנחנו מאוד מרוצים

יורה אתה מעלה נקודה חשובה
ואני אכן בעצמי מתלבטת בנושא לא מעט.
מצד אחד הילדה חזקה במקצועות הריאליים וגם מאד אוהבת ומעדיפה אותם.
מצד שני די טובה גם במקצועות ההומניים ודי יצירתית.
מחד גיסא, השכל הישר אומר לאפשר לילדה להתפתח במקביל, להרחיב אופקים,
ולא לכוון חזק דווקא למדעים המדוייקים.
מאידך גיסא, אם להיות ריאליים, במדעים המדוייקים יש פוטנציאל לעתיד עם פרנסה טובה יותר. עצוב אבל ככה זה. ואם הילדה גם מתחברת אליהם, אז השאלה אם לתת עוד יותר את הדחיפה בכיוון הטבעי שלה (כלומר לבחור לעלות לחטיבה ב"תיכון הנדסאים" למשל ולא בכפר הירוק או בכיתת מחוננים בחטיבה בעיר).
שאלה טובה, שאת התשובה לה בהקשר שלנו נקבל תוך כדי תנועה (ובירורים וחוות דעת של מי שמכיר את המוסדות השונים מקרוב).
לכן אני מנסה ללקט כל מידע, התרשמות, חוות דעת מנסיון של קודמיי.
שוב תודה
בתי לומדת בכפר ואנחנו מאוד מרוצים
יוצא שכבר כמה שנים אני עונה בפורום זה למתלבטים לגבי הכפר, אז אנסה לסכם את מה שכבר כתבתי.
בעד:
1. הילדים נהדרים - במהלך כל השנים לא ניתקלנו כלל באירועי אלימות
2. יש שיתוף פעולה טוב עם רוב המורים
3. השטח בו נמצא הכפר מרווח, יש תחושה של רוגע וטבע
4. יש הסעות, ארוחות חמות, יום לימודים ארוך וכו'
5. בית הספר מעודד יצירתיות וחשיבה ביקורתית (אבל גם עבודה קשה!)
6. למרות שבתי לומדת בכיתה מדעית יש אפשרות להתפתח גם בנושאים הומניים: יש תחרות שירה וכתיבת סיפורים וזאת בנוסף לשיעורים הרגילים (יחד עם זאת בתי הייתה מעדיפה דגש חזק יותר על מקצועות הומניים).
נגד:
1. הילדים קמים מוקדם כדי להגיע להסעות בזמן (בתי קמה כל יום ב 5:45)
2. הילדים (לפחות בכיתות מדעיות) מאוד שאפתניים ולעתים לחוצים מדי בגלל הציונים
3. קשה לשמור על קשר עם החברים בגלל המרחק
4. הילדים חוזרים הביתה יחסית מאוחר וגם אז יש שיעורי בית/עבודות/מבחנים, מה שלא משאיר הרבה זמן למנוחה/ פעילות פנאי.

לגבי התשלום עבור הלימודים: התשלום נמוך יותר מזה של האוניברסיטה וכולל הכל. במהלך השנה אנחנו קונים עטים ומחברות, שום דבר מעבר לכך. בשורה התחתונה, אנחנו החלטנו שעדיף לא לשדרג דירה או רכב, אלא להבטיח לילדים חינוך ברמה טובה. אבל זה שיקול אישי.

חשוב לציין שבני לומד בכיתת מחוננים ביסודי וגם שם סך הכל החוויות עד כה היו חיוביות מאוד. הבעיה העיקרית היא שבכיתות האחרות בבית הספר יש ילדים אלימים למדי והיו מספר אירועים לא סימפטיים בינם לבין הילדים בכיתת מחוננים. ואני תוהה אם זה קיים ביסודי, אז מה יהיה בחטיבה ותיכון? זאת הדאגה העיקרית שלי.

מקווה שעזרתי.
בהצלחה
 
תודה רבה על התשובה המפורטת

בתי לומדת בכפר ואנחנו מאוד מרוצים
יוצא שכבר כמה שנים אני עונה בפורום זה למתלבטים לגבי הכפר, אז אנסה לסכם את מה שכבר כתבתי.
בעד:
1. הילדים נהדרים - במהלך כל השנים לא ניתקלנו כלל באירועי אלימות
2. יש שיתוף פעולה טוב עם רוב המורים
3. השטח בו נמצא הכפר מרווח, יש תחושה של רוגע וטבע
4. יש הסעות, ארוחות חמות, יום לימודים ארוך וכו'
5. בית הספר מעודד יצירתיות וחשיבה ביקורתית (אבל גם עבודה קשה!)
6. למרות שבתי לומדת בכיתה מדעית יש אפשרות להתפתח גם בנושאים הומניים: יש תחרות שירה וכתיבת סיפורים וזאת בנוסף לשיעורים הרגילים (יחד עם זאת בתי הייתה מעדיפה דגש חזק יותר על מקצועות הומניים).
נגד:
1. הילדים קמים מוקדם כדי להגיע להסעות בזמן (בתי קמה כל יום ב 5:45)
2. הילדים (לפחות בכיתות מדעיות) מאוד שאפתניים ולעתים לחוצים מדי בגלל הציונים
3. קשה לשמור על קשר עם החברים בגלל המרחק
4. הילדים חוזרים הביתה יחסית מאוחר וגם אז יש שיעורי בית/עבודות/מבחנים, מה שלא משאיר הרבה זמן למנוחה/ פעילות פנאי.

לגבי התשלום עבור הלימודים: התשלום נמוך יותר מזה של האוניברסיטה וכולל הכל. במהלך השנה אנחנו קונים עטים ומחברות, שום דבר מעבר לכך. בשורה התחתונה, אנחנו החלטנו שעדיף לא לשדרג דירה או רכב, אלא להבטיח לילדים חינוך ברמה טובה. אבל זה שיקול אישי.

חשוב לציין שבני לומד בכיתת מחוננים ביסודי וגם שם סך הכל החוויות עד כה היו חיוביות מאוד. הבעיה העיקרית היא שבכיתות האחרות בבית הספר יש ילדים אלימים למדי והיו מספר אירועים לא סימפטיים בינם לבין הילדים בכיתת מחוננים. ואני תוהה אם זה קיים ביסודי, אז מה יהיה בחטיבה ותיכון? זאת הדאגה העיקרית שלי.

מקווה שעזרתי.
בהצלחה
תודה רבה על התשובה המפורטת
 
"ארוחות חמות"?

בתי לומדת בכפר ואנחנו מאוד מרוצים
יוצא שכבר כמה שנים אני עונה בפורום זה למתלבטים לגבי הכפר, אז אנסה לסכם את מה שכבר כתבתי.
בעד:
1. הילדים נהדרים - במהלך כל השנים לא ניתקלנו כלל באירועי אלימות
2. יש שיתוף פעולה טוב עם רוב המורים
3. השטח בו נמצא הכפר מרווח, יש תחושה של רוגע וטבע
4. יש הסעות, ארוחות חמות, יום לימודים ארוך וכו'
5. בית הספר מעודד יצירתיות וחשיבה ביקורתית (אבל גם עבודה קשה!)
6. למרות שבתי לומדת בכיתה מדעית יש אפשרות להתפתח גם בנושאים הומניים: יש תחרות שירה וכתיבת סיפורים וזאת בנוסף לשיעורים הרגילים (יחד עם זאת בתי הייתה מעדיפה דגש חזק יותר על מקצועות הומניים).
נגד:
1. הילדים קמים מוקדם כדי להגיע להסעות בזמן (בתי קמה כל יום ב 5:45)
2. הילדים (לפחות בכיתות מדעיות) מאוד שאפתניים ולעתים לחוצים מדי בגלל הציונים
3. קשה לשמור על קשר עם החברים בגלל המרחק
4. הילדים חוזרים הביתה יחסית מאוחר וגם אז יש שיעורי בית/עבודות/מבחנים, מה שלא משאיר הרבה זמן למנוחה/ פעילות פנאי.

לגבי התשלום עבור הלימודים: התשלום נמוך יותר מזה של האוניברסיטה וכולל הכל. במהלך השנה אנחנו קונים עטים ומחברות, שום דבר מעבר לכך. בשורה התחתונה, אנחנו החלטנו שעדיף לא לשדרג דירה או רכב, אלא להבטיח לילדים חינוך ברמה טובה. אבל זה שיקול אישי.

חשוב לציין שבני לומד בכיתת מחוננים ביסודי וגם שם סך הכל החוויות עד כה היו חיוביות מאוד. הבעיה העיקרית היא שבכיתות האחרות בבית הספר יש ילדים אלימים למדי והיו מספר אירועים לא סימפטיים בינם לבין הילדים בכיתת מחוננים. ואני תוהה אם זה קיים ביסודי, אז מה יהיה בחטיבה ותיכון? זאת הדאגה העיקרית שלי.

מקווה שעזרתי.
בהצלחה
"ארוחות חמות"?
הילדים שם כמעט ולא נוגעים באוכל, מגיעים הביתה וטורפים את האוכל בבית.

הלוואי שהיה אפשר לוותר על התשלום לחדר אוכל כמו שאפשר לוותר על התשלום להסעות.
 
תודה על התגובה ו...

תשובה
זאת לא השנה הראשונה של החט"ב בבי"ס להנדסאים בהרצליה.
הדעות על הבי"ס הן ממש טובות.

לעומת זאת, הכפר הירוק עובר דגרציה והוא לא אותו הכפר של מה שהיה לפני מס' שנים וגם הופסק להם המימון וזה נופל על ההורים.
תודה על התגובה ו...
ראשית, שנה"ל הקרובה תהיה הראשונה בה תיכון הנדסאים בהרצליה פותח שעריו לתלמידי כיתה ז' (עד כה היה החל מכיתה ט').
לכן זה מסקרן איך יצלחו את העניין.

לגבי הכפר הירוק, אשמח אם תוכל לפרט יותר לגבי השינויים שעובר, אם יודע יותר.
האם השינויים הם בעיקרם כספיים (כלומר שהעלות צפויה להיות מעל ה1,200-1300 שח לחודש שמשלמים כיום לפי מה שהבנתי)? האם מותר יהיה להם לגבות יותר?
או שישנם שינויים נוספים הקשורים בארגון (מיון וקבלה באופן אחר, שינוי מערכתי, שינוי בצוות המורים וכולי). אני מאד סקרנית לשמוע מהורים שילדיהם לומדים בכפר הירוק, באופן יותר ספציפי, ממה ההתלהבות הגדולה.
אני שומעת שביעות רצון כמעט מכל הכיוונים ואשמח להבין הדברים יותר לעומק.
 

יורה נחושתן

Member
מנהל
תגובה לתגובות

תודה על התגובה ו...
ראשית, שנה"ל הקרובה תהיה הראשונה בה תיכון הנדסאים בהרצליה פותח שעריו לתלמידי כיתה ז' (עד כה היה החל מכיתה ט').
לכן זה מסקרן איך יצלחו את העניין.

לגבי הכפר הירוק, אשמח אם תוכל לפרט יותר לגבי השינויים שעובר, אם יודע יותר.
האם השינויים הם בעיקרם כספיים (כלומר שהעלות צפויה להיות מעל ה1,200-1300 שח לחודש שמשלמים כיום לפי מה שהבנתי)? האם מותר יהיה להם לגבות יותר?
או שישנם שינויים נוספים הקשורים בארגון (מיון וקבלה באופן אחר, שינוי מערכתי, שינוי בצוות המורים וכולי). אני מאד סקרנית לשמוע מהורים שילדיהם לומדים בכפר הירוק, באופן יותר ספציפי, ממה ההתלהבות הגדולה.
אני שומעת שביעות רצון כמעט מכל הכיוונים ואשמח להבין הדברים יותר לעומק.
תגובה לתגובות
אשתדל לקבל מידע יותר מעמיק על הכפר הירוק ואשמח להעמידו לרשותך ולרשות כל אשר יחפוץ בו. ביחס לכיווני התקדמות והתפתחות, זו בהחלט שאלה עם ניחוח פילוסופי אולם אשתדל לענות כמיטב יכולתי. אני גורס שבסופו של דבר כל אחד חייב להתפתח ולהתקדם בכיוונים שמעניינים אותו. לא פעם אני שואל את עצמי האם אני כהורה נותן לילדי את חופש הבחירה ובשלבים מוקדמים יותר (כשעדיין אין ביכולתם לעסוק בכך) לנסות בכל זאת לעזור להם לאתר את הנושאים שהם אוהבים וללא אילוצים. לא פעם ניתקלתי בהורים של תלמידים שלי שהם בהחלט מאמינים למשל, שאם הילד ינגן לפחות שעתיים ביום בפסנתר יש סיכוי אולי שיתפתח למוצרט וזאת כשהילד רוצה בזמן זה לשחק עם חבריו וזו בהחלט דוגמה קיצונית אולם היא מצביעה על תופעה (ששורשיה חיוביים בסופו של דבר). אני מקווה שזה נותן איזו שהיא תשובה להתלבטויות. בהצלחה.
 
אכן, יהיה מעל הסכום שנקבת.

תודה על התגובה ו...
ראשית, שנה"ל הקרובה תהיה הראשונה בה תיכון הנדסאים בהרצליה פותח שעריו לתלמידי כיתה ז' (עד כה היה החל מכיתה ט').
לכן זה מסקרן איך יצלחו את העניין.

לגבי הכפר הירוק, אשמח אם תוכל לפרט יותר לגבי השינויים שעובר, אם יודע יותר.
האם השינויים הם בעיקרם כספיים (כלומר שהעלות צפויה להיות מעל ה1,200-1300 שח לחודש שמשלמים כיום לפי מה שהבנתי)? האם מותר יהיה להם לגבות יותר?
או שישנם שינויים נוספים הקשורים בארגון (מיון וקבלה באופן אחר, שינוי מערכתי, שינוי בצוות המורים וכולי). אני מאד סקרנית לשמוע מהורים שילדיהם לומדים בכפר הירוק, באופן יותר ספציפי, ממה ההתלהבות הגדולה.
אני שומעת שביעות רצון כמעט מכל הכיוונים ואשמח להבין הדברים יותר לעומק.
אכן, יהיה מעל הסכום שנקבת.
האם מותר להם? כנראה שכן, עובדה שהם עושים מה שרוצים והורים ישלמו גם סכום גדול יותר, כי פלח השוק של הבי"ס היא אוכלוסיה אמידה שמוכנים לשלם כל סכום עבור ילדם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה