בנוגע לצרכים מיחודים
בני הוא ילד לקוי למידה
בכיתה א' כלל לא הבחנו בכך משום שלטענת המורה הילד "מבריק"
ציוניו לא פחות מ-מאה
לא חשבנו בכלל בכיוון של לקות למידה
ולא הבנו כלל מדוע אינו כותב, מוציא ציוד, מעתיק וכו'
לא הבנו בכלל מה הבעיה
עד שעשינו לו אבחון המצביע על קשיי למידה
באבחון הדידקטי בגיל 7 נערך מבחן TONI המעריך את יכולת החשיבה המופשטת (מבחן מטריצות)
במבחן זה הוא השיג ציון של למעלה מ- 145
ממוצע=100 סטיית תקן=115
הבוחנת ציינה כי זה שם אותו באחוזון העליון ביחס לבני גילו
(במבחן זה)
אני לא בטוחה בכלל אם זה מעיד על מחוננות (אולי בתחום מסויים?)
כעת זכאי למבחן בתנאים מותאמים
במידה ויעבור
השאלה אם כל "המצויינות" הזאת תהיה קשה לו מעצם היותו בעל צרכים מיוחדים
או שאולי כדאי לשקול
אשמח לקבל עצה
בני הוא ילד לקוי למידה
בכיתה א' כלל לא הבחנו בכך משום שלטענת המורה הילד "מבריק"
ציוניו לא פחות מ-מאה
לא חשבנו בכלל בכיוון של לקות למידה
ולא הבנו כלל מדוע אינו כותב, מוציא ציוד, מעתיק וכו'
לא הבנו בכלל מה הבעיה
עד שעשינו לו אבחון המצביע על קשיי למידה
באבחון הדידקטי בגיל 7 נערך מבחן TONI המעריך את יכולת החשיבה המופשטת (מבחן מטריצות)
במבחן זה הוא השיג ציון של למעלה מ- 145
ממוצע=100 סטיית תקן=115
הבוחנת ציינה כי זה שם אותו באחוזון העליון ביחס לבני גילו
(במבחן זה)
אני לא בטוחה בכלל אם זה מעיד על מחוננות (אולי בתחום מסויים?)
כעת זכאי למבחן בתנאים מותאמים
במידה ויעבור
השאלה אם כל "המצויינות" הזאת תהיה קשה לו מעצם היותו בעל צרכים מיוחדים
או שאולי כדאי לשקול
אשמח לקבל עצה