גל אלברמן חתם לשתי עונות

גל אלברמן חתם לשתי עונות


נראה שהפעם יעקב שחר נחוש להצליח...

גל אלברמן חתם לשתי עונות

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לעומרי בן הרוש

אתר ספורט 5 מדווח:
על הצטרפותו של אלברמן למכבי חיפה אפשר להסתכל מהרבה היבטים, אבל בסופו של דבר לכולם ברור שמדובר בהחלטה מצויינת של הנשיא, יעקב שחר. אלברמן יוסיף מהניסיון והמנהיגות שלו. הוא נחשב לשחקן "נשמה", כזה שיש לו מוסר עבודה גבוה ומעל הכל - מצטרף למכבי חיפה כשחקן חופשי וללא תמורה. איזו קבוצה הייתה מסרבת לקבל את גל אלברמן בחינם? הוא עשה לירוקים הרבה צרות כשחקן מכבי ת"א ועוד קודם בבית"ר ירושלים וצריך להודות - גם בגיל 344, אלברמן עולה על כל שחקן במרכז השדה האפור של מכבי חיפה כיום.

יש שיגידו שאלברמן מעבר לשיאו ויכול להיות שהם צודקים. בסופו של דבר, הגיל הוא פאקטור ואלברמן סבל מירידה די בולטת ביכולת שלו בשנה האחרונה. חוץ מזה, לא מעט אוהדים של מכבי חיפה מאוכזבים מההחתמה הזו כי לטענתם המועדון נלחם על ה"שאריות" של מכבי ת"א. הצהובים לא מספיק רצו את אלברמן ולא הבטיחו לו מקום של קבע בהרכב, אז הוא מצא עצמו במכבי חיפה. האם זו עובדה שצריכה לפגוע באגו או בכבוד של מכבי חיפה והאוהדים שלה? לא, בדיוק כמו שהפועל ב"ש לא חשה מושפלת כשקפצה על "שאריות" כמו מהראן ראדי ועד עכשיו מברכת את היום שהגיע לקבוצה.


http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=64&docID=243492&lang=HE
 
עומר אצילי יוחתם


ספורט 1 מדווח:
בראש רשימת הרכש כעת עומד הקשר עומר אצילי. קשר גרנאדה בעונה החולפת מבוקש אצל שלוש הגדולות של הכדורגל הישראלי: הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה וצפוי לחזור מחופשה פרטית כדי להחליט בנושא.

[URL]http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-782878[/URL]
 

Benedictus3

New member
נראה שהפעם יעקב שחר נחוש להצליח...

נחוש יותר מתמיד לחסל לך ולשאר האוהדים את התקווה... לא תאמן הנאיביות של האוהדים שלנו... שחר מוביל אותנו אל האבדון ואנחנו משוכנעים שהסבא הטוב הוא אבא כריסמס...
צאו החוצה עם שלטים וקראו לו להניח לקבוצה ולהעמיד אותה למכירה... שום דבר פחות מזה לא יספיק..
הפסיקו לרכוש מנויים ותראו איך הוא הולך למחרת...
 

manomer

New member
כך או כך זה כבר סוף תקופה

שחר לא יישאר עוד הרבה זמן כי הטבע יעשה את שלו. האיש בן 76 והוא לא נעשה צעיר יותר.
אני כבר השלמתי עם העובדה שהוא יישאר במכבי עד שיפרוש ויבוא בעלים אחר. עד אז אני מוריד את הראש ונותן לגל לעבור...
 
למעלה