אגדת הים הכחול

Hadar169

New member
אגדת הים הכחול

עד פרק 10
ג'ון ג'ה וצ'ונג נפגשים גם בסיאול אחרי שצ'ונג שחתה בעקבותיו כל הדרך מספרד ומחקה לו את הזיכרון. (חח בכל זאת בתולת ים...
)ולמרות שהיא מסרבת לתת לו תשובות אחרי שזיהה אותה בתמונות יחד איתו הוא נותן לה להישאר לגור איתו כי הוא מבין שהוא מתחיל לפתח רגשות כלפייה עם כל המוזרויות שבה. בנוסף ג'ון ג'ה מתחיל להבין שהם היו יחד גם בחיים אחרים תוך כדי שהוא עובר היפנוזה לאור החלומות שלו. אהבתי את הסצנות שלהם באתר סקי אחרי התאונה שהיא שרדה בדרך נס, ואיך שהיא ניחמה אותו אחרי המפגש הקשה עם אבא שלו
אחרי שנים שהם לא התראו כשג'ון ג'ה עזב את הבית. מסכן האמא החורגת שלו הפרידה בינו לבין ההורים שלו ועוד עכשיו היא מנסה להרוג אותו ואת אבא שלו כדי לקבל את הירושה


מגניב שהכל קורה כמו בגילגול הקודם של הדמויות רק בתפקידים אחרים
אמא של ג'ון ג'ה הייתה הבוסית של הבוסית שלה כיום חח.. הפושע שעובד אצל האמא החורגת של ג'ון ג'ה רדף את ג'ון ג'ה וצ'ונג גם בגילגול הקודם כשג'ון ג'ה היה מושל שהציל אותה מפניו. מגניב איך שהגילגול הקודם שלו השאיר ציור של עצמו לגילגול הבא שלו בעקבות החלומות שהיו לו גם אז! איזה מצמרר איך שג'ון ג'ה ראה את התמונה של עצמו מהעבר והבין סופית הכל! שהוא אכן אותו מושל שהצמיד של צ'ונג היה שייך לו ושהיא הייתה חלק בלתי נפרד מחייו.

אהבתי גם את סצנת הטלפתיה ביניהם! איך שהיא העבירה לו שהסוד שלה זה שהיא בתולת ים ואיך שבאותו הרגע הוא נזכר ברגעים מהעבר שלהם ובכל מה שהם עברו בספרד
והבין שהדמויות שמצויירות על הכד העתיק זה הם!

מעניין איך הוא יעכל את הכל עכשיו שהוא יודע את כל האמת..
דרמה ממש טובה




 

evglev1

Well-known member
מנהל
בהחלט דרמה ממש טובה

איך שיש תמונה שלהם בספרד והוא לא יודע על זה כלום משמש תירוץ בשבילו לארח את צ'ונג בביתו ולהמשיך לטעון שהוא לא מרגיש כלום כלפיה, אפילו בסצינת הסקי הוא טוען שמדובר רק בניסיון והכי איכשהו שהוא מקנא לעצמו בלי לדעת שהיא אמרה גם לבחור הקודם שהיא אוהבת אותו והוא חושב שהיא אומרת בקלות לכל אחד כשלמעשה זה הוא בספרד, אבל היא לא יכולה להגיד לו כי אז תצטרך לספר שהיא בתולת ים שמסוגלת למחוק זיכרון ואחר כך היא גם מגלה מבתול הים שאם הוא לא יאהב אותה היא תמות כי רק האהבה של האדם השני מחזיקה את הלב על היבשה וגם מניסיון של בתול הים שאהובתו התנערה ממנו כשגילתה שהוא בתול ים, למרות שלפי איך שהגיבה למותו, לא נראה שבאמת הפסיקה לאהוב אותו אבל התנכרה לו ולכן הוא מת. ועכשיו היא חשבה שאם הוא יגלה אז בטוח הוא לא יוכל לעולם לאהוב אותה.

התאונה היא יותר נס רפואי שהחום שלה היה 25 מעלות שאדם לא חי בטמפרטורה כזאת, אבל היא בתולת ים, גם ההחלמה המהירה שלה שגרמה גם לג'ון ג'ה וגם למנהל שהיא הכניסה לו מכה לחשוב שהפציעה שלה מזויפת. אבל מרגע התאונה ועד לטיפול היא באמת הייתה פצועה קשה מאוד.

גם הקטע שבו צ'ונג מנחמת לאחר המפגש עם אביו שבו לא הצליח לומר את מה שבליבו שכועס על אביו שנתן לאימו החורגת להפריד ביניהם ופשוט אמר שהוא לא רוצה שום קשר איתו, אך דווקא זה הזכיר לו זיכרונות ילדות לא נעימים כשחי עם אביו עם אימו החורגת ואחיו החורג.

לגבי הגלגול הקודם גם האימא החורגת היא הפילגש שעזרה לזה שרדף את סו האווה (הגלגול הקודם של צ'ונג) בגלגול הקודם והפיצו את זה שבתולת הים מביאה לאסונות. גם פה בגלגול הקודם היא עבדה בשבילו ובגלגול הזה הוא עובד בשבילה. וגם החבר הכי טוב של המושל שהוא יותר מבוגר בגלגול הזה, אז בגלגול הקודם הוא הסתיר את סו האווה ועלו על עקבותיו והוא נפל מצוק ובדיוק בגלגול הזה אימו החורגת גילתה שהוא הולך להיפגש עם האבא של ג'ון ג'ה בקשר לצוואה והפושע כמעט הרג אותו, כך שהוא נפצע קשה בשני הגלגולים.

מדהים שגם המושל חלם על הגלגול הבא שהוא קודם כשהציל את סו האווה חלם בדיוק מה שקרה שהם נפגשו והיא חזרה אליו ממרחקים והוא לא זכר אותה וגם חלם על איך ג'ון ג'ה קורא בספרייה על מותו והבין שהכול יחזור על עצמו והשאיר הודעה לג'ון ג'ה בחלום ואחר כך גם ציור כדי להראות שזה לא סתם חלום מקרי אלא באמת הגלגול הקודם שלו התגלה אליו והזהיר אותה מאסונות שעומדים לחזור על עצמם ולכן עליו לשמור על האישה ולהיזהר מהאדם הרע.

הטלפתיה גם חלק מאוד מרכזי שבתול הים הסביר שהיתרון ביבשה הוא שהוא יכול לשקר בעוד בים קוראים את המחשבות שלו מקילומטרים אז נראה שנוצר קשר טלפתי גם בישבה בין צ'ונג לג'ון ג'ה והוא שמע את מחשבותיה שהיא בתולת ים וגם נזכר במה שקרה בספרד ורגע לפני שמחקה לו את הזיכרון אמרה לו שהיא אוהבת אותו.
 

Hadar169

New member
כן איזה עצוב איך שבתול הים לא שרד


בגלל אהבה נכזבת ובכלל באסה שכבר לא נראה יותר את השף החמוד מלכל הרוחות חח
אבל לפחות הוא הספיק להדריך את צ'ונג


היה מצחיק איך שהיא החטיפה למנהל המושחת של הבית חולים חחח ואיך שאף אחד לא הבין איך השבר שלה התאחה תוך יום אחד אפילו זאת שמאוהבת בג'ון ג'ה מתחילה לחשוב שהיא יצור מכוכב אחר


וכן אהבתי גם את ההקבלה עם החבר הטוב של ג'ון ג'ה מהגילגול הקודם שעכשיו הוא המשרת הנאמן. מקווה שהוא ישרוד!

אגב אתה לא צופה בסיבוב השני? מעניין מה תהיה המחליפה עוד שלושה שבועות היא מסתיימת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני צופה בסיבוב שני

כשכתבת על השף עדיין הייתי בפרק 4, עכשיו גם בפרק 10, הקדמת אותי רק ביום אחד או מתי שראית כי צפיתי בפרק 10 שוב היום.

ב-VOD של פטרנר TV הפתיעו לכבוד הקורונה והחזירו ל-VOD את דם ואדמה, חמישה כוכבים, תמיד אהבה ויער סודי, אני מקווה שיער סודי הקוריאנית זה באותה קטגוריה של לעשות לנו כיף ולא משום שהיא תהיה המחליפה של אגדת הים הכחול שזה יהיה מוגזם שבזמן שיש קוריאנית של 51 פרקים במשבצת השנייה יהיו שלושה שידורים חוזרים ברצף. ואכן המחליפה של חלומות בהקיץ הטורקית עולה ב-26.4 ולפי התאריך אנחנו יודעים מה המחליפה (הטורקית כמובן) ואמנם לא הודיעו באיזה שעה ובמקום מה, אך התאריך אומר הכול, ואילו המחליפה של אגדת הים הכחול אמורה לעלות ב-23.4 ועדיין לא פורסמה, כרגיל לטורקיות עדיפות בכל.

בתול הים היה חייב למות כדי שצ'ונג תפחד שזה מה שעלול לקרות לה ולהוסיף דרמה לסדרה, למרות שבתול הים היה יכול פשוט לחזור לים וגם היא יכולה.

קטעים מצחיקים עם המכות למנהל מושחת וגם איך שבתולת הים הציעה לאישה שבתה מתה בגלל רשלנות רפואית למחוק לה את הזיכרון וכמעט עשתה זאת ואז האישה הסבירה שזה לא רעיון טוב שתשכח מהבת שלה וגם תשכח מהרגעים הטובים איתה, בעוד צ'ונג חשבה שכל מה שכואב עדיף למחוק מהזיכרון.

הקבלה של החבר יפה וגם בשני עולמות הוא נפצע קשה כשהגן על חברו דאם ריונג בתקופתי וג'ון ג'ה במודרני ובשני הגלגולים אותו נבל אחראי לזה.
 

Hadar169

New member
מגניב אז אנחנו באותו הקצב

אני אוהבת את ההומור בסדרה יש מלא קטעים מצחיקים במיוחד עם צ'ונג חח השחקנית הזו גדולה. אהבתי גם את סצנת ההשתכרות שלהם
איך שצ'ונג התפקחה אחרי שנייה למרות שהיא שתתה ליטרים של בירה
אגב לקח לי זמן להבין שמה שהם לועסים שם זה זרועות תמנון מיובש


מגניב שהחזירו לפרטנר את דם ואדמה מקווה שהיא תחזור בהמשך גם לויוה. לעומת זאת ה"צ'ופר" של הוט זה סרטים טורקיים בחינם


נקווה שיפרסמו את המחליפה של אגדת הים הכחול בקרוב, יש כבר כמה שאני מחכה להן במיוחד עוזר הבית שלך והבושם הקסום - נראות ממש טוב












 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן צ'ונג למזלה התפכחה במהירות

עוד רגע הייתה אומרת שהיא בתולת ים, וגם הוא אמר לה שיאהב אותה לא משנה כמה היא שונה, אבל אז החבר אמר שמה שהוא אומר כשיכור אלה שקרים מוחלטים.

והילדה שקוראת את המחשבות של צ'ונג גם עם התמנון וגם זה שהיא שונה.

לגבי התמנון זה גם נאמר בסדרה שהיא כשיכורה לא הבינה איך אפשר להרוג ככה תמנון ואמרה שבשבילה תמנון הוא כמו כלב בשבילם.
 

lili1992

New member
יבגני אתה עדיין צופה בקיסרית?

אם כן, לאיזה פרק הגעת?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני מנסה להבין את יחסי הכוחות בארמון יואן


למקרה שעוד לא הגעת לפרקים האלה.

אם ממילא השליט אל טמור אז בשביל מה צריך קיסר, ובשביל מה אל טמור רצה לרצוח את אל טוגון ולהשאיר את משפחת המלוכה ללא היורשים אם הוא ממילא שולט במשפחת המלוכה וכפה על הקיסר האבא של שני הקיסרים הבאים להתאבד. ומדוע הגנרל רוצה חושב שאם ימצא את השבועה בדם יהיה השליט, קודם כל אם אל טמור כל כך חזק מדוע המעורבות שלו ברצח הקיסר תשנה משהו ושנית מדוע מישהו אחר צריך להפוך להיות השליט, מדוע אף אחד לא לוקח בחשבון את האופצייה שהקיסר יהיה גם השליט, עד כך מזלזלים בו? או שרוצים את שבועה בדם כדי לצבור את אותו כוח שהיה לאל טמור?

וסונג ניונג נכון שאל אל טוגון תקע לה וליורש העצר של גוריו סכין בגב, אבל מדוע היא מאשימה אותו במותו של אביה, הרי לפני שידעו שאל טוגון ניצל החייל מגוריו שכרת ברית עם מלך ניואנג עקר לאביה את האוזניים, העיניים והלשון, והראו אותו מת בזרועותיה מפצעיו ולא שהוא הוצא להורג.
 

lili1992

New member
תשובה מאוחרת

נכון להיום, צפיתי בכל הפרקים ששודרו.
לגבי התהייה שלך על יחסי הכוחות בין השליט לקיסר, ולמה בעצם יש קיסר אם השליט בפועל מנהל הכל ומחזיק בכוח, מה שאני יכולה לומר בלי לעשות ספויילרים, הוא שבהמשך הפרקים המצב יתחיל להיות קצת יותר מובן. אפשר יהיה להבין יותר על מקורות הסמכות והכוח.
אני ממש מקווה שאחרי הקיסרית וגם אחרי הפרקליט, ויוה ישדרו סדרות חדשות, כי זה כבר רצף שלישי של סדרה קוריאנית בשידור חוזר במשבצת של 21:20 בימי חמישי (בוק ג'ו אלופה -> אגדת הים הכחול -> הפרקליט), שלא לדבר על זה שלפני כן שידרו שוב את W במשבצת של 19:00.
אני לא חושבת שהמשבצת הפכה באופן קבוע לשידור חוזר של קוריאנית, לדעתי הם פשוט חוסכים כרגע בעניין הזה.
יצאו כל כך הרבה סדרות חדשות ומעולות בשנים האחרונות, שזה פשוט חבל שכל כך מעט מגיע אלינו. עד לאחרונה עוד הייתי מרוצה מהשידורים החוזרים כי הצטברו לי שלוש סדרות משנה שעברה לצפות בהן (בטוב וברע, אני אנושי ומפגש מקרי), אבל כבר סיימתי אותן ועכשיו נותרה לי רק הקיסרית.
 

Hadar169

New member
בהתחלה חשבתי שהם צוחקים בנוגע לתמנון בגלל שהם היו שיכורים חח

 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב אהבה מכוכב אחר זה עם אותה שחקנית ואותו הסגנון

אפילו השירים שמערבבים אנגלית וקוריאנית דומים בשתי הסדרות. והסדרה אהבה מכוכב אחר שודרה פעמיים בויוה פלוס, ופעם אחת אחרי השידור השני היא עלתה לאתר כך שהסיכוי שתגיע לאי פעם לויוה שוב כמעט לא קיים כי לכבוד הזה זכו רק בובה פראית ותשוקת הנצים ואולי אפשר לכלול את הכלה מאיסטנבול שאמנם לא משודרת בפעם שלישית אם לא להחשיב את ערוץ הכלה אבל כבר פעם שנייה לא רק בטלוויזיה אלא גם באתר.

אז אם לא תהיה קוריאנית לטעמך אחרי אגדת הים הכחול, תוכלי לצפות במחשב בסדרה שדומה בסגנון לאגדת הים הכחול:

https://www.ateamas.com/archives/354
 

Hadar169

New member
אפרופו המחליפה ויוה בדיוק ענו לי עכשיו שהיא תתפרסם

עד מחר בבוקר... מתחח
מעניין באמת אם זה יהיה שידור חוזר או משהו חדש.
 

Hadar169

New member
הנה הם פרסמו עכשיו
מסתבר שזה אכן עוד ש.ח "הפרקליט"

https://www.facebook.com/vivatv.il/
נראה שהם הפכו את זה למשבצת של שידורים חוזרים בזמן שיש כל כך הרבה חדשות טובות ומעניינות. חבל, מילא אם זה היה משהו בסגנון הקליל יותר ולא מותחן. אבל בקצב הזה יש מצב שגם פה אני אעבור באמת לצפייה במחשב
מצד שני בינתיים יהיה לי זמן להשלים דברים אחרים כמו אדמה פראית שאני אוטוטו מצטרפת לצפייה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
באיזה פרק נעצרת באדמה פראית?

כי אני מניח שלא תשלמי 20 שקל נוספים להוט בשביל ויוה לפני כולם רק בשביל איזה 5 או 10 פרקים יותר מבקצב של ויוה ובויוה הם רק הגיעו לפרק 30.

באמת לא מבין את ההיגיון של סדרה ארוכה ובמקביל אליה אך ורק שידורים חוזרים כשאין קוריאנית חדשה מלבד הקיסרית שגם היא ישנה שהגיעה לויוה באיחור. מעניין אם גם הפעם יעלו את הפרקליט ל-VOD של פרטנר כי יער סודי והפרקליט הן הקוריאניות היחידות שהיו ב-VOD של פרטנר.

אבל עוד מביאים משהו טרי יחסית, אבל מאז שני אם תהיה משבצת חוזרת קבועה יש סיבה לצפות לשידור חוזר של החיים הראשונים שלי. ששודרה לפני הפרקליט אבל הרבה אחרי בוק ג'ו אלופה ואגדת הים הכחול.
 

Hadar169

New member
אני צריכה להשלים מפרק חמישים

אבל ככל הנראה אתחיל לצפות כמה פרקים לפני כדי להכנס לעניינים

"ויוה לפני כולם" ממש מיותר בעיניי למה שמישהו ישלם על זה?

&nbsp
נקווה באמת שהחיים הראשונים שלי תחזור
הם צריכים לשמר את המשבצת כקומית/קלילה גם אם זה שידור חוזר כי המשבצת השנייה היא בעיקר היסטורית דרמתית, ולרוב תמיד היה איזון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא בהכרח כי החיים הראשונים שלי, אגדת הים הכחול, בוק ג'ו

אלופה וכלתו של אל המים שודרו בפעם הראשונה במשבצת של הקיסרית ואילו לב ארגמן הייתה במשבצת שעכשיו שידורים חוזרים. כשויוה פלטינה הפך לויוה פלוס ונוספה משבצת קוריאנית שנייה, אז בחודשים הראשונים הייתה הקפדה שאחת תהיה קומית ואחת אקשן/דרמה, עכשיו אין הקפדה ויכולות להיות שתי קומיות או שתי דרמתיות. ולפני לב ארגמן הרבה זמן לא היו דרמות היסטוריות ובעצם עד לב ארגמן לא היו היסטוריות של תקופת גוריו אלא רק מתקופת ג'וסון.
 

Hadar169

New member
המשבצות לפעמים מתחלפות בסגנון אבל שמתי לב שלפחות לאחרונה

ויוה שמרו על איזון מסויים, עד עכשיו..
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב ב-VOD של פרטנר

העלו מיד את כל 70 הפרקים של האהבה שאחרי עוד לפני שהודיעו שהיא חוזרת, לכן חשדתי לגבי יער סודי ובאדמה פראית כמה ימים לפני שעלתה לטלוויזיה העלו בפרטנר את כל 70 הפרקים ל-VOD, מי יודע אולי גם בהוט VOD בשידורים החוזרים התחילו לעלות מיד את כל הסדרה ולא רק את הפרקים ששודרו.
 
למעלה