שאלות, חדשות, בקשות

evglev1

Well-known member
מנהל
החלמה מהירה לדנה גרסיה החמודה


אני עכשיו נהנה ממנה בקפה בניחוח אישה בתפקיד המרסלה, אז לפי מה שהבנתי הייתה רק בת 16 וכבר אז הייתה מבריקה. אמנם כנראה בגלל בית הספר שלה ובשיכורה מאהבה הדמות שלה של דניאלה ששוחקה על ידי השחקנית של וויוויאנה מהאומץ לאהוב ובשיכורה מאהבה היא הייתה כבר מתחילת הסדרה בתור אחות של הראשי גם אשת סודו והיא גם ידעה מהתחלה על הרומן של עם גביוטה וגם ניסתה להניא אותו מלהינשא ללא אהבה וגם הסבירה לו שהוא פגע בכבודה של גביוטה כשהציע לתת לה כסף לדאוג לצרכיה לאחר שנחשף שלא עבדה בזנות כי היא פירשה את זה כהצעה להיות מאהבת וגם מההתחלה היא ידעה שמריאנה פרנקו היא גביוטה. בקפה בניחוח אישה כנראה בגלל עיסוקים אחרים של דנה גרסיה, הראו אותה רק בפרק הראשון כשהסבירה שלא יכולה להגיע ללוויה של הסבא, בלוויה של ההורים שלה אולי הראו אותה בחטף והיא גם הביעה את מחאתה בכך שלא באה לחתונה של אחיה. ונכנסה לעלילה רק לאחר שנתיים מאז מות הסבא. וגם היא גילתה עם כולם שקרולינה היא גביוטה ואף הביעה בפני אחיה את אכזבתה שלא סיפר לה. אבל בדברים החשובים הכניסו אותה חזק, והסצינה שבה מרסלה מתעמתת עם המשפחה על כך ששיתפו פעולה עם איוון והאמינו לשקריו כדי להפריד בין סבסטיאן לגביוטה והטיחה באיוון את שקריו הייתה חזקה ונראה שמכאן תהיה חפיפה מוחלטת בין תפקידה של דניאלה בשיכורה מאהבה לתפקידה של מרסלה בקפה בניחוח אישה.

אגב שמתי לב שראיתי אותה לראשונה בתשוקת הנצים ושבויוה שידרו רק את הקולמביאניות ושל טלמונדו שלה ולא שידרו אף מקסיקנית שלה. וגם מהקולמביאניות שודרו רק קפה בניחוח אישה וצחוק הגורל ובטלמונדו תשוקת הנצים, למדי אותי לאהוב ובגידה היו של טלמונדו אבל צולמו בקולומביה ובעצם רק מישהו צופה בך לא צולמה בקולמביה אלא בארה"ב, כל שאר הסדרות של דנה גרסיה ששודרו בויוה צולמה בקולומביה.
 

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל מה שקשור לטלנובלות ושחקני טלנובלות לכאן
סופ"ש נעים לכולם


 

elall

Member
מנהל
טקס פרסים TVyNovelas של טלויסה נדחה בגלל הקורונה



 

elall

Member
מנהל
גלובו מפסיקים את הצילומים בגלל קורונה

גלובו מפסיקים לצלם את כל הטלנובלות החדשות, גם את אלה שמשודרות עכשיו. במקומן ישודרו Fina Estampa, Totalmente Demais, Novo Mundo
 

Rene Zeitune

New member
צילומי הפרודות, סדרה של פולקא הופסקה

ושידוריה בארגנטינה יורדת החל משבוע הבא עד חידוש הצילומים.
 
למעלה