איזה היסטריה עשו מהקורונה הזה

Hadar169

New member
איזה היסטריה עשו מהקורונה הזה


לא ייאמן שהשביתו את מוסדות החינוך ועוד שוקלים לעשות סגר כללי שיביא למשבר כלכלי אדיר וכל זה רק בגלל סוג של שפעת שיש לה את אותם התסמינים של שפעת רגילה היא אולי רק קצת יותר מדבקת ולא הכינו לה עדיין חיסון אבל לסגור ולהשבית הכל בארץ ובעולם רק בגלל זה
שפעת החזירים הייתה פי אלף יותר חמורה הקורונה פוגעת בעיקר בטווח גילאים מסויים. התקשורת האינטרנט והרשתות החברתיות זורעים פאניקה בציבור ואנשים מתייחסים לזה כאילו מי ישמע מדובר על מגיפה קטלנית חשוכת מרפא כמו אבעבועות השחורות מימיי הביניים
מגוחך לחלוטין
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן ואפשר היה להגיד שזה ביבי מעוניין במצב חירום

כדי להרכיב ממשלה, אך זה לא רק בישראל, בכל העולם נכנסים בפאניקה, אולי בישראל מגזימים עם ביטול הלימודים ומחשבות על סגר כללי והשבתת המשק, אבל ההיסטריה היא בכל העולם.
 

Hadar169

New member
לגמרי! אין לו את איראן אז הוא עבר לקורונה

הוא משחק לאנשים במוח על ידי מצגי שווא כאילו המדינה עומדת להיחרב מכל דבר ורק
הוא יציל אותה, ובכלל הוא עושה מזה תעמולה שלמה. ואנשים אשכרה נופלים בזה
כל החלטה שתתקבל תהיה לטובתו האישית ממש לא לטובת הכלל. לפחות נראה שגנץ יקבל ראשון את המנדט, האופציה היחידה שנשארה להם לפי דעתי זה לחוקק את החוק שימנע מביבי להרכיב ממשלה בגלל הכתב אישום. לא מאמינה שהוא ייפול במלכודת של "ממשלת חירום" ביבי פשוט עושה ניצול ציני של המצב ומנסה למשוך זמן.

וכן זה נכון שגם בעולם מגיבים בהגזמה אז כן, אפשר להגיד שכל העולם השתגע
נראה שבעידן המדיה כבר אין פרופורציות לשום דבר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ממש לא בטוח שגנץ יקבל ראשון

אורלי לוי לא מתכוונת להמליץ על אף אחד, גם לגבי הרשימה המשותפת לא ברור אם ימליצו ולביבי יש 58 מנדטים בכיס.
 

Rene Zeitune

New member
אחרי שהתגלה השקר של גנץ שכן ישבו עם הרשימה המשותפת

מתחרטת שהצבעתי לו. הקמת ממשלה עם הרשימה המשותפת פירושה שואה מספר 2. ולא גם ביבי לא אופציה. כבר לא מצביעה לאף אחד. אבל כן מסכימה שביבי והתקשורת מכניסה את כולם ללחץ ובטוחים כולם שימותו מזה כולם. גם אצלי בהוסטל בפאניקה עם כל החיטויים ולשטוף ידיים. אפילו המדריכים מחלקים תרופות עם כפפות.
 

Hadar169

New member
הם באמת לא ישבו עם הרשימה המשותפת מדובר על תמיכה מבחוץ

וזו האופציה האחרונה שלהם. הבעיה זה ביבי שכל עוד הוא לא זז מהכיסא הכל ימשיך להיות תקוע ונלך לעוד ועוד בחירות. אז המטרה מקדשת את האמצעים
ביבי ביצר לעצמו בלוק חסינות שלא מוכן לשבת עם גנץ, הם פשוט לא משאירים לו שום ברירה אחרת, אבל לא בטוח שגנץ יוכל להקים את הממשלה הזמנית הזו. העיקר שהוא אכן קיבל בסוף ראשון את המנדט
ככה שאולי לפחות הם יצליחו למנוע מביבי להרכיב ממשלה עוד בכנסת הנוכחית על ידי חקיקת חוקים. ידעתי שליברמן לא יאכזב וימליץ גם הוא על גנץ
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תמיכה מבחוץ זה רק ללא תפקידי שרים וסגני שרים

זה עדיין חתימה על קווי יסוד משותפים ועדיין דרישות קואליציוניות בשביל תמיכה.

דווקא אם תקום ממשלת מיעוט בראשות גנץ נלך לבחירות רביעיות, רק כשגנץ ראש ממשלה, כי אין סיכוי שליברמן והרשימה המשותפת יוכלו להסכים על דברים לאורך זמן.

מה גם שאם הליכוד מקבל את המנדט אחרי בחירות רביעיות הם יכולים לבטל את כל החוקים אם יש להם רוב.

אגב הצבעת לגנץ או לליברמן?
 

Hadar169

New member
אם החוק יעבור עוד בכנסת הנוכחית ביבי לא יוכל אפילו להתמודד

רק בשביל שהוא יילך לטפל בענייניו המשפטיים שווה לשתף פעולה עם הערבים מצדי גם היו יושבים בתוך הממשלה אם אין ברירה הרי זו ממשלה זמנית כולם יש להם מטרה אחת הזזת ביבי מהכיסא. ברגע שזה יצליח גם אם יהיו עוד בחירות ביבי כבר לא יהיה חלק מהן וככה הפלונטר ייפתר. זה העיקר וכמו שהוא שיתף פעולה עם הערבים עם פיזור הכנסת כחול לבן לא צריכים לחשוש. אני מאוד מעריכה את ליברמן כי אם לא הוא ביבי היה ממשיך לעשות מה שהוא רוצה הוא היה מתחמק מהמשפט וממשיך להזניח את המדינה כי שנתיים הוא עסוק רק בעצמו. אבל ברור שבחרתי בגנץ כי אני באמת מאמינה בו שהוא יכול להחזיר את המדינה למסלול גם אם הוא לא מהצד הימני של המפה. ובכל מקרה כל אחד יותר ימין מביבי של ימינו
 

Rene Zeitune

New member
אפילו מרץ?

שאכפת להם מהמיעוט יותר מהיהודים ובעד שתי מדינות. כבר עדיף עצמה יהודית אבל אני מפחדת להצביע להם כי הם להט"פובים כנראה.
 

Rene Zeitune

New member
תראו מה כתב שחקן מחופן של יהלומים

Con la humanidad no acabará ningún virus ,lo hará la estupidez!!
 

Rene Zeitune

New member
קורונהVSסרטן

כולם בלחץ ופאניקה מהקורונה, לא הולכים לעבודה, אין בתי קפה וקניונים, אין מגע פיזי, מצמצמים נסיעות בתחבורה ציבורית, שוטפים ידיים באובססיביות , לא יוצאים מהבית, אוגרים מזון. כאילו בואו המחלה לא כזאת קטלנית ובטח לא סופנית. בואו נכנס לפרופורציה. המחלה שבינתיים שהכי קשה ומסוכנת ואפילו סופנית היא מחלת הסרטן והיא פוקדת כל אחד מאיתנו בינתיים לא נמצאה עדיין תרופה למרות שהיא ותיקה יותר מהקורונה. לעשן ולאכול לא בריא אין לכם בעיה אבל לפחד ממחלה שרק בגלל שהיא מדבקת מוגזם ובטח בשבילה לעצור עולם שלם. אנחנו עוד נצחק עליה אבל הסרטן, האוייב האמיתי של האנושות הוא זה שבסוף ייצחק עלינו. ועוד משווים מערכון של שמולי מארץ נהדרת שגילה שיש לו סרטן ומתחנן שכבר ימצאו תרופה לבין מה שקורה עם הקורונה. קצת פרופורציות. זאת עדיין לא מלחמת עולם שלישית. עברנו את שפעת העופות, עברנו את שפעת החזירים, עברנו את הפרה המשוגעת ונעבור גם את קורונה. את המחלה האמיתית והקשה כמו הסרטן רק אלוהים יודע...רק בריאות וטיפת בינה.
 

elall

Member
מנהל
כל מחלה והדרך להתמודד איתה

סרטן ומחלות כמו סכרת, מחלות לב ועוד מחלות רבות אחרות היו כאן איתנו וישארו כאן איתנו לצערינו. הן חלק מתהליכים שקוראים בטבע, חלקן גנטיות, חלקן מוטציות שנוצרות לנו בגוף, חלקן חלק מתהליך ההזדקנות. אפשר אולי לצמצם אבל אי אפשר למגר אותן. הרפואה והמדע כל הזמן עובדים על תרופות חדשות, ניתוחים, טכנולוגיות ודרכי מניעה חדשים כדי להתמודד עם המחלות האלה. אבל בסופו של דבר אנחנו ב"שיווי משקל" איתם. יש אחוז מסויים שחולים ומתמודדים איתם עד כמה שניתן.
אבל רוב המחלות שכן נעלמו מן העולם או כמעט ונעלמו הן דווקא כאלה שנגרמות ע"י וירוסים וחיידקים, כמו למשל אבעבועות השחורות שהייתה אחת המחלות קטלניות ביותר בהיסטוריה של האנושות.
זה שיש מחלות אחרות, תאונות דרכים, אסונות טבע שבגללם אנשים מתים, לא אומר שצריך לזלזל בקורונה ולתת לעוד אנשים לחלות ולמות. כל צרה, כל מחלה וכל מוות צריך לנסות למנוע. ומה שאנשים לא מבינים שכרגע בידוד ושמירה על היגיינה זה לא סתם היסטריה, זאת הדרך היחידה להלחם בקורונה עד שימציאו חיסון או תרופה.
כל מחלה, כל צרה, יש דרכים משלה לנסות למנוע ולטפל. כשנשבר עצם שמים גבס, כשחולים בסרטן עושים ניתוחים וכמותרפיה, כשנחתכים שמים פלסטר או תפרים, כשיש זיהום חיידקי לוקחים אנטיביוטיקה. ושאת אומרת "עברנו את שפעת, נעבור גם את זה", איך?! באיזו דרך? נשב ונחכה והכל יסתדר? זה לא. זה מתפשט ומהר. דרכי התמודדות נגד שפעות למיניהן לא בהכרח מתאימים להתמודדות נגד מחלות אחרות, וגם לא נגד קורונה.
יושבים אנשים מאחורי מקלדת, בלי רבע מושג בביולוגיה, רפואה או כלכלה, וחושבים שיודעים יותר טוב מאלפי מומחים בעולם שזה סתם היסטריה מיותרת וש"זה כמו שפעת, אז מה הביג דיל"? זה לא שפעת וזה לא כמו שפעת. זה בכלל שני וירוסים שונים ממשפחות שונות. שפעת לפחות מראה סימנים בשלבים יותר מוקדמים, ככה שבן אדם חולה נשאר במיטה ולא מפרז את הוירוס בכל מקום, כמו חולה קורונה שיכול עד שבועיים להפיץ את המחלה בלי לדעת שהוא חולה. זה קשה הרבה יותר להתמודד עם דבר כזה מאשר עם שפעת. עצם זה שקורונה כל כך מדבקת, זה הופך אותה לכדור שלג שאם לא עוצרים אותו בזמן, מהר מאוד יכול להפוך לאסון גדול ולהביא לקריסה של המדינה.
לפני חודש בדיוק הזמנתי חופשה לפסח באיטליה, כשלא היה אפילו רמז למה שהולך לקרות בשם. היום יש להם 25 אלף חולים, מספר המתים מתקרב לאלפיים, ורק ביממה אחרונה מתו 300+ אנשים, מערכת בריאות שלהם קרסה, תוך פחות מחודש!
יש אנשים שלא מבינים מה זה אומר אלפי חולים בתקופה קצרה. גם אם כמה אחוזים מתוכם יהיו חולים קשה, זה אומר מאות אנשים שזקוקים לאשפוז, טיפול נמרץ, מכונות הנשמה וציוד אחר. רופאים יתחילו להידבק ואז מערכת הבריאות תקרוס. כל מערכת בריאות, אפילו הכי משגשגת וטובה בעולם, יש לה גבול עד כמה היא יכולה לספוג. ועם קריסת מערכת הבריאות אנשים יתחילו למות או יפגעו גם לא מקורונה, אלא ממחלות אחרות פשוט בגלל שלא יכולים לקבל טיפול ראוי. וגם אנשים בקבוצות סיכון, חולי סרטן, חולים כרוניים, נשים בהיריון, נכים, תינוקות, פגים וקשישים, כל אותם אנשים שבתקופה רגילה אפשר להציל אותם, אפשר להאריך את החיים, יכולים למות מהוירוס המסריח הזה וכל התרופות וטכנולוגיות שפיתחו בשביל לעזור לאותן אוכלוסיות חלשות, יהיו שווים לת*ת. הלב נקרע לקרוא את העדויות של רופאים איטלקים שנאלצים להחליט את מי לחבר למכונת הנשמה ואת מי לא, את מי להציל ומי צריך להתפלל לנס, כי אין להם כבר איך להתמודד עם האסון הזה. מדינות העולם, ממשלות ומומחים רואים ומבינים יותר מאיתנו את ההשכלות החמורות של המגפה הזאת. אף אחד לא רוצה להגיע למצב של איטליה.
ממליצה לקרוא את הכתבה, אולי חלק בכל זאת יפסיקו לקטר. (אגב, הכתבה מלפני 4 ימים בלבד, אבל המספרים שם כבר הכפילו את עצמם)
https://healthy.walla.co.il/item/3346134
זהו, פרקתי. יום טוב והרבה בריאות.
 

tami129

New member
כמה דברים נכונים וכמה דברים לדייק יותר

סוכר- יש סוגים שונים של סוכרת, יש סוכרת מסוג 1, שבשמה הקודם נקראה סוכרת נעורים, שבה הלבלב מפסיק לייצר אינסולין, לא יודעים למה זה קורה, כמו שלא יודעילמה פרקינסון או אלצהיימר קורה, לפחות מצב של סוכרת יש איך לטפל, ימאבה שמאזנת את ריכוזי הסוכר בגוף.
סוכרת מסוג 2 קשורה לתזונה בעיקר בעולם המערבי, לכן יש להשגיח על מה אנחנו אוכלים ומה.
סרטן - יש ממש הרבה סוגים, כאן תלוי איזה סוג סרטן, כי יש סרטנים אלימים מאד כמו סרטן לבלב (שיש לו את הבעייה השנייה) ויש סרטנים שאפשר לטפל בהם כמו סרטן בלוטת התריס. הטיפול בסרטן תלוי מתי מגלים אותו, כשהוא עדיין גידול אחד או מפושט וגם מההגודל של אותו גידול, בסרטן לבלב וסוגים נוספים לא מגלים עד שיש סימן שאשר לדעת עליו כמו כאבים.
מחלות מחיידקים - אמנם יש אנטיביוטיקה שמציל הרבה אנשים אל החיידקים מפתחים עמידות כנד האנטיביוטיקה וחברו התרופות לא מתלהבות לייצר סוגים חדשים.
מלות ויראליות - להרבה יש חיסונים, לכן אם יש חיסון תתחסנו, התרופות פחות עוזרות ובעיקר מיועדות לאנשים עם מערכת חיסון ירודה

גם אני הזמנתי טיסה בפסח, וזה לא הדבר היחידי שהתבטל, התבטלו החוגים שלי ושל הבת שלי
 

Hadar169

New member
אני שמעתי לפחות שלושה פרופסורים שדיברו על זה בתקשורת

בימים האחרונים וטענו בתוקף שזו היסטריה מיותרת שצריך להתייחס לזה כאל שפעת ושזה יחלוף בקיץ, ושכל הצעדים שעושים עכשיו זה מה שיפגע באנשים ובמדינה. אז אילה לא בדיוק "אנשים בלי רבע מושג". גם לשפעת עונתית רגילה יש מספרים גדולים פשוט אף אחד לא מדבר על זה בתקשורת ולא ממספרים את החולים בכזאת אובססיביות. גם לא אמורים לאשפז כל חולה קורונה באשר הוא. ניפחו את זה למימדים לא הגיוניים, מה גם שלתקשורת משתלם ההיסטריה ככה הם שומרים על הרייטינג הגבוה. ובעולם של רשתות חברתיות מאוד קל להפוך כל זבוב לפיל
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא שמעתי חוות דעת דווקא מברזיל

שהמחלה היא כמו דלקת ריאות מבחינת הסימפטומים.
 

Hadar169

New member
זה מלווה בשיעול יבש

במצבי קיצון זה יכול להדרדר לדלקת ריאות כמו שלשפעת יש הסתבכויות כאלה גם
 

tami129

New member
יש תרופות וטיפולים להרבה סוגי סרטן

דבר ראשון,איזה סוג סרטן
דבר שני, מתי מגלים את הסרטן
 

Don Nirtin

New member
מי שמגוחכת זו את.


אני שייך לקבוצות הסיכון ואני בבידוד מחמישי האחרון. אני מעוניין לחיות כמה שיותר שנים. הקורונה בהחלט מסוכנת ואני מאוד לא מעוניין לסיים את חיי בגלל זה.
&nbsp
אז שום היסטריה ושום דבר. הנה, 170 זקנים בדיור מוגן בירושלים מתבודדים בגלל שעובדת סוציאלית הדביקה אותם מבלי לדעת.
&nbsp
תמשיכי להיות מגוחכת. ושתהיי בריאה.
 

Hadar169

New member
איבדת את זה?

כתבתי את דעתי זה פורום יש שמסכימים ויש שלא, בפורום יש מגוון דיעות. ועוד אחרי ההחמרות ההזויות האחרונות הדיעה שלי רק התחזקה. סגר והיסטריה וניפוח המצב לא מובילים לשום דבר הפיתרון היחיד זה החיסון שעובדים עליו. אז תעשה לי טובה אל תחלק לי ציונים. רק בריאות.
 
למעלה