תגובה לתגובה של הדר על פרקי הסיום של בוק ג'ו אלופה

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לתגובה של הדר על פרקי הסיום של בוק ג'ו אלופה

איזה מסכנים הדודים של ג'ון היונג, כל כך חששו שהוא יגלה שכל הקשר של אימו היה מזויף, ופחדו שהיא תדבר והוא ידע ולכן התפרץ כשהבין שאימו מבקשת כסף עבור אחותו, וחשב שזה לא מגיע לו, לאור שגם כך הפילה אותו על הדודים. ולחשוב שהוא בדיוק התרגש שחשב שאימו באה לבקר אותו והלך למענה בנעליים שקטנות עליו וסבל ואז מגלה שאימו לא חזרה בגללו ולא כדי לבקר אותו, אחרי הקורבן שלו. בוק ג'ו עודדה אותו בדיוק בזמן לאחר שכעס על הדודים שמלווים כסף לאימו והאשים אותם שהם מנסים להיות צדיקים בשביל גן העדן, ובכך הפגין כפיות טובה שאחר כך התבייש בזה. ואיך שבוק ג'ו הסבירה שהייתה שמחה שאימה תבקר אותה גם בנסיבות כאלה ולו יש מזל שיש לו אימה והוא בא להיפרד ממנה בשדה תעופה ולמרות שהתנתקה ממנו מוכן לחדש את הקשר איתה.

הצלחה גדולה של בוק ג'ו, התקבלה למחנה אימונה דה רונג ולנבחרת הלאומית של הרמת המשקולות. ג'ון היונג היה במרחק נגיעה מלהצטרף אליה והיה נראה שיצטרף כי זה היה כמעט תיקו בינו לבין שחיין מצטיין אחר, אבל הסתבר שהוא במקום שני. וכך הוא נאלץ להיפרד ממנה כי לא מגיע לדה רונג והיא עודדה אותו להתאמן יותר קשה כדי להצליח להגיע למקום ראשון בתחרות הבאה.

איזה מאמץ להסתיר את הניתוח ביום התחרות שיזם האבא, קודם החברות של בוק ג'ו החליטו שמדובר בבגידה, אך במעקב אחרי ג'ון היונג נבוכה כשגילה שהמאהבת לכאורה היא אבא של בוק ג'ו ולשם כך גם אילצו את החבר של ג'ון היונג לבגוד בו כדי להיות נאמן לחברה של בוק ג'ו ושלושתם נבוכו קשות ואחרי זה הפכו שלושתם לשותפים לסוד. בגלל שהייתה שיחה נעימה בין בין ג'ון היונג לשי הו בה היא סיפרה שהולכת ללמוד להיות עוזרת מאמנת, חששתי ששוב יתעורר העניין הזה ויאשימו את ג'ון היונג ושי הו בבגידה בבוק ג'ו, אך ברוך השם שי הו יצאה נקייה. אבל הניסיון של ג'ון היונג להרחיק את בוק ג'ו מהמסעדה גרם לה לחשוד והכול בגלל החברה בדה רונג שהכניסה לה מחשבות שליליות לראש שהחבר ישתנה וישכח אותה. אבל במזל בוק ג'ו שכחה את המטען וחזרה ושכנה סיפרה לה על הניתוח של האבא וקטע ההתנצלות שלה גם היא מרגש איך שהיא הרגישה רע על החשד שלה. וכמובן הניתוח עובר בהצלחה וגם בוק ג'ו זוכה במדליית זהב לאחר שהספיקה לקבל עידוד מהאבא בבית חולים כשהיא צחקה עליו ועל דודה כשהתקשרה מבית החולים והם אמרו לה שהם במסעדה והיא הראתה להם שהיא יודעת בדיוק איפה הם.

לאחר שנתיים כולם מסיימים את בית הספר והחברות של בוק ג'ו עוברות לתחום הניהול של הקבוצה. באמת חבל שנאן הי נשארה לבד ולא מצאו מישהו בשבילה, כי לדוד של בוק ג'ו הביאו דמות חדשה לגמרי.

שי הו פרשה מהתחרויות ושואפת להיות עוזרת מאמנת בענף והיא ידידה של ג'ון היונג ששיתפה אותו בתכניותיה וזה היה בדיוק כשהחברות חשדו שהוא בוגד בבוק ג'ו, כמה חששתי שיתפסו אותם ביחד ויבינו לא נכון. הרופאה אכן עשתה חיים קשים ובעיקר בסוף כשדחתה אותה כשהוא הזמין אותה לעוד ארוחה והיא טענה שהתרחקה כדי להפסיק להשלות את עצמה והיא משלה את עצמו עוד יותר ואז הוא הבין כמה היא חשובה לו וחשף זאת בפניה, אם כי היא עקצה אותו על הצעה כל כך לא רומנטית, אבל בסוף הם יחד.

זכרונות ממגרש הספורט ומבאר המשאלות מרגשות וגם הסיכום של נעורים בגיל 24. ואיזה מזל שג'ון היונג יכול לשמש כמחליף למי שנפצע לאחר ששוב לא הצליח להיות אלוף למרות כל האימונים שבוק ג'ו עודדה אותו. וגם הסיכום שהוא רוצה לנוח והיא מכריחה אותו לרוץ כדי להצליח לזכות במדליית זהב.
 

Hadar169

New member
כן התלמידות בדה רונג סתם קנאיות

עם חברים כאלה מי צריך אויבים

מגניב שהחברה החדשה של הדוד של בוק ג'ו היא לא אחרת מהרוח מלכל הרוחות חח
ואפרופו לכל הרוחות איזה מגניב השף החמוד נכנס לאגדת הים הכחול בפרק 7!
חבל שזה רק לתפקיד אורח איזה כיף לראות אותו שוב אחרי עוד תפקיד אורח שהיה לו בהרי את מוכרת לי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בתול הים שהדריך את בת הים זה השחקן של השף?

 
למעלה