שאלות, חדשות, בקשות

Rene Zeitune

New member
כרגיל שופטים סדרה לטינית בלי לתת צ'אנס

מתלוננים שדה רימייק להשיבה הביתה אבל חלק ממני שזה מזכיר מאוד את לגעת באושר אף אחד זה לא הפריע. הכי קומם אותי זאת התגובה שאין על הטורקיות והברזילאיות על הפנים. כן יש סדרות טובות מטורקיה אבל גם ברזילאיות ואפילו יותר טובות. הן לפחות ריאליסטיות ועם מוסר השכל בזמן שהטורקיות מלודרמטיות מלאות בבכי וטרגדיה עם סופים עצובים. רק פטמגול ואמא היחידות שאהבתי. ועוד הכלה מאיסטנבול הפכה להיות הצלחה מסחררת פה יותר מכל סדרה אחרת ואני מנסה להבין מה מוצאים בה, היא סיפור סינדרלה. ראשית ענייה וראשי עשיר וחמות מהגיהנום. מה אוטנתי בזה? הברזילאיות נוגעות בנושאים חברתיים והפעם אלימות כלפי נשים. והדבר היחיד שמפריע להם זה שזה מזכיר את השיבה הביתה. או שמישהי כתבה שאין סיפור אהבה.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
אלה חזתה את זה שיגידו שזה ריימק לשיבה הביתה

ואכן רחל קפצה להגיד שהשיבה הביתה היא ריימק לסדרה וונצואלית ועכשיו יש גם ריימק ברזילאי. מזכיר בפורום פנאי פלוס כשעל החיים ועל המוות החליפה את למדי אותי לאהוב מישהי קפצה להגיד שזאת אותה עלילה זקן מתחתן עם צעירה והבת שלו מתנגדת.
 

elall

Member
מנהל
אני אמנם כמעט לא נכנסת לעמוד ולתגובות שם

עדיין אני מכירה מספיק טוב את בכיינות שהולכת שם והשיפוטיות ההזויה שלהם.
זה אותו דבר כמו התגובות שהיו כותבים בוואלה מתחת לכל פוסט שלהם. אני עוד זוכרת איך כולם צרחו ש"אקאסיה" זה כמו דוניה ברברה כי "מה עוד הפעם האימא והבת רבות על אותו גבר" (במקרה גם כריסטיאן מאייר).
&nbsp
 

Rene Zeitune

New member
יוו נתקלתי בהודעה הזאת

יש לוויין עם ממיר מיוחד שמקבל ערוצים בעולם ומי שמבין ספרדית פורטוגזית(הדר, אלה) יכול להנות מבלי להיות תלוי בויוה ואני אוכל להנות ממקסיקניות וטלמונדו מבלי לחכות לטובות מויוה. מחכה לשמוע פרטים מהבחור שכתב את ההודעה.

 

Rene Zeitune

New member
מישהי המליצה לויוה על יתומי אדמה

מי שלא יודע אלה פירסמה על זה פה. זה טלנובלה ברזילאית על פליטים מסוריה וגם הכניסו את הבעיות של המדינת אויב, ישראל עם הפלסטינים. אני מקווה מאוד שויוה לא יחשבו אפילו על להביא אותה. גם כי אנחנו מוצגים שם באור לא כל כך חיובי וגם כי אין צורך להכניס פוליטיקה לערוץ בידור כמו ויוה. אנחנו לא צריכים לראות דברים על עצמנו והמלחמה שלנו והסכסוך שלנו מול הפלסטינים בערוץ הזה. בשביל זה יש ערוץ חדשות שמדברים על הנושא הזה למרות שזה בפאוסה כרגע בגלל הקורונה. אבל בתור ישראלית לא בא לי לראות איך המדינה שלי מוצגת כשטן. מקווה שויוה לא ישקלו אפילו להביא אותה למרות ההידלקות על פארוק השונא ישראל מפחידה המחשבה שהיא עלולה להגיע לפה. אולי כדאי לבקש מויוה לא להביא אותה? כמו שהם מסננים סדרות שלטענתם לא מתאימה לתוכן הערוץ גם מקווה שיבינו שגם הסדרה הזאת לא מתאימה לשידור בערוץ ישראלי.
 
למעלה