לוח שידורים ויוה בזמן הקרוב

Don Nirtin

New member
לוח שידורים ויוה בזמן הקרוב


18:10 - אדמה פראית (מה23.2 תעבור ל23:20 ולא ברור מה מתכננים כאן.)*
19:05 - קפה בניחוח אישה, פרק 58 מתוך 160 פרקים. וינטאג'
20:00 - תשוקת הנצים - פרק 118 מתוך 188. וינטאג'
20:50 הזדמנות שנייה - מסתיימת בקרוב.לא ברור לנו מה ישודר במקומה.*
21:40 - גראן הוטל פרק 4 מתוך 66 פרקים.
22:30 - באהבה אין חוקים 2- מוחלפת ב"הכלה מאיסטנבול" - שידור חוזר בעצמה.
23:20 - מלכת הפרחים (מחליפה: אדמה פראית)

* לא ברור לנו מה ויוה מתכוונת לעשות עם שתי המשבצות האלה מכיוון שהוט הודיעו שהברזילאית החדשה לא תהיה במשבצת של הזדמנות שנייה. אולי ויוה מתכוונים לעשות סדר פסח לקראת אפריל ולסדר את הערוץ מחדש...... הבעיה שהסדר הזה נראה רע.

ברזילאית אחת חדשה, ספרדית אחת חדשה, כל השאר שידור חוזר.
 

Dona Sonrisa

New member


אדמה פראית עוברת משבצת יותר מאוחר לדעתי ולא בתאריך שציינת.
אלא כשתתחיל הטלנובלה הברזילאית החדשה.
אז יש עוד סיכוי לטלנובלה חדשה המשבצת של 18:10?? או לא?
חבל כל כך שאין טלנובלה לטינית חדשה במקום באהבה אין חוקים..
אפילו שידור חוזר לטיני עדיף על שידור חוזר של הכלה מאינסנבול בויוה הרגיל!!!
 

elall

Member
מנהל
זה נראה שהיא הולכת להיות הדבר הכי נורמלי בערוץ הזה

וגם אותה תקעו בשעה הזויה, שמיועדת לשידור חוזר!
 

Hadar169

New member
העיקר שהכלה מאיסטנבול במקום טוב באמצע על שלל פרקיה

ועוד ויוה חושבים שאנחנו עיוורים והעלו פוסט נוסף חס וחלילה אם מישהו פיספס, עם פרומו חדש שהם ערכו במיוחד
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הברזילאית מתחילה ביום הולדת שלי ב-23.3.2020

בתאריך זה גם אדמה פראית עוברת ל-23:20 וב-22.3.2020 מסתיימת מלכת הפרחים. כך שלא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שהברזילאית תחליף את מלכת הפרחים, אבל תשודר בשעה של השידורים החוזרים של אישה רעה, האהבה שאחרי ואדמה פראית שכאמור תעבור שעה.

הנעלם היחיד הוא המחליפה של הזדמנות שנייה שכבר ידוע שלא תהיה ברזילאית, נקווה שגם לא נהיה פורטוגלית ולא ידפקו את הז'אנר עוד יותר עם 4 שידורים חוזרים 2 וינטג', אחד לטיני, אחד טורקי ועוד ספרדית ופורטוגלית ועוד ברזילאית, מה שיגרום לכך שלא תהיה בכלל משבצת של טלנובלה בספרדית מאמריקה הלטינית, נקווה שלא נרד לרמה שהלטיניות היחידות בספרדית יהיו שלושת השידורים החוזרים.
 

elall

Member
מנהל
גם הספרדית לא חדשה


אם התכוונת ל"גראן הוטל" כספרדית חדשה, אז היא לא חדשה, אלא עוד אחת בקטגוריית מחזור. לא רק שהיא ישנה מבחינת שנת ייצור, אלא שהיא גם המקור ל"מלון הסודות" שראינו כבר , ככה שזה סתם עוד משהו שאפשר להגיד עליו סוג של ש.ח.
 

Don Nirtin

New member
עוד הייתי אובקטייבי בעניין הזה


היא סתם ש.ח עם שחקנים אחרים ולא מעניינים.
 

Hadar169

New member
אתמול שלחתי לויוה תלונה על השיבוץ של הכלה מאיסטנבול,והם ענו

ש"ההיצע המקסיקני ירד בתקופה האחרונה וזה מאוד משפיע על התוכן". שאני אבין, רק בגלל ווילס הזקן הכושל שהרס את טלויסה יהיו לנו עכשיו טורקיות גם בויוה?
שלא נדע.

שאלתי גם לגבי טרה נוסטרה שבזמנו הם רמזו שהיא אולי תחזור, שאלתי אם היא תגיע אחרי תשוקת הנצים או שאולי בהמשך, והם ענו ש"לגבי הוינטג' יש הפתעות טובות שווה לחכות." אני אקח את זה ככן אחרת הם היו שוללים
וואי הלוואי..


ועוד לגבי המקסיקניות שוב הצעתי להם פשוט לרכוש את הישנות יותר אבל על זה הם לא ענו... לדעתי? יקר להם
לצערי זה נראה שפני הערוץ עומדים להשתנות ולא לטובה...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ההיצע המקסיקני לא טוב זה לא תירוץ

הם חזרו לרכוש מקולומביה ומצ'ילה ובטלמונדו הם רוכשים סדרות שלא בהכרח טלנובלות כמו החומה, כך שזה שאין להם מה לשדר בספרדית זה מצוץ מהאצבע.

מוזר לפני כמה חודשים הם ענו למישהי שבמקום תשוקת הנצים תהיה זהות אבודה שפחות מתאימה לוינטג' כי היא מ-2009 או 2010 אבל ויוה לא יכלו בזמנו לשדר שידור חוזר בגלל תביעה שהוגשה נגד הסדרה בנוגע להפרת זכויות יוצרים ועכשיו הם מדברים על הפתעה לגבי טרה נוסטרה ועוד האחד בהוט וביס בקטגוריה של ויוה לפני כולם ואנשים מאמינים שזה עוד ישודר בויוה. בקיצור מבלבל עם הוינטג'. אבל לגבי זהות אבודה הם יכולים לשים אותה אחרי הכלה מאיסטנבול בעוד שנה ורבע ממילא הם כבר שינו את הייעוד של המשבצת שהייתה אמורה להיות חדשה ותאריכי הסדרה לא בדיוק מתאימים לוינטג' או יותר טוב לשים בויוה פלוס במקום שתולים או במקום על כנפי האהבה שיהיו איזון.
 

Hadar169

New member
זה בדיוק מה שעוד הצעתי להם, שאם כבר הם שמים טורקית בויוה אז

שגם ויוה פלוס יחזור להיות ערוץ של כל הז'אנרים אחרת זה לא פייר. אבל אני בספק אם זה באמת יקרה
בכל אופן זהות אבודה זה אכן לא ישן כל כך ולא ממש מתאים להגדרה של וינטג'. מקסימום יש שתי משבצות וינטג' אז אולי טרה נוסטרה תגיע אחרי קפה בניחוח אישה.
 

elall

Member
מנהל
היית צריכה לענות שכל טלנובלה מקסיקנית או ארגטינאית

או של טלמונדו, גם אם היא בינונית, תספק את הקהל אוהבי דרום אמריקאיות הרבה יותר משידור חוזר של טורכית
.
 

Rene Zeitune

New member
ויוה מתעקשים שהרבה ביקשו את הכלה מאיסטנבול

ושאי אפשר לרצות את כולן.
&nbsp
ולפי התגובות בפוסט על חזרתה של הכלה מאיסטנבול אני רואה בדיוק ההפך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
העניין הוא שחודש אחרי סיומה בטלוויזיה הורידו אותה מאתר ויוה

וגם מהוי או די של פרטנר, לא יודע לגבי הוי או די האחרים, אבל מאוד חשוד שהירידה של רסיסים, נור והכלה מאיסטנבול מאתר ויוה ומהוי או די של פרטנר הייתה בדיוק באותו היום. אני מניח שיש אנשים שהצטרפו באיחור ולא הספיקו לצפות בכל הסדרה, הערוץ של הכלה מאיסטנבול ועכשיו של אישה הוא לא דרך להשלים פרקים, במקרה הטוב הוא דרך למלא את הממיר בהקלטות למי שיש מקליט משוכלל של 500 שעות, אף אחד לא יכול לראות לא שבע פרקים ביום כמו בכלה מאיסטנבול או 35 פרקים לשבוע ובטח לא 12 פרקים ביום לאישה ולא ייאמן 60 פרקים בשבוע.

בפייסבוק אכן מישהי כתבה לאור הפרומו לעונה השלישית שאסמה אומרת לסוריאה שאיזו טעות היא עשתה כשלא הרשתה לה לקרוא לה אימא, ומישהי שאלה מתי הפרק הזה כבר יגיע כי בפרקים שהיא צופה אסמה עדיין חמות מכשפה, אז הגיוני שאנשים לא הספיקו לסיים לצפות בסדרה. אז הם בטח ביקשו להחזיר אותה לאתר או/ו לוי או די כדי שיוכלו להשלים מאיפה שהם הפסיקו, לא שהיא תחזור לטלוויזיה והם יצטרכו או לראות מהתחלה או לחכות חודשים לפרקים שהם נעצרו בהם, אבל ויוה תפסו על זה טרמפ ביקשו מהם להחזיר את הסדרה לאתר שלהם כי אנשים היו באמצע והם שיחקו ראש קטן והחליטו שביקשו להחזיר לטלוויזיה כי מתגעגעים, למרות שאני בטוח שגם הם יודעים מה פירוש התגובות האלה:

https://viva.walla.co.il/forum/3293

https://viva.walla.co.il/forum/3294

בפורום ספוילרים התגובה השלישית.

ובפורום טורקיות עמוד 358.

ברור לגמרי שבתאריך ה-4.2 התגובה "תחזירו את הכלה מאיסטנבול כבר 3 ימים שהורדתם. תודה". והסדרה אכן ירדה ב-2.2 מתכוונת לחזרה לאתר ולא לטלוויזיה. וגם התגובה "הכלה מאיסטנבול למה הורדתם את הסידרה אני באמצע?
". לקחתי סמייל הכי דומה לסמייל שהיה שם מתכוונת שיחזירו את כל הסדרה כדי שהיא תוכל להמשיך ולא להחזיר אותה לטלוויזיה מהתחלה שהיא תצטרך לחכות לפחות חצי שנה לפרקים שהיא נעצרה בהם. אבל נוח לויוה להעמיד פנים שהם לא מבינים ולנצל את הבקשות כדי להחזיר אותה. בעצם אולי הם בכוונה הורידו את הסדרה מהאתר חודש אחרי שהסתיימה בטלוויזיה כדי לוודא שאלה שמפגרים משמעותית אחרי הסדרה בטלוויזיה לא יוכלו להשלים ואז יהיה להם תירוץ להחזיר.
 

Hadar169

New member
ברור זה היה טריק שקוף של ויוה

להוריד כל כך מהר דווקא את הכלה מאיסטנבול מהאתר והויאודי.. דווקא אותה שהם לא מפסיקים לחפור עלייה.. הם רק חיכו לכל התלונות של כל אילה שלא הספיקו להשלים אותה כדי להשתמש בזה כתירוץ. אבל לסתום איתה משבצת לטינית בויוה כולם מבינים שזה חסר כל היגיון. נראה שכל שנותר זה רק לקוות שזה יהיה מקרה חד פעמי ולא ריטואל קבוע למרות ששום דבר כבר לא יפתיע אותי בשלב הזה
 

Hadar169

New member
ללא ספק כל דבר עדיף על טורקיות בויוה אבל נראה שהם כבר החליטו

שויוה לא תישאר יותר רק לטינית. לא אתפלא אם בקרוב נצטרך להסתמך רק על האינטרנט והערוצים הבינלאומיים. זה נכון שרק ברזיל ממשיכים להשקיע אבל יש כל כך הרבה טלנובלות מהשנים האחרונות שלא נרכשו שיכלו להחזיק את הערוץ עוד הרבה זמן אבל נראה שויוה לא ממש בכיוון
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שויוה מנסים להתחרות בערוצי הטורקיות בתשלום

עם הערוץ הים תיכוני הם יכולים להתחרות, אבל עם ערוץ הדרמות הטורקיות זה אבוד מראש כי צופי הערוץ וכנראה גם מנהליו מתמקדים בעלילה של הסדרות בעוד ויוה מתמקדים בשחקנים. פארוק הפך אצלם לויליאם לוי שהם השתמשו בו כדי לשדר את אהבה מנצחת פעמיים כמעט ברצף. והאמת גם מבחינת מראה חיצוני לא מבין מה יש בו גם השחקן של התרסקות שחוזר גם ביפה שלי וגם השחקן של שתולים גם הרבה יותר יפים.
 
למעלה