שאלה לגבי התקנת OpenWrt בנתב Linksys Wrt32x

nando

New member
שאלה לגבי התקנת OpenWrt בנתב Linksys Wrt32x

היי,

הצלחתי לרכוש ב eBay נתב Linksys Wrt32x חדש, במחיר מצחיק של 144 USd והמכונה רצה אצלי בבית. אני מאד רוצה להתקין את חבילת OpenWrt, רק שאני מת מפחד....

בעבר התקנתי את Advanced Tomato על ה- Linksys E2500 V.3 וכשניסיתי לעבור ל-OpenWrt, בניתי לבנה מפוארת. לא ממש בא לי לשחזר את התהליך בראוטר החדש, שנועד להחליף את הנתב המנוח....

אשמח לקבל הצבעה למדריך מפורט מאד, לבצוע המשימה בדגם האמור או הנחיה ממשהו שעשה זאת בדגם הזה.אם הבנתי נכון, ,ישנן שיטות שונות שאחת מהן דורשת התקן usb שמתחבר ישירות ללוח של הנתב. ויתכן שיש גרסאות Firmware שונות של Openwrt לנתב הספציפי.

לא הצלחתי להבין מפורומים שונים, שמדברים על התקנה מוצלחת בדגם הספציפי, האם תמיד מדובר על אותה גירסת Firmware. או בהפצות שונות (אם נשאל לרגע, את המושג מעולם ה Distros של לינוקס).

אם לא מדובר באותה הפצה/גירסא..., האם גירסאות שונות דורשות טכניקה שונה לבצוע? איזה מקור ל Firmware יחשב ליציב וטוב?

תודה לעונים!
 

nando

New member
שאלה לגבי זיהוי גרסת Hardware

הסתכלתי בתחתית המכשיר ועל בקופסא שבה הגיע ארוז ולא מצאתי V1. האם זה כי רק את הגרסאות שאחרי מסמנים כ V2, V3....? או שמשהו בממשק שלו יגלה מהי הגרסא של החמרה?
 

cheif

Member
מנהל
תעלה תמונה של המדבקה בתחתית הנתב

בדרך כלל אם לא כתוב כלום, מדובר בגרסת חומרה V1 כי בראשונה החברות עוד לא יודעות אם תהינה גרסאות נוספות. בכל, מקרה, לפי האתר של LINKSYS יצאה רק גרסת חומרה אחת.
 
למעלה