2 שאלות

sense9

Member
מנהל


 

sense9

Member
מנהל
2 שאלות

1. לפטופ במצב טוב של דל; תמיד היה מתחבר לי אוט' לרשת הביתית. לאחרונה לא מתחבר אוט' וגם לא ידנית וב"פתור בעיות" עולה ההודעה "בדוק שהמחשב נמצא בטוח הרשת הביתית או שההגדרות תואמות לרשת". מאחר שהוא נמצא בטווח ולא שיניתי דבר בהגדרות, מה זה יכול להיות? לפעמים הוא מתחבר פתאום אחרי כמה דקות אבל מה יכולה להיות מקור הבעיה? ניסיתי לבטל עדכון אחרון של מייקרוסופט אך ללא הועיל. גם לא נראה לי שיש בעיה בכרטיס רשת, זה מחשב יחסית חדש (אך ללא אחריות). מה עלי לבדוק בהגדרות פרט לכתובת DNS ו"התחבר אוט' כשהרשת נמצאת בטווח"?

2. תשתית הוט, ספק בזק בינל שאותו מקבלת חינם. המהירות של הספק נמוכה יותר מזו של התשתית ולכן תיאורטית גולשת במהירות של הספק. אך בפועל מהירות הגלישה הרבה יותר איטית, ולא בגלל חוסר הסינכרון ביניהם שכן בעבר גלשתי במהירות שהספק מביא. משיחה עם בזק עלה שכנראה צריך לעשות שיוך מחדש מול הוט ולא ידעו להסביר למה זה לכאורה התאפס. הוט עשו לי שיוך מחדש שעזר בדיוק לכמה שעות. ממה יכולה לנבוע הבעיה?
 

sense9

Member
מנהל
האם כל ההגדרות השמורות יילכו לאיבוד?

מה זה בעצם אומר איפוס הראוטר?
 

cheif

Member
מנהל
RESET

ביצוע RESET לנתב מחזיר אותו למצב "בית חרושת" ותצטרך לבצע את כולן מחדש. בעקרון זה אומר להגדיר את סיסמת הכניסה, להגדיר חייגן, לבצע את הגדות ה-WIFI ובמידת הצורך - הפנית פורטים. תרשום לך בצד את כל ההגדרות ואחרי ה-RESET תבצע אותן מחדש. זה לא צריך לקחת יותר מ-5 עד 10 דקות.
 

sense9

Member
מנהל
קודם כל אני בת

שנית, יש לי גם מודם וגם ראוטר. עדיף לאפס את הראוטר או את המודם?
 

cheif

Member
מנהל
קודם כל - סליחה

מצטער שלא שמתי לב שאת בת.

לגבי ה-RESET - רק לנתב. לגבי המודם - תוודאי שהוא בתצורת מודם ולא בתצורה משולבת של מודם-נתב שזה דבר שעלול לגרום לבעיות שאת מתארת.
 
למעלה